Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Manisk jukking på tisper

Go down 
2 posters
AvInnlegg
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Manisk jukking på tisper Empty
PosteTema: Manisk jukking på tisper   Manisk jukking på tisper EmptyTir Mar 26 2013, 16:45

Som tittelen sier så er min (nylig, 1mnd siden) chipkastrerte hanne helt manisk på å jukke på tisper. Det er det eneste som står i hodet på han rundt tisper. Ikke bare ukastrerte tisper, men det er akkurat det samme om tispa er kastrert. huh3
Noen som har noen formening?
Burde jeg kastrere han helt, eller går det over etter hvert med alderen? Han er 17mnd gammel.
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Manisk jukking på tisper Empty
PosteTema: Re: Manisk jukking på tisper   Manisk jukking på tisper EmptyOns Mar 27 2013, 17:41

Det er vanlig at de blir mye værre til å begynne med før chipen gir den rette virkningen, men utifra hva jeg har lært så er det vanligvis snakk om et par uker før det stabiliserer seg...
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Manisk jukking på tisper Empty
PosteTema: Re: Manisk jukking på tisper   Manisk jukking på tisper EmptyOns Mar 27 2013, 18:02

Nina skrev:
Det er vanlig at de blir mye værre til å begynne med før chipen gir den rette virkningen, men utifra hva jeg har lært så er det vanligvis snakk om et par uker før det stabiliserer seg...
Får vente å se om han bedrer seg de neste ukene. Har i hvert fall aldri opplevd makan før happy4
Tispene snerrer og henger i kinnet på han, men han enser det ikke en gang. Vet ikke om jeg skal le eller gråte, så håper det går over snart.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Manisk jukking på tisper Empty
PosteTema: Re: Manisk jukking på tisper   Manisk jukking på tisper Empty

Til Toppen Go down
 
Manisk jukking på tisper
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» tisper og hannhunder i samme hus
» Tisper og løpetid
» Høyløpske Tisper og utstilling
» Er det normalt at 2 tisper prøver å tidfredsstille hverandre?
» Noen som har gode råd i forhold til 2 jevngamle tisper i samme hus?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Atferd & trening-
Gå Til: