IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share

Treningsgodbiter

Go down 
AvInnlegg
Cesilie

Cesilie

Antall Innlegg : 1217

Treningsgodbiter Empty
PosteTema: Treningsgodbiter   Treningsgodbiter EmptyTor Mai 02 2013, 08:34

Jeg trener litt passering o.l. om dagen, noe som til tider kan være veldig vanskelig.
Det er viktig å ha godbit som nesten er til å dåne av, men selv om jeg har veldig matglade hunder så synes jeg det er vanskelig å finne noe som overgår andre hunder.

Er det noen som har forslag til godbiter som slår den vanlige pølsa, kyllingen eller ostebiten?
Som forhåpentligvis ikke krever masse jobb å lage... happy6
Til Toppen Go down
Garp

Garp

Antall Innlegg : 664

Treningsgodbiter Empty
PosteTema: Re: Treningsgodbiter   Treningsgodbiter EmptyTor Mai 02 2013, 10:58

Cesilie skrev:
Jeg trener litt passering o.l. om dagen, noe som til tider kan være veldig vanskelig.
Det er viktig å ha godbit som nesten er til å dåne av, men selv om jeg har veldig matglade hunder så synes jeg det er vanskelig å finne noe som overgår andre hunder.

Er det noen som har forslag til godbiter som slår den vanlige pølsa, kyllingen eller ostebiten?
Som forhåpentligvis ikke krever masse jobb å lage... happy6

Har en sær hund i matveien, men her er det kyllingkjøttboller fra den stolte hane som er det beste i verden. Kyllingpølse er også godt. Og ostepølse. Smile Vet ikke om det var det du tenkte på men. Smile
Kan også anbefale at du ser på B.A.T trening. Veldig bra konsept som jeg har planlagt å få i gang med lilletroll. Smile
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
Cesilie

Cesilie

Antall Innlegg : 1217

Treningsgodbiter Empty
PosteTema: Re: Treningsgodbiter   Treningsgodbiter EmptyTor Mai 02 2013, 11:19

Jeg tror jeg må gå litt hardere til verks enn pølse osv., for det er ikke spennende nok. Funker fint om vi trener på en stor plass f.eks., men om vi går tur og møter en annen hund så må jeg ha noe som er enda bedre. Kan teste kyllingkjøttboller, men jeg vet ikke om det er bedre enn vanlige kjøttboller?

Takk, skal sjekke ut B.A.T.-trening Smile Har også fått mange gode tips fra Birgitta Antoniou som driver Jar Hundeskole, så jeg har litt å bryne meg på.
Til Toppen Go down
Garp

Garp

Antall Innlegg : 664

Treningsgodbiter Empty
PosteTema: Re: Treningsgodbiter   Treningsgodbiter EmptyTor Mai 02 2013, 16:27

Cesilie skrev:
Jeg tror jeg må gå litt hardere til verks enn pølse osv., for det er ikke spennende nok. Funker fint om vi trener på en stor plass f.eks., men om vi går tur og møter en annen hund så må jeg ha noe som er enda bedre. Kan teste kyllingkjøttboller, men jeg vet ikke om det er bedre enn vanlige kjøttboller?

Takk, skal sjekke ut B.A.T.-trening Smile Har også fått mange gode tips fra Birgitta Antoniou som driver Jar Hundeskole, så jeg har litt å bryne meg på.

Garp synes kyllinkjøttboller fra den stolte hane gjør det ihverfall. men må være den fabrikanten... blink00
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

Treningsgodbiter Empty
PosteTema: Re: Treningsgodbiter   Treningsgodbiter EmptyFre Mai 03 2013, 17:41

Butikkjedene har jo forskjellige grillprodukter hver sommer, og Coop sine viltpølser var toppen av lykke her i huset.
Tror det er to år siden jeg prøvde dem på Azarel, men kan ikke huske at jeg fant dem i fjor... Mulig det ikke var noen bestselger, og at de ikke har dem lenger. Men hvis jeg finner dem igjen, så er det ihvertfall en sikker vinner her. happy6
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Sponsored content

Treningsgodbiter Empty
PosteTema: Re: Treningsgodbiter   Treningsgodbiter Empty

Til Toppen Go down

Treningsgodbiter
Til Toppen 
Side 1 av 1