Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70? Empty
PosteTema: Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70?   Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70? EmptyLør Nov 24 2012, 16:10

Lurer på om det er noen Oslo-folk som har en sånn som vi kunne prøvd, eventuelt om noen vet om hvilke butikker som selger den?

Kjøpte en i størrelse 80 på nett fordi det stod at man skulle gå opp en størrelse (Luke er 69 cm rundt brystet), men lurer på om den ble litt for stor i halsen...
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70? Empty
PosteTema: Re: Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70?   Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70? EmptyLør Nov 24 2012, 19:18

Buddy Zoo rett ved brugata har en del Hurtta produkter i butikken ihvertfall. Men husker ikke om jeg hvilke jeg har sett der.
Også har den ene butikken på majorstuen en god del Hurtta, den som er like ved kinoen. Kan komme med bedre veibeskrivelser om det trengs wink3
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70? Empty
PosteTema: Re: Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70?   Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70? EmptySøn Nov 25 2012, 16:27

Oki doki, da får jeg sjekke ut det. Takk wink3
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70? Empty
PosteTema: Re: Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70?   Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70? Empty

Til Toppen Go down
 
Hurtta lifeguard y-sele i størrelse 70?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hurtta Pro regndekken og Hurtta sele selges
» Hurtta Lifeguard Halsbånd
» Hurtta Lifeguard treningsvest
» Størrelse Hurtta
» Størrelse på halsbånd og sele til valp?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: