Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Leke til DP

Go down 
3 posters
AvInnlegg
FrkHedmark




Antall Innlegg : 5
Join date : 29.11.2013
Age : 37
Bosted : Namnå

Leke til DP  Empty
PosteTema: Leke til DP    Leke til DP  EmptyTir Des 10 2013, 08:42

Hvilken leke liker din DP best?
Til Toppen Go down
KristinC

KristinC


Antall Innlegg : 692
Join date : 11.06.2009
Bosted : Horten

Leke til DP  Empty
PosteTema: Re: Leke til DP    Leke til DP  EmptyTir Des 10 2013, 16:39

Den ene min er ikke så glad i leker i det heletatt, bare mat  wink3 
Den andre derimot elsker alt som piper, men kan bare ha den typen leker en kort tid en sjelden gang iblant. Som belønning under trening, for eksempel. Ellers blir hun helt gal og stresset og skal ha den med seg over alt, og da piper og horder hun på den som om hun er besatt.  Leke til DP  807776 
Til Toppen Go down
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Leke til DP  Empty
PosteTema: Re: Leke til DP    Leke til DP  EmptyTir Des 10 2013, 16:52

Her går det i alt fra saueskinnsleker og ball (må være litt myke - blir de for harde er de ikke like stas) til bamser, sokker og votter. wink3 Begge mine hunder liker både jaktbiten og drakampen i lek, så jeg bruker ofte lange leker som jeg både kan dra etter bakken og ha drakamp med. Ball er populært å løpe etter og er jeg på tur og ikke har belønning i form av leker og godbiter så bruker jeg ofte votten å belønne med på for eksempel innkalling. Funker som smurt!  happy3 

Bamser bruker jeg ikke når vi trener, men de har noen bamser som jeg av og til tar frem og lar dem leke med på egen hånd.

Både mine og hundenes favorittleker er de med skinn og strikk. De får de godt tak i og når vi har drakamp får man ikke de vonde rykkene siden strikken hindrer det. Favorittleken akkurat nå er denne: https://tug-e-nuff.co.uk/bungee-tug-toys/sheepskin-ball-bungee-tug.html
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
FrkHedmark




Antall Innlegg : 5
Join date : 29.11.2013
Age : 37
Bosted : Namnå

Leke til DP  Empty
PosteTema: Re: Leke til DP    Leke til DP  EmptyTor Des 12 2013, 08:53

Kult :-)

Jeg har handla inn litt med taugreie, som en stor knute på midten med fler små taugreier som stikker ut.. og en bamse-rev (ser ut som en flådd revepels i mini.. haha MED piping!)
Og frystørka vom... i gobitform... Selv om jeg mente jeg ikke skulle gjøre det ettersom den forje valpen jeg hadde fikk så dilla på de at han ikke ville ha NOE annet godis(og klart jeg beskylte gobitene for det lalala2 )

Litt klar for å få valp i hus JA!!!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Leke til DP  Empty
PosteTema: Re: Leke til DP    Leke til DP  Empty

Til Toppen Go down
 
Leke til DP
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» IQ leke
» Flott leke til pinscher!
» Mowgli har fått ny leke!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Utstyr-
Gå Til: