Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.

Go down 
2 posters
AvInnlegg
AVA

AVA


Antall Innlegg : 457
Join date : 17.08.2011
Age : 44
Bosted : Tvedestrand

Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.  Empty
PosteTema: Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.    Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.  EmptyOns Aug 08 2012, 12:37

Var på vei i dusjen i sted da det banket på døra. Der sto det to hyggelige mennesker som kunne fortelle meg at de hadde mottatt en bekymringsmelding om mitt hundehold.
Det skal sies at det er en stund siden de egentlig var her, men da var ikke jeg hjemme og de gikk i ferie.
Så de stakk innom i dag.
Hilste på alle bikkjene som bjeffe øredøvende av glede for at noen Kom for å se på dem! rolleyes3

Var her i ca 5-10 min. Spurte litt om dvergpinscherns opprinnelse og om hvordan mine gjør det på utstilling.
Spurte om jeg hadde fiender i hundeverden eller i nabolaget.
Og om når jeg skulle ha kull og på hvem.

Var tydeligvis fornøyde med det de så og hørte for de takka pent for seg og sa jeg fikk en hyggelig rapport i posten og at jeg ikke trengte å tenke mer på det.
Og de ønsket meg lykke til med første kull.

Visst jeg vel!! happy5

P.S. Bekymringen gikk på at hundene hadde for liten plass og var i dårlig kondisjon. Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.  607486
Til Toppen Go down
http://minpinlove.weebly.com/
Marian




Antall Innlegg : 504
Join date : 26.03.2011

Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.  Empty
PosteTema: Re: Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.    Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.  EmptyOns Aug 08 2012, 20:31

Velkommen i klubben! excited

La oss alle le av innklageren! lol!
(og håpe at de kan slutte å bruke opp Dyrevernsnemndas dyrebare tid på klager basert på hevn og sjalusi)
Til Toppen Go down
http://www.norwinstars.com
AVA

AVA


Antall Innlegg : 457
Join date : 17.08.2011
Age : 44
Bosted : Tvedestrand

Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.  Empty
PosteTema: Re: Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.    Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.  EmptyOns Aug 08 2012, 22:13

Jo takk!! Føler meg spesiell!! fighting3

Jepp, jeg er med på å le av innklageren!! Høyt!! laught laught laught

Og du, takk for at du reddet meg fra hjerteinfarkt!!! smellkyss3
Til Toppen Go down
http://minpinlove.weebly.com/
Sponsored content





Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.  Empty
PosteTema: Re: Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.    Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.  Empty

Til Toppen Go down
 
Besøk av MATTILSYNET/DYREVERNSNEMDA.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Mattilsynet presiserer ang bruk av strøm til trening av hund
» Bror på besøk!
» Besøk av Hiro
» Vert på Valpe-besøk :)
» usikkerhet for fremmede(besøk i 1 uke)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: