Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Splitter ears

Go down 
+11
Monica P
Nina (Kennel Dijontoma)
Maiken
BeeBronx
Gry
Hilde
Lene
Gerd-Marit
Simira
Benedicte
HeidiM
15 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Splitter ears - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Splitter ears   Splitter ears - Page 2 EmptyOns Des 29 2010, 11:55

Anne&Denniz skrev:
Skjønner ikke hvordan den kan være vannfri når hovedingrediensen er Aloe Vera gel, men funker den likevel så er det jo supert happy6

Det finnes sikkert en måte å få ut vannet fra Aloe Vera og bare bruke resten..? lalala2 Hehe. Nei, jeg aner ikke. Jeg ble ihvertfall fortalt at den ikke inneholdt vann. Og jeg er veldig fornøyd, uansett om den inneholder vann eller ikke. happy4

Anne&Denniz skrev:

Denniz klarer seg fint uten kremer så langt (unntatt når jeg hadde tejpet så mye at huden ble sår) men jeg kunne tenkt meg å prøve den på meg selv - min hud trenger jo tross alt litt pleie den også happy4 Hadde jeg bare tatt halvparten så godt vare på meg selv som jeg gjør hunden så hadde jeg hatt langt færre problemer å stri med lalala2

Hehe. Enig. Om man bare hadde tatt like godt vare på seg selv som man gjør med hundene... wink3 Men den funker supert på menneskehud også da. biggrin
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Chilli

Chilli


Antall Innlegg : 19
Join date : 25.11.2011
Age : 46
Bosted : Aust-Agder

Splitter ears - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Splitter ears   Splitter ears - Page 2 EmptyTor Jan 26 2012, 19:49

I går fikk jeg av ei venninne en flaske med: Hudspray for dyr. Har noen av dere forsøkt dette på ørene?
Til Toppen Go down
Chilli

Chilli


Antall Innlegg : 19
Join date : 25.11.2011
Age : 46
Bosted : Aust-Agder

Splitter ears - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Splitter ears   Splitter ears - Page 2 EmptyTor Jan 26 2012, 20:24

Her fant jeg litt beskrivelse av Hudspray for dyr; http://www.doggia.no/index.php?nr=90&case=4&id=456&idkategori=125&kat_name=SALG%20!&prod_name=Optima%20PH%20Hudspra
y%205%20l&startrow=

Nå om dagene smører jeg 1-2 ganger med basimysin salve, og 1-2 ganger med Sebamed kuldekrem. Dette har hjulpet, så såret blir sakte bedre.
Til Toppen Go down
fjose

fjose


Antall Innlegg : 82
Join date : 20.08.2009

Splitter ears - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Splitter ears   Splitter ears - Page 2 EmptyFre Jan 27 2012, 13:06

Ruffen får behandling av Lise hos http://www.hundehomeopatene.no/

Ruffen har ikke blødd fra ørene siden 17 mai 2011, det er nå 8 måneder siden.

Vi har prøvd mange av produktene og metodene som står omtalt på forumet (Dvs. diverse kremer, både organiske og med kortison, pillekur fra veterinær, taping av ører, skjerm),

men det er kun homeopatisk behandling som har hatt reell effekt.

Lykke til!
Til Toppen Go down
http://www.fjose.no/ny%20hjemmeside/ruffen.htm
Chilli

Chilli


Antall Innlegg : 19
Join date : 25.11.2011
Age : 46
Bosted : Aust-Agder

Splitter ears - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Splitter ears   Splitter ears - Page 2 EmptyFre Jan 27 2012, 21:30

Ja, Fjose! Takk for tipset! Jeg kjenner faktisk en som er dyrehomeopat i Grimstad, har ikke snakket med henne på 3 år. Tror jammen at jeg skal ta en telefon til henne. Hun er fra Sverige så det er stor sannsynlighet for at hun kjenner til pinschere og splitting ears.
Til Toppen Go down
Surpottan

Surpottan


Antall Innlegg : 81
Join date : 14.06.2009

Splitter ears - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Splitter ears   Splitter ears - Page 2 EmptyLør Jan 28 2012, 17:54

Min Totti är dp men har öron som en pinscher.

Första två åren smörjde jag in örontipparna, använde "mössa" för att han inte skulle kunna slå sönder öronen när han skakade på huvudet.
Jag testade alla salvor kortare och längre tid, tejp och som sagt avklippta strumpor som höll öronen på plats vintertid.

Förra året skakade han sönder öronen helt - det skvätte blod i snön och det blödde otroligt mycket vilket resulterade i att han fick kraftiga hack i öronkanterna.

Öronen har idag läkt ihop nästan helt och vi har inga problem alls.


Splitter ears - Page 2 Tott118


Til Toppen Go down
Sponsored content





Splitter ears - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Splitter ears   Splitter ears - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Splitter ears
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Pinscher-
Gå Til: