Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Aktiviteter i Sør-Trøndelag!

Go down 
+32
Anne&Denniz
Eva
Lille
Bente L
Kristina E
tintin
Maiken
Pipps
Tiny Amigo
Vaggen
Mr.Fixa
Marie
Takk for meg
Ann-Helen
-linda-
Maria
Christoffer
~ Alphahunden ~
Charlotte
-Malin-
ToneAngelica
Camilla J
Blomst
*Connie*
Lene
Garp
*Cathrina*
Hera
Kinkade
Torkil
Anita.K
Fixa
36 posters
Gå til side : Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30  Next
AvInnlegg
tintin

tintin


Antall Innlegg : 252
Join date : 13.06.2009
Age : 48
Bosted : Melhus

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyTir Mar 08 2011, 13:16

Vi kommer happy6
Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyTir Mar 08 2011, 16:10

Vi kommer Very Happy
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
-Malin-

-Malin-


Antall Innlegg : 204
Join date : 13.06.2009
Age : 35
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyTir Mar 22 2011, 16:22

Noen som skal på treff i styggeværet? excited
Til Toppen Go down
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyFre Apr 01 2011, 12:44

Noen som skal på tur i Tanem i helga? Smile er jo deilig vær ute no Very Happy
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyFre Apr 01 2011, 13:02

Hadde jeg nesten glemt... Takk for påminnelsen. Vi kommer. happy6
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Anne&Denniz

Anne&Denniz


Antall Innlegg : 197
Join date : 29.07.2010
Age : 44
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyFre Apr 01 2011, 13:52

Trodde nesten det var slutt på månedstreffene. Men om det er noen som skal så skal vi få det til også. Ser det er meldt ganske bra vær på søndag Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 738600
Til Toppen Go down
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyFre Apr 01 2011, 14:09

Ja nesten jeg også wink3 hehehe.. Hvis det er folk som skal ivei så vil jeg også dra Smile Hørest ut som vi blir 3 ihvertfall happy6
Til Toppen Go down
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyFre Apr 01 2011, 15:32

Blir det finvær tar vi væl turen Very Happy


Vi kommer ikke læl..
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Anne&Denniz

Anne&Denniz


Antall Innlegg : 197
Join date : 29.07.2010
Age : 44
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptySøn Apr 03 2011, 09:23

Er det klokken 13 på Tanem?
Til Toppen Go down
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptySøn Apr 03 2011, 09:31

Ja :-)
Til Toppen Go down
tintin

tintin


Antall Innlegg : 252
Join date : 13.06.2009
Age : 48
Bosted : Melhus

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyTir Apr 05 2011, 06:53

Kommer ikke på trening/treff i kveld... mn vil bare tips alle om dette happy6


Tirsdag 4. April kl 16-20 inviteres alle (trønderske) hundeeiere tilhandlekveld i Canis.no sine lokaler i Mediahuset (Vestre Rosten 78). Bare stikk innom når det passer mellom kl 16 og 20 og sjekk ut vårt storeutvalg i hundebøker og hundeutstyr. Det er 15% rabatt på alle varer hele kvelden! I tillegg kjører vi opptil 80%rabatt på enkelte tilbudsvarer, så her er det bare å benytte muligheten tilå tømme lageret! Veiforklaring: http://kart.gulesider.no/m/IWncH Mediahuset på Vestre Rosten ligger vegg i vegg med 3T Rosten.Inngang fra branntrappa på nedsiden av bygget. Velkommen innom for en hyggelig handletur og bikkjeprat!


Edit - ser dm har skrevet 4 april.... skal sjekke opp dette....
Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
malinck

malinck


Antall Innlegg : 70
Join date : 31.10.2009

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptySøn Apr 10 2011, 18:06

Hvordan vet man om treffet er på Vikåsen eller Tanem..?
Samboeren min og Uva troppa opp på Vikåsen de, og gleda seg til tur, men der kom det jo ingen. Er det ei liste over datoer og treffsteder jeg har oversett..?
Til Toppen Go down
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptySøn Apr 10 2011, 19:45

Ligger det ikke ute på klubben sin hjemmeside? Står du på lista til Ingrid så du har fått mail angående treff? Smile
Turene er kun første søndagen i hver mnd. Ikke hver søndag Smile
Til Toppen Go down
malinck

malinck


Antall Innlegg : 70
Join date : 31.10.2009

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptySøn Apr 10 2011, 20:42

Uhm, hvorhen på hjemmesida..? ops3
Jeg står på lista ja, men det har ikke kommet e-post om søndagsturer.
Til Toppen Go down
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyMan Apr 11 2011, 04:30

Ligger oversikt under distriktene og sør-trøndelag Smile
Til Toppen Go down
tintin

tintin


Antall Innlegg : 252
Join date : 13.06.2009
Age : 48
Bosted : Melhus

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyMan Apr 11 2011, 12:54

Her har jeg satt opp en oversikt over alle treffene frem til sommeren. Dette vil også dukke opp på klubbens hjemmeside så snart som mulig!

07.Nov 2010. kl 13: Oppmøte ved parkeringsplassen på Tanem Barneskole (Nybrottsveien 4, Tanem)
05.Des 2010. Kl.13.00 Oppmøte på parkeringsplassen ved Markaplassen skole (vikåsen 26, Ranheim)
02.Jan 2011. Kl.13.00 Oppmøte ved parkeringsplassen til Tanem Barneskole (Nybrottsveien 4, Tanem)
06.Feb 2011. Kl.13.00 Oppmøte på parkeringsplassen ved Markaplassen skole (vikåsen 26, Ranheim)
06.Mars 2011. kl 13: Oppmøte ved parkeringsplassen på Tanem Barneskole (Nybrottsveien 4, Tanem)
03.April 2011. Kl.13.00 Oppmøte på parkeringsplassen ved Markaplassen skole (vikåsen 26, Ranheim)
01.Mai 2011. Kl.13.00 Oppmøte ved parkeringsplassen til Tanem Barneskole (Nybrottsveien 4, Tanem)

SOMMER AVSLUTTNING!
05.juni 2011. kl 13: Oppmøte på parkeringsplassen ved Markaplassen Skole (Vikåsen 26, Ranheim) Her vil det også bli arrangert hundeløp m.m


Kopiert fra mailen min æ.....
Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
malinck

malinck


Antall Innlegg : 70
Join date : 31.10.2009

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyMan Apr 11 2011, 15:06

Tusen takk tintin! Smile
Men var det ikke på Tanem sist? Det stemmer jo ikke med lista..? Ikke meningen å mase altså, vi vil bare så gjerne være med på treff happy3
Til Toppen Go down
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyMan Apr 11 2011, 15:53

Noen som har tenkt seg på trening i morgen a ?
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Kinkade

Kinkade


Antall Innlegg : 2402
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyMan Apr 11 2011, 18:29

Jeg kommer en snartur happy6
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Lille

Lille


Antall Innlegg : 29
Join date : 16.11.2010
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyTir Apr 12 2011, 09:16

Vi tenker oss i vei. Kan du/dere gi beskjed dersom det skulle komme noe i veien så dere ikke kommer likevel?
Er så kjedelig å troppe opp også kommer det ingen dry

Gleder oss til å se dere igjen

happy5
Til Toppen Go down
Anne&Denniz

Anne&Denniz


Antall Innlegg : 197
Join date : 29.07.2010
Age : 44
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyTir Apr 12 2011, 19:07

malinck skrev:
Tusen takk tintin! Smile
Men var det ikke på Tanem sist? Det stemmer jo ikke med lista..? Ikke meningen å mase altså, vi vil bare så gjerne være med på treff Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 557338

Jo, vi var på Tanem. Jeg har aldri fått en eneste mail fra klubben enda jeg har meldt fra flere ganger Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 670991 Spurte bare her inne hvor det var så da dro vi dit. Men det er jo dumt om det ikke stemmer med det som er oppgitt. Synes det er utrolig få som møter opp og de fleste månedstreffene har blitt "avlyst" (det vil si ingen møter opp) siden jeg ble med i klubben, og det blir det jo heller ikke meldt fra om så man risikerer å stå alene og vente.

Til dere som har dvergpinscher; Det har ikke vært en eneste dvergpinscher på månedstreff på minst 1/2 år. Dere er jo mange fler enn pinschereierne så hvor blir dere av? Liker ikke småtassene å springe i skogen? Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 61133
Til Toppen Go down
Hera

Hera


Antall Innlegg : 1526
Join date : 10.06.2009
Bosted : Molde

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyTir Apr 12 2011, 19:33

Dere er sååå heldige! Savner virkelig disse søndagsturene (snakket med mannen her om dagen om dette). Savner dere fryktelig mye Crying or Very sad Jeg og vil på tuuuur med gamle gode gjengen sad3
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
tintin

tintin


Antall Innlegg : 252
Join date : 13.06.2009
Age : 48
Bosted : Melhus

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyOns Apr 13 2011, 09:14

Anne&Denniz skrev:
malinck skrev:
Tusen takk tintin! Smile
Men var det ikke på Tanem sist? Det stemmer jo ikke med lista..? Ikke meningen å mase altså, vi vil bare så gjerne være med på treff Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 557338

Jo, vi var på Tanem. Jeg har aldri fått en eneste mail fra klubben enda jeg har meldt fra flere ganger Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 670991 Spurte bare her inne hvor det var så da dro vi dit. Men det er jo dumt om det ikke stemmer med det som er oppgitt. Synes det er utrolig få som møter opp og de fleste månedstreffene har blitt "avlyst" (det vil si ingen møter opp) siden jeg ble med i klubben, og det blir det jo heller ikke meldt fra om så man risikerer å stå alene og vente.

Til dere som har dvergpinscher; Det har ikke vært en eneste dvergpinscher på månedstreff på minst 1/2 år. Dere er jo mange fler enn pinschereierne så hvor blir dere av? Liker ikke småtassene å springe i skogen? Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 61133

Vil veldi gjerne bli m vi,mn det har ikke passet så godt for oss enda...åsså har det vært litt for kalt i vinter for oss..
1/5 ska vi på utstilling så vi kan ikke da heller... Sorry
Men vi skal bli flinkere innocent3
Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyTor Apr 14 2011, 02:42

Camilla J skrev:
Ligger oversikt under distriktene og sør-trøndelag Smile

Helt riktig camilla wink3

Å der anbefaler jeg alle å følge med, der blir det oppdatert så fort det er noe, hører dere ikke noe fra meg så gå etter det som står der! Vi har også en gruppe på FB, for de som ikke sjekker hjememsiden eller her inne på forum, den heter "Pinscherfolk i sør-trøndelag", der blir det også informert om diverse saker og ting wink3 Ellers så kan dere alltids ringe meg å høre "blir det trening, blir det treff" på tlf:94855568, det står også oppført på hjemmesiden til klubben cool
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 EmptyTor Apr 14 2011, 03:17

tintin skrev:

02.Jan 2011. Kl.13.00 Oppmøte ved parkeringsplassen til Tanem Barneskole (Nybrottsveien 4, Tanem)
06.Feb 2011. Kl.13.00 Oppmøte på parkeringsplassen ved Markaplassen skole (vikåsen 26, Ranheim)
06.Mars 2011. kl 13: Oppmøte ved parkeringsplassen på Tanem Barneskole (Nybrottsveien 4, Tanem)
03.April 2011. Kl.13.00 Oppmøte på parkeringsplassen ved Markaplassen skole (vikåsen 26, Ranheim)
01.Mai 2011. Kl.13.00 Oppmøte ved parkeringsplassen til Tanem Barneskole (Nybrottsveien 4, Tanem)
05. juni 2011 - Kl.13:00 Oppmøte ved parkeringsplassen til Tanem Barneskole (Nybrottsveien 4, Tanem)
Sommer avsluttningen er foreløbig usikker pga NKK Trondheim, samme helg!

Fjernet de for i fjor og la inn treffet for juni. Kjempe fint at du er ivrig og informere Ann-Kristin happy3 biggrin

DET ER SENDT UT MAIL OM TREFF FOR I ÅR- HAR DU IKKE FÅTT DEN SÅ RING MEG!

Så må dere være så snille å huske på at det er deres initiativ det står på, for at dere skal få med dere treff og treninger! Jeg arrangerer og setter igang, men det er ikke alltid jeg får til å komme selv. Jeg har hatt fult program siden i vinter, å har ikke hatt mulighet til å stille opp på alt sammen, men jeg regner med dere klarer å møte opp på trening uten at jeg er der. Søndags treffene har jeg rett å slett ikke mulighet til å møte opp på da jeg ikke har bil og er avhengig av samboer, å han er ikke hjemme på søndager. Vi har hatt en runde med det å bytte søndags treffene til en annen dag tidligere, men folk var fornøyde (bortsett fra lille meg, men her må man gå etter flertallet og ikke etter egen nese, desverre, haha). Vil dere heller at treffene kan flyttes til f.eks lørdags formiddag istedet, så skal jeg være den første til å hilse dere velkommen happy3

Jeg har fått mld om at det er dårlig oppmøtet på treffene, og nå i vinter så kan jeg godt tenke meg at det skyldes dårlig vær eller spreng kulde, eller rett å slett at man har andre planer. Det bruker å være mange som er med fra vårparten til høsten og det er kjempe koslig! Om det omtrent ikke er noen som møter opp i vinterhalvåret så kan vi heller ta en mail runde å høre hva folk er interresert i, for da kan vi evnt droppe å arrangere treff i denne perioden, så slipper det å bli bomturer på de som er værbarske. Et annet tiltak kunne vært at vi blir flinkere til å bruke forum, og dermed gi beskjed i denne tråden, enten kvelden før eller samme dag om man kommer eller ikke, så blir det lettere å vite om man skal holde seg hjemme eller om man skal dra på skogstur wink3
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Sponsored content





Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 24 Empty

Til Toppen Go down
 
Aktiviteter i Sør-Trøndelag!
Til Toppen 
Side 24 av 30Gå til side : Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30  Next
 Similar topics
-
» Treff i Nord-Trøndelag 25.10.2009
» Pinschergjengen i trøndelag
» Kurs i trøndelag
» Storsand 24-25-mai (sør trøndelag)
» Valpeshow NKK, region trøndelag 22.11.09

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Treff og treninger-
Gå Til: