Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 17 november i Sandvika / Oslo, pass av Ruffen

Go down 
AvInnlegg
fjose

fjose


Antall Innlegg : 82
Join date : 20.08.2009

17 november i Sandvika / Oslo, pass av Ruffen Empty
PosteTema: 17 november i Sandvika / Oslo, pass av Ruffen   17 november i Sandvika / Oslo, pass av Ruffen EmptyFre Okt 26 2012, 14:45

Jeg har lyst til å delta på fagdag på (høyskolen i Pilestredet) lørdag 17 november.
For å kunne det, trenger jeg pass til Ruffen.

Pilestredet er endret til Thon hotell Sandvika, det skal neimen ikke være lett å planlegge reise og pass.

Ruffen er 3 1/2 år.
Fremmede omtaler ham som rolig - jeg er inhabil for jeg har bare ham.

Ruffen er vant til andre hunder, barn, mange mennesker - generelt sosialisert.

Han liker ikke å være alene.

Han vil helst være rett ved siden av (akkurat nå oppå) matmor eller den som passer ham og kan være litt klengete.

Ruffen er vant til å bli passet av andre, og vi har en familie med hannpinscher, som han ofte er hos, men de bor dessverre ikke på vår reiserute.

Ruffen og jeg kommer med tog fra Son (Moss), så det hadde vært fint om han kunne leveres / hentes på strekningen Oslo S, Sandvika stasjon, eller i nærheten.

Arrangementet starter klokken 09.

Arrangementet varer til ca 20.

Til Toppen Go down
http://www.fjose.no/ny%20hjemmeside/ruffen.htm
 
17 november i Sandvika / Oslo, pass av Ruffen
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus
» Pass av Ruffen dagtid i Son
» Har funnet påskehjem. Ruffen - Pinschergutt 1 år trenger pass 30mars - 2 april - påsken 4 dager
» Pass av Fendi helga 6-9. november i Trondheim
» Pass godt på hundene deres i Oslo!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: