Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Rivendells Lucky Luke

Go down 
+23
Maria
Ane
Fanny
Christine
Rivendells
Lene
Lex
Helene
ElinK
Maiken
Siri
Kinkade
Bente L
KristinC
pusevoffen
Linn
Gerd-Marit
Monica P
Nina (Kennel Dijontoma)
Simira
Cesilie
Anne
Tine
27 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AvInnlegg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Rivendells Lucky Luke - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 5 EmptyTir Mar 06 2012, 09:38

Tine skrev:
Hehe ja, du har vel rett i det. Bra det er noen som maser litt på meg. Skal se hva jeg får til i nærmeste fremtid wink3

Så du er i live altså happy4 Når kommer dere til Oslo igjen da?
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Rivendells Lucky Luke - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 5 EmptyOns Mar 07 2012, 20:02

Jadda, her er det liv happy3 Vi kommer tilbake i juni, så det blir nice...
Til Toppen Go down
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Rivendells Lucky Luke - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 5 EmptyMan Okt 22 2012, 19:23

Jeg har klart å rote bort både lader til fotokamera og usb-kabelen til mobilen min, så derfor har det blitt dårlig med bilder her i det siste. Men med litt hjelp fra typen så har jeg i alle fall fått overført noen bilder nå wink3

De fleste er fra tiden vi var i Rogaland. Nå har vi vært tilbake i Oslo i fire måneder og er endelig i gang med kurs og treninger igjen. Kjempegøy happy3

Har dessverre bare bilder fra min noe gamle mobil, men det får duge for nå.

Turbilder fra Tau i Rogaland:

Rivendells Lucky Luke - Page 5 DSC00176Rivendells Lucky Luke - Page 5 DSC00175

Rivendells Lucky Luke - Page 5 DSC00157Rivendells Lucky Luke - Page 5 DSC00156

Rivendells Lucky Luke - Page 5 DSC00188Rivendells Lucky Luke - Page 5 DSC00191

Rivendells Lucky Luke - Page 5 DSC00200Rivendells Lucky Luke - Page 5 DSC00201

Tau - ferja på vei inn:
Rivendells Lucky Luke - Page 5 DSC00203

På toget til Oslo:
Rivendells Lucky Luke - Page 5 DSC00190

Sofakos:
Rivendells Lucky Luke - Page 5 DSC00187

Luke og den nye kompisen Jens:
Rivendells Lucky Luke - Page 5 DSC00260
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Rivendells Lucky Luke - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 5 EmptyMan Okt 22 2012, 19:51

Å, så moro med nye bilder av Lukemannen happy5
Velkommen tilbake til Oslo biggrin Lykke til videre med kurs og treninger, hvor endte dere opp med å ta kurs?
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Rivendells Lucky Luke - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 5 EmptyMan Okt 22 2012, 19:52

Så moro med litt nye bilder av finingen igjen! wub4 Hvor i Oslo bor dere nå?
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Rivendells Lucky Luke - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 5 EmptyMan Okt 22 2012, 19:56

Har ikke meldt oss på hos hund i sentrum enda, hvis det var det du tenkte på wink3 Går et hos canis nå så det ville blitt litt mye på en gang om jeg skulle gått det og samtidig med tanke på skole og eksamener og sånt. Men tror jeg tar det etterhvert. Og så meldte jeg nettopp på bronsemerkekurs hos hundeakademiet etter jul happy3 Når kommer Flaks?

Nina: Vi bor på Midtstuen, samme sted som vi bodde før happy3
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Rivendells Lucky Luke - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 5 EmptyMan Okt 22 2012, 20:16

Tenkte bare på at du hadde nevnt at dere skulle på kurs, og nysgjerrig på hvor dere endte opp biggrin
Martin henter Flaks i Finland på fredag, gleder meg excited Blir ikke noe kurs på han før på vårparten, og da er det blodsporkurs som blir det første kurset tror jeg happy3 Tar ikke valpekurs i vinterkulda, drar heller med meg Stretto på et lite kurs utover nå om belønningsteknikker som er mer førerorientert. (Hos SideVedSide)
Så blir det valpesosialisering for morten minstemann inne i hall, det passer nok mye bedre for han akkurat nå biggrin
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Rivendells Lucky Luke - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 5 EmptyTir Okt 23 2012, 07:02

Stretto skrev:
Tenkte bare på at du hadde nevnt at dere skulle på kurs, og nysgjerrig på hvor dere endte opp biggrin
Martin henter Flaks i Finland på fredag, gleder meg excited Blir ikke noe kurs på han før på vårparten, og da er det blodsporkurs som blir det første kurset tror jeg happy3 Tar ikke valpekurs i vinterkulda, drar heller med meg Stretto på et lite kurs utover nå om belønningsteknikker som er mer førerorientert. (Hos SideVedSide)
Så blir det valpesosialisering for morten minstemann inne i hall, det passer nok mye bedre for han akkurat nå biggrin

Høres ut som en god plan wink3 Gleder meg til mer bilder og oppdateringer når tassen kommer i hus!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Rivendells Lucky Luke - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 5 Empty

Til Toppen Go down
 
Rivendells Lucky Luke
Til Toppen 
Side 5 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» Tangetoppen's Jedi Luke Skywalker " Luke" 9 mnd bilde s.2
» Rivendells Canyo
» Kennel Rivendells
» Rivendells L-kull 1 år i dag!
» Rivendells Mowgli`s påske :)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Dagbok-
Gå Til: