IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share

På jakt etter en Pinscher

Go down 
AvInnlegg
StineMikk

StineMikk

Antall Innlegg : 3

På jakt etter en Pinscher  Empty
PosteTema: På jakt etter en Pinscher    På jakt etter en Pinscher  EmptyOns Aug 21 2013, 16:53

Hei Smile

Jeg er på leting etter en Pinscher oppdretter i nærheten av Sandefjord-Vestfold.
Da jeg har falt pladask etter denne hunden her.
Jeg har lest alt som kan om denne rasen. og hver gang har jeg falt for den enda mer.
Jeg vil skaffe meg en Pinscher til våren neste år, og begynt allerede planleggingen som trengs.
Men er ikke like lett og skaffe en oppdretter som ikke bor så alt for langt unna sånn at man kan få
kunne treffe dem rundt 4 ukers alderen.
Pinscheren vil bli brukt til mye som en trening kamerat, og en hund som kan være en terapi hund for meg.
Jeg fant denne rasen da jeg lette etter den perfekte hund som kunne passe meg og mine behov.
Og hadde vært fint om noen viste om oppdrettere i nærheten som eventuelt skal ha Pinscher kull våren neste år.

på forhånd Takk happy6 
Mvh
Stine Mikkelsen
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: På jakt etter en Pinscher    På jakt etter en Pinscher  EmptyOns Aug 21 2013, 18:59

Heihei,

og gratulerer med valget av verdens beste rase!happy6

Jeg og mine 4 pinschere har akkurat flyttet til Hof i Vestfold...måtte utsette mitt første kull pga flyttingen, og dette vil da være planlagt for våren istedet. biggrin Akkurat nå er det litt mye kaos pga innflytting og oppussing, og jeg har ikke internett enda, så får bare vært på nett litt innimellom, men jeg svarer på ting etter hvert som jeg får til...happy3  Vi kunne jo evnt avtalt en tur eller noe sånt en gang dersom du skulle ønske å treffe rasen og sånt noe, jeg har også en fôrtispe som bor i Larvik, så det er litt forskjellige personligheter du kan få treffe på om du vil!biggrin 

Nina, Jonas, Otto, Emma og Issi (Nuch Rattenjäger Jolly Junior, NUch SeUch DkUch NordUch AD Gangland Wolfrider's Bearclaw, NUch SeUch DkUch NordUch C.I.B. Dark Angels Nisha Nordic Spirit & Isis Nordic Princess King Black)

På jakt etter en Pinscher  FB-2
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
StineMikk

StineMikk

Antall Innlegg : 3

PosteTema: Re: På jakt etter en Pinscher    På jakt etter en Pinscher  EmptyOns Aug 21 2013, 19:03

Heihei Very Happy

Det hørtes utrolig morsom ut og kunne få treffe forskjellige personligheter i denne rasen Very Happy
Jeg vil gjerne komme en tur på besøk eller møtes et sted for og kunne hilse på dine skjønne pinschere Very Happy
Jeg holder kontakten med deg vis ønskelig.

Mvh
Stine
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie

Antall Innlegg : 1217

PosteTema: Re: På jakt etter en Pinscher    På jakt etter en Pinscher  EmptyTor Aug 22 2013, 07:28

Hei, Stine! Smile Jeg har den fôrtispen som Nina nevner, og vi kan gjerne treffes og gå tur sammen om du ønsker - så kan du få hilse på Eriva?
Send meg PM om du har lyst til å treffes en dag.
Til Toppen Go down
Chilli Jumping All Over

Antall Innlegg : 2

PosteTema: Re: På jakt etter en Pinscher    På jakt etter en Pinscher  EmptyTor Sep 19 2013, 21:00

Godt valg :-)
Nærmeste oppdretter blir vel i Drammen tror jeg.?
Jeg kjøpte min hund i Sverige, Ørebro, litt lengre borte, men var den som klaffet best mhp ønsker om kjønn, farge og leveringstid :-)
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn

Antall Innlegg : 3571

PosteTema: Re: På jakt etter en Pinscher    På jakt etter en Pinscher  EmptyLør Sep 21 2013, 10:38

Chilli Jumping All Over skrev:
Godt valg :-)
Nærmeste oppdretter blir vel i Drammen tror jeg.?
Jeg kjøpte min hund i Sverige, Ørebro, litt lengre borte, men var den som klaffet best mhp ønsker om kjønn, farge og leveringstid :-)  
Nina har nettopp flyttet til området Smile

På jakt etter en Pinscher  Bv01153 "Valpen flytter hjemmefra", Huldra forlag 2011!
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Sponsored content

PosteTema: Re: På jakt etter en Pinscher    På jakt etter en Pinscher  Empty

Til Toppen Go down

På jakt etter en Pinscher
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Gulvet har gitt etter på Hobby 720 Ukfe 2011
» Alde 3000 stopper etter en stund på gass og rødt lys lyser!!
» Tilhenger på bobil
» HJELP!!!
» Nybegynner, hva skal jeg se etter?