Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fjerne markeringslukt

Go down 
4 posters
AvInnlegg
KristinC

KristinC


Antall Innlegg : 692
Join date : 11.06.2009
Bosted : Horten

Fjerne markeringslukt Empty
PosteTema: Fjerne markeringslukt   Fjerne markeringslukt EmptyOns Aug 29 2012, 09:38

Hadde en hannhund innom her som greide å markere både på en sofa, og på selve bordplata på spisestuebordet! what3 Han hoppet opp på en stol og tisset på bordet.. puke3

Har vasket alt jeg kan og sprayet med stinkremover spray, men lukta sitter fortsatt ordentlig godt i. Bordet er i ubehandlet treverk, så her trakk stanken seg godt inn. Oppå bordet lå det også en helt ny kjole som fikk noen dråper på seg. La den rett i vann, men flekkene synes fortsatt.
Hva bruker man egentlig til å fjerne markeringsurin? help3


Sist endret av KristinC den Ons Aug 29 2012, 11:26, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Fjerne markeringslukt Empty
PosteTema: Re: Fjerne markeringslukt   Fjerne markeringslukt EmptyOns Aug 29 2012, 11:04

Jeg bruker klorin i sterk blanding happy3 Sånn at det nesten kommer tårer... wink3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
KristinC

KristinC


Antall Innlegg : 692
Join date : 11.06.2009
Bosted : Horten

Fjerne markeringslukt Empty
PosteTema: Re: Fjerne markeringslukt   Fjerne markeringslukt EmptyOns Aug 29 2012, 11:28

Men vil ikke klorin bleke og gjøre bordet stygt? Så akkurat at han jammen har vært en sving innom kjøkkenet og markert på en stol og gulvflisene også. what3 Der kan jeg sikkert trygt bruke klorin- men på sofaen ( stoff) og det ubehandlede trebordet? Går det?
Til Toppen Go down
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Fjerne markeringslukt Empty
PosteTema: Re: Fjerne markeringslukt   Fjerne markeringslukt EmptyOns Aug 29 2012, 11:47

Du kan jo prøve sånn "get off" spray kjøpt på dyrebutikk først? Om det bleker aner jeg ikke, men står nok på. Evt møbelshampo til sofa.

Jeg tror det går fint å vaske treverk med klor, men du kan jo for sikkerhets skyld google emnet litt. Vi vasket i alle fall listene med klor for å få vekk noe mugg, og det ble ikke misfarget av det.
Til Toppen Go down
ingrid, beloved york




Antall Innlegg : 30
Join date : 16.06.2009
Bosted : Fenstad

Fjerne markeringslukt Empty
PosteTema: Re: Fjerne markeringslukt   Fjerne markeringslukt EmptyOns Aug 29 2012, 12:07

Eddik eller kennelvask (?)
Til Toppen Go down
http://www.belovedyork.com
KristinC

KristinC


Antall Innlegg : 692
Join date : 11.06.2009
Bosted : Horten

Fjerne markeringslukt Empty
PosteTema: Re: Fjerne markeringslukt   Fjerne markeringslukt EmptyFre Sep 07 2012, 09:57

Har helt glemt å takke for gode tips! happy5
Fikk vekk lukta, men bordet ble dessverre stygt. Heldigvis var det allerede gammelt og ikke helt pent lenger. wink3
Til Toppen Go down
Sponsored content





Fjerne markeringslukt Empty
PosteTema: Re: Fjerne markeringslukt   Fjerne markeringslukt Empty

Til Toppen Go down
 
Fjerne markeringslukt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fjerne searchindexer.exe.
» Er det noen som er god på å fjerne ting i photoshop?
» Kan noen fjerne meg fra hjemmesiden som distiktskontakt?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: