Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Aktiviteter i Sør-Trøndelag!

Go down 
+32
Anne&Denniz
Eva
Lille
Bente L
Kristina E
tintin
Maiken
Pipps
Tiny Amigo
Vaggen
Mr.Fixa
Marie
Takk for meg
Ann-Helen
-linda-
Maria
Christoffer
~ Alphahunden ~
Charlotte
-Malin-
ToneAngelica
Camilla J
Blomst
*Connie*
Lene
Garp
*Cathrina*
Hera
Kinkade
Torkil
Anita.K
Fixa
36 posters
Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 30  Next
AvInnlegg
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyTor Jul 01 2010, 09:15

Fixa skrev:
På skanska fikk vi ikke være! Men ser ut som de fleste blir hjemme likevell. Er det noen som kunne tenkte seg å ta en trenings økt før helgen likevell? Enten i morgen eller på fredag?

Kan gjøre som sist trening at vi går i ring, stiller opp, trener på bord o.l så det blir litt organisert wink3

Ja, vi vil trene på fredag! happy5
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyFre Jul 02 2010, 08:34

Hadde jo glemt at vi skal på Leangen i dag, og sette opp butikken... dry
Men hvis det blir noen trening så skal jeg se hva vi rekker.
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptySøn Jul 25 2010, 19:48

Hei Hopp cool

Noen som har tenkt seg på trening på Onsdag ? (kl:20.00)



Vi kommer .. happy3
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Vaggen

Vaggen


Antall Innlegg : 49
Join date : 04.05.2010
Age : 36
Bosted : Verdal

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptySøn Jul 25 2010, 22:48

Vi er med happy6
Må vel trene litt til støren lalala2
Er jo en mnd igjen wink3
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyMan Jul 26 2010, 10:53

Hvis det blir ok vær så er det meget mulig at vi dukker opp. Skal jo snart på Sverige-tur. wink3
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Jul 28 2010, 05:58

Jeg og den rabiate gjengen kommer, stakkars de har ikke vært med på stort i det siste, så de kommer til å gå i taket ved synet av en hund cool Så må vi vell trene pitte litt lalala2 Kommer en del valper vet jeg, så husk å hilse en og en, så det ikke blir mye på en gang for de små, og hold hundene i bånd om ikke annet blir avtalt!

Prates i kveld kl.20.00 på tunga biggrin
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Jul 28 2010, 09:17

Søren, vi får ikke til å komme i kveld. dry
Men håper noen tar med kamera så vi får sett bilder av alle valpene da. happy6
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
tintin

tintin


Antall Innlegg : 252
Join date : 13.06.2009
Age : 48
Bosted : Melhus

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 04 2010, 10:26

Hei
Blir det ikke noe treff/trening i dag?? Vi stooorkoste oss sist onsdag....
Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
Vaggen

Vaggen


Antall Innlegg : 49
Join date : 04.05.2010
Age : 36
Bosted : Verdal

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 04 2010, 11:54

tintin skrev:
Hei
Blir det ikke noe treff/trening i dag?? Vi stooorkoste oss sist onsdag....

Jeg og Tullingen min kommer nok en tur.
Tror Hanna & Gnista, skulle ta seg en tur.
Også Anita med guttene.
Vet ikke om Ingrid & jentene kommer wink3

Jeg må nok opp dit..
Trene litt mer på og gå lalala2
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 04 2010, 11:57

Vi MÅ komme i dag. Bare noen dager igjen til vi skal til Sverige, så da må vi trene litt først. wink3
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Vaggen

Vaggen


Antall Innlegg : 49
Join date : 04.05.2010
Age : 36
Bosted : Verdal

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 04 2010, 12:09

Lene skrev:
Vi MÅ komme i dag. Bare noen dager igjen til vi skal til Sverige, så da må vi trene litt først. wink3

Genialt Lene happy6
Da har Tullingen en og gå etter, siden man ikke helt skjønner greia m og gå først lalala2
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 04 2010, 12:49

Vaggen skrev:
Lene skrev:
Vi MÅ komme i dag. Bare noen dager igjen til vi skal til Sverige, så da må vi trene litt først. wink3

Genialt Lene happy6
Da har Tullingen en og gå etter, siden man ikke helt skjønner greia m og gå først lalala2

Hihi. Herlige lille tullingen. leer3
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Vaggen

Vaggen


Antall Innlegg : 49
Join date : 04.05.2010
Age : 36
Bosted : Verdal

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 04 2010, 12:50

Lene skrev:
Vaggen skrev:
Lene skrev:
Vi MÅ komme i dag. Bare noen dager igjen til vi skal til Sverige, så da må vi trene litt først. wink3

Genialt Lene happy6
Da har Tullingen en og gå etter, siden man ikke helt skjønner greia m og gå først lalala2

Hihi. Herlige lille tullingen. leer3

wub4 Verdens herligst lille tulling wub4
Triller ball og spiser godis så han kræsjer i vegger og stoler leer3
Til Toppen Go down
tintin

tintin


Antall Innlegg : 252
Join date : 13.06.2009
Age : 48
Bosted : Melhus

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 04 2010, 15:04

Vi kommer en tur vi og Smile Smile trenger litt sosialtrening Smile Smile
Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 04 2010, 17:27

Vi kjem ikke .. :P
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 04 2010, 17:51

Gnista kommer wink3

Jeg sitter fast i skogen så dere får klare dere uten meg i dag :P

Om noen er interresert i å trene på Fredag så er det bare å si fra, vi tenkte vi skulle trene litt før vi reiser til Sverige happy3

Det er også en god del av oss som skal stille på støren i slutten av måneden, tenkte da å arrangere en utstillings trening, der vi trener på litt av vært, med bord, "dommer", forstyrelser o.l. Dette blir mest sannsynlig den siste onsdagen før støren's helga wink3 De fleste i gjengen har også gått handler kurs, så det er bare å spørre om tips og råd, om det er noe dere lurer på, så skal vi hjelpe så godt vi kan!
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Vaggen

Vaggen


Antall Innlegg : 49
Join date : 04.05.2010
Age : 36
Bosted : Verdal

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 11 2010, 13:25

Hei wink3

Noen som vil trene i finværet i kveld??
Håper vi blir litt flere enn de 3 sist, selv om d var utrolig kos biggrin
Vi må nok øve litt mer på og gå, uten og ''parkere'' lalala2
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 11 2010, 14:12

Vaggen skrev:
Hei wink3

Noen som vil trene i finværet i kveld??
Håper vi blir litt flere enn de 3 sist, selv om d var utrolig kos biggrin
Vi må nok øve litt mer på og gå, uten og ''parkere'' lalala2

Va du som itj va der sist da! Da va vi en del boffser serru, men det skyldtes nok gjengen æ hadd med mæ, haha laughs
4 folk med 6 hunda biggrin

Æ kjæm ikke i kveld, men e heldigvis siste uka Øyvind jobbe når treningan e, så fra neste uke så kjæm æ å happy3
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Vaggen

Vaggen


Antall Innlegg : 49
Join date : 04.05.2010
Age : 36
Bosted : Verdal

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 11 2010, 14:38

Fixa skrev:
Vaggen skrev:
Hei wink3

Noen som vil trene i finværet i kveld??
Håper vi blir litt flere enn de 3 sist, selv om d var utrolig kos biggrin
Vi må nok øve litt mer på og gå, uten og ''parkere'' lalala2

Va du som itj va der sist da! Da va vi en del boffser serru, men det skyldtes nok gjengen æ hadd med mæ, haha laughs
4 folk med 6 hunda biggrin

Æ kjæm ikke i kveld, men e heldigvis siste uka Øyvind jobbe når treningan e, så fra neste uke så kjæm æ å happy3

Stæmme d lalala2
Glemt jo at dåkker va den p fredagen å wink3
Men va koselig forrige onsdag, d æ ment biggrin
Håpe nån kjæm i dag da unsure3
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyTir Aug 17 2010, 21:43

Jeg kommer til å arrangere en skikkelig utstillings trening Onsdag 25.august. Dette blir en ekstra lang trening, og er bare for de med et eksemplar av våre raser. Jeg blir å være der fra 18.30 til alle mann har trent ferdig.

Av utstyr tar jeg med ringbånd og bord. Skal prøve å få lånt meg en målestav. Treningen blir satt opp sånn at det blir en "fake" utstilling, så vi får forberedt oss til Støren Utstillingen. Dere som ikke skal stille der, er selvfølgelig hjertelig velkommen til og være med, eller til å trene på andre ting. Det er jeg selv som blir "dommeren" for kvelden, kommer også til å ta noen runder med en mannlig "dommer".

Det er mange som har ønsket at vi setter opp dette, og det synes jeg er bra. På denne måten får hundene, trent/bli trygg på: bord, tannvising, målestav, bli "tatt" på av andre mennekser. De får også trent på å gå fint i bånd, stå rolig, ha hunder både forann og bak seg o.l Da dette er viktige momenter på utstilling. Dette gir også "de nye i gamet" muligheten til å lære mer om utstilling, se hvordan det gjøres, stille spørsmål, få hjelp, ja bli litt forberedt (og se litt proffe ut) før alvorets time kommer.

Av utstyr trenger dere: Utstillings bånd, godbiter om dere bruker det, vann til hunden, kanskje en stol er lurt?

Om dette faller i smak, blir det arrangert flere organiserte treninger i fremtiden!

Det er selvfølgelig bare å spørre om det er noe dere lurer på, jeg og flere, har selv vært i startfasen, og skal hjelpe så godt vi kan. Er det noe dere ikke får til, eller det er noe spesielt dere vil trene på, så er det bare å rope ut!

Håper så mange som mulig har anledning til å møte opp, luft hundene godt før vi starter, ta hensyn til hverandre, og HUSK: Dette skal være GØY for hunden, de skal assosiere utstilling med noe positivt, legg alt alvor til side selv om vi leker utstilling, slapp av med hunden og kos dere sammen!

OBS: Legg merke til at vi starter treningen Kl.19.00!! (IKKE 20.00 som vi vanligvis bruker.)
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyTir Aug 17 2010, 21:47

Det er foreløbig meldt regn til utstillings treningen 25.august. Så håper det endrer seg. Uansett så oppfordrer jeg alle til å komme i morgen også, til kl.20.00. Det vil bli fokusert på utstilling da også, bare ikke så "stort" som neste onsdag. Håper så mange som mulig kommer, jo flere jo bedre. Jeg tar med det jeg har av utstyr wink3
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Kristina E




Antall Innlegg : 26
Join date : 13.02.2010
Bosted : Trondheim

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 18 2010, 09:46

Hei
Jeg har en fire mnd gammel pinschervalp, går det bra om vi dukker opp i kveld? Kunne godt tenkt oss litt tips ang utstilling og sånt, men vil jo ikke ødelegge treningen for folk med en vilter valp Smile
Til Toppen Go down
Vaggen

Vaggen


Antall Innlegg : 49
Join date : 04.05.2010
Age : 36
Bosted : Verdal

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 18 2010, 09:54

Kristina E skrev:
Hei
Jeg har en fire mnd gammel pinschervalp, går det bra om vi dukker opp i kveld? Kunne godt tenkt oss litt tips ang utstilling og sånt, men vil jo ikke ødelegge treningen for folk med en vilter valp Smile

Hei wink3
Føler jeg sier litt det samme som Ingrid(Fixa), når jeg sier:
Bare kom!!
Jo flere, jo bedre happy6
Min tass var ikke no eldre første gangen han heller var med laughs
Vi alle må jo starte et sted, når det kommer til sosialisering!
Til Toppen Go down
tintin

tintin


Antall Innlegg : 252
Join date : 13.06.2009
Age : 48
Bosted : Melhus

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 18 2010, 14:44

Jeg kommer med min lille biggrin må jo øve til Støren happy6
Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
Vaggen

Vaggen


Antall Innlegg : 49
Join date : 04.05.2010
Age : 36
Bosted : Verdal

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 EmptyOns Aug 18 2010, 14:59

tintin skrev:
Jeg kommer med min lille biggrin må jo øve til Støren happy6

Piraijaen kommer i dag og ja :p
Lille røveren wub4
Til Toppen Go down
Sponsored content





Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 17 Empty

Til Toppen Go down
 
Aktiviteter i Sør-Trøndelag!
Til Toppen 
Side 17 av 30Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 30  Next
 Similar topics
-
» Treff i Nord-Trøndelag 25.10.2009
» Pinschergjengen i trøndelag
» Kurs i trøndelag
» Storsand 24-25-mai (sør trøndelag)
» Valpeshow NKK, region trøndelag 22.11.09

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Treff og treninger-
Gå Til: