IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share

"Frosty Paws" :D

Go down 
AvInnlegg
Ane

Ane

Antall Innlegg : 1877

"Frosty Paws" :D Empty
PosteTema: "Frosty Paws" :D   "Frosty Paws" :D EmptyMan Jun 24 2013, 21:02

Ante ikke hvor jeg skulle poste denne så da ble det her laughs Fant ut at det fins hundeis å få kjøpt i butikken (ikke sett det her enda men i statene antar jeg) og vips så fant man seg en oppskrift på hjemmelaget is til hund (og da med rene råvarer som jeg liker, syns det er et kvalitetstegn når man kan spise det samme som dyra wink3) så da måtte det jo testes icecream Har nå plenty i fryser´n så håper ikke sommeren er over alt "Frosty Paws" :D 222595

400ml laktosefri yoghurt
1/2 banan
1 t-skje med peanøttsmør (jeg kjøpte en fin type uten biter, organisk og med lite salt)
1 t-skje med honning

Puttet alt sammen i blenderen, det ble flytende væske på et par sekunder. Så er det bare å helle over i passende former og sette i fryseren. Jeg brukte muffinsformer og fylte opp ca.1cm. Tilsatte litt blåbær for antioksidanter (og dekorasjon:P:) Fryste veldig fort, og anbefaler å la de stå bittelitt på benken før servering. 

Fikk meg en god latter av Strettis, anti-veggisen, trodde jo at han kom til å spise blåbærene når de var tilslørt i iskrem Very Happy Men neida, alt ble borte minus blåbærene. Flaks for Flaks som gjerne vil ha blåbær. (cool3) Men eplet trenger ikke falle langt fra stammen heller, fikk bilde av Lenni, andre sønnen til Stretto, og han er akkurat som far sin på frukt og grønnsaksfronten happy4 Også deler jeg heller bildet Jenna (Lenni sin eier) tok av sin iskrem for den så finere ut enn min biggrin

"Frosty Paws" :D 9127613127_b37098245f_b

"Frosty Paws" :D 9127613077_832b756606_b

http://mostawesomeristretto.com/
Fanny

Fanny

Antall Innlegg : 2788

"Frosty Paws" :D Empty
PosteTema: Re: "Frosty Paws" :D   "Frosty Paws" :D EmptyMan Jun 24 2013, 21:20

Spennende oppskrift happy5
Må testes ut en gang!
Litt mer avansert enn jeg pleier å lage wink3
(vann med kjøttbiter i som fryses i små bokser)
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net

"Frosty Paws" :D
Til Toppen 
Side 1 av 1