Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 "Her vokter jeg" skilt til porten.

Go down 
+10
LinnCharlotte
Caroline
Gry Elena
Simira
Lene
Kennel Mirenzo
Marita
ylva
Eva
ElinK
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 55
Bosted : Sandnes

"Her vokter jeg" skilt til porten. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: "Her vokter jeg" skilt til porten.   "Her vokter jeg" skilt til porten. - Page 2 EmptyOns Sep 02 2009, 17:45

Måtte bare dele - selv om jeg ikke hadde kamera med og fikk tatt bilde - naboen litt lenger nede i gata har hengt opp skilt i inngangsdøra/vinduet; Her bor jeg - kom inn på eget ansvar - og så et bilde av en skjønn DP! Det beste er at han ikke HAR hund en gang happy4 happy4 Hadde vel vært mer naturlig å velge en litt mer fryktinngytende hund - hvis du først tar det bryet mener jeg! biggrin
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
KristinC

KristinC


Antall Innlegg : 692
Join date : 11.06.2009
Bosted : Horten

"Her vokter jeg" skilt til porten. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: "Her vokter jeg" skilt til porten.   "Her vokter jeg" skilt til porten. - Page 2 EmptyOns Sep 02 2009, 17:52

Gerd-Marit skrev:
Måtte bare dele - selv om jeg ikke hadde kamera med og fikk tatt bilde - naboen litt lenger nede i gata har hengt opp skilt i inngangsdøra/vinduet; Her bor jeg - kom inn på eget ansvar - og så et bilde av en skjønn DP! Det beste er at han ikke HAR hund en gang happy4 happy4 Hadde vel vært mer naturlig å velge en litt mer fryktinngytende hund - hvis du først tar det bryet mener jeg! biggrin

Han tror sikkert det er bilde av en dobermann!!! happy4
Til Toppen Go down
 
"Her vokter jeg" skilt til porten.
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Estrellapinsch Black Efremiana "Ixi" & Tiny Amigo's Ain't She A Dream "Bella" - nye bilder nederst på side en...
» Morsomme skilt
» "Kviser" var ikke "kviser" men reveskabb...
» Terracorsos louder Than Tosca "Lotta" 7 mndnye bilder side 3!
» Tangetoppen's "Strand-kull" (Izi + Zeus) 4 uker side 5 + 14.10 s 6

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: