Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Tissing inne

Go down 
4 posters
AvInnlegg
belliss

belliss


Antall Innlegg : 5
Join date : 30.01.2013

Tissing inne Empty
PosteTema: Tissing inne   Tissing inne EmptyMan Jun 03 2013, 14:19

Hei! Smile
DP tispen min er nå 6.mnd gammel og vi får henne absolutt ikke stueren i det hele tatt. Vi har gjort alt som skal gjøres men det funker fortsatt ikke.
Hun gir ikke tegn til at hun vil ut med mindre vi spør henne, da spring hun til døren og hopper å vil ut, men hun gir ikke tegn av seg selv, og det er ikke alltid hun gjør fra seg ute heller.
Det begynner å bli veldig frustrerende at hun ikke forstår at det å gjøre fra seg inne er galt, for ikke snakke om lukten og det at vi må vaske gulvet flere gang for dagen.

Setter pris på alt av råd som er å få!
Til Toppen Go down
Garp

Garp


Antall Innlegg : 664
Join date : 11.06.2009
Bosted : Bartebyen

Tissing inne Empty
PosteTema: Re: Tissing inne   Tissing inne EmptyTir Jun 04 2013, 08:42

belliss skrev:
Hei! Smile
DP tispen min er nå 6.mnd gammel og vi får henne absolutt ikke stueren i det hele tatt. Vi har gjort alt som skal gjøres men det funker fortsatt ikke.
Hun gir ikke tegn til at hun vil ut med mindre vi spør henne, da spring hun til døren og hopper å vil ut, men hun gir ikke tegn av seg selv, og det er ikke alltid hun gjør fra seg ute heller.
Det begynner å bli veldig frustrerende at hun ikke forstår at det å gjøre fra seg inne er galt, for ikke snakke om lukten og det at vi må vaske gulvet flere gang for dagen.

Setter pris på alt av råd som er å få!

Hei.
Når du sier "gjort alt" hva har dere gjort da?
Og husk at 6 mnd ikke er spesielt gammelt. Jeg ville fast ha gått ut og luftet hunden med korte mellomrom (feks hver time), etter h*n har lekt, spist, sovet osv. Heller oftere enn sjelden. Kan ikke forvente at en så ung hund varsler. wink3
Tålmodighet, tålmodighet, tålmodighet. Ha gode rutiner og luft henne ofte. Gjerne dra til veten og sjekke om alt er bra med henne (Uvi o.l)
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Tissing inne Empty
PosteTema: Re: Tissing inne   Tissing inne EmptyTir Jun 04 2013, 17:27

Jeg står ute med mine til de har gjort i fra seg noe ute (når jeg vet de må noe, men valpen selv har ikke tid sånn egentlig wink3 ).. Ja, veldig kjedelig og en real tålmodighetsprøve, men det har funket gull her.
Legger også på en tisse/bajse kommando etterhvert happy6
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Tissing inne Empty
PosteTema: Re: Tissing inne   Tissing inne EmptyTir Jun 04 2013, 21:17

Jeg har hatt flere hunder i løpet av 30 år og kan fortelle deg at det er bare noen få som sier i fra at de skal ut. Så fortsett med å spørre henne du om hun må tisse happy5
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
belliss

belliss


Antall Innlegg : 5
Join date : 30.01.2013

Tissing inne Empty
PosteTema: Re: Tissing inne   Tissing inne EmptyOns Jun 05 2013, 12:50

Vi er ute med henne etter mat, drikke, søvn og lek. Og hver time, roser henne når hun gjør fra seg ute. Og når hun gjør fra seg inne sier vi nei når vi løfter henne opp, bærer henne ut og står der til hun har gjort fra seg også roser vi henne.
Vi står ute med henne til hun har gjort fra seg også roser vi henne osv.

Ja, her er det virkelig en tålmodighets prøve! Men ting tar tid som dem sier Smile

Takk for svar Very Happy
Til Toppen Go down
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Tissing inne Empty
PosteTema: Re: Tissing inne   Tissing inne EmptyTor Jun 06 2013, 06:37

belliss skrev:
Vi er ute med henne etter mat, drikke, søvn og lek. Og hver time, roser henne når hun gjør fra seg ute. Og når hun gjør fra seg inne sier vi nei når vi løfter henne opp, bærer henne ut og står der til hun har gjort fra seg også roser vi henne.
Vi står ute med henne til hun har gjort fra seg også roser vi henne osv.

Ja, her er det virkelig en tålmodighets prøve! Men ting tar tid som dem sier Smile

Takk for svar Very Happy

Høres bra ut! happy6 Lykke til!
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Sponsored content





Tissing inne Empty
PosteTema: Re: Tissing inne   Tissing inne Empty

Til Toppen Go down
 
Tissing inne
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tissing inne
» Tissing inne...
» Markering/ tissing inne
» Tissing inne etter foring
» Trenger hjelp med tissing inne og andre ting

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Valper og unghunder-
Gå Til: