Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Exigor's Brilliant Aro

Go down 
+8
Eva
Nina (Kennel Dijontoma)
Linn
Marte
Cathrine&Jazzi
ElinK
Ane
LL
12 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 53
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Exigor's Brilliant Aro - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Exigor's Brilliant Aro   Exigor's Brilliant Aro - Page 2 EmptyLør Des 01 2012, 19:17

X


Sist endret av LL den Tor Sep 14 2017, 19:40, endret 1 gang
Til Toppen Go down
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 53
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Exigor's Brilliant Aro - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Exigor's Brilliant Aro   Exigor's Brilliant Aro - Page 2 EmptyOns Sep 10 2014, 07:31

X


Sist endret av LL den Tor Sep 14 2017, 19:40, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Garp

Garp


Antall Innlegg : 664
Join date : 11.06.2009
Bosted : Bartebyen

Exigor's Brilliant Aro - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Exigor's Brilliant Aro   Exigor's Brilliant Aro - Page 2 EmptyTir Sep 16 2014, 10:52

Supert med sånn oppdatering da. Gøy å følge dere.
Og imponerende hvordan han takler reisingen. Men lille røde her I huset elsker også reising. Da er livet en fest og alt skal sjekkes ut. Snåle greier. Storbyferie, museum, hotel er wub4

Tror på gode rammer, da slipper de tenke selv. Smart det. happy3

Håper på flere oppdateringer fra Arogutt.
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 53
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Exigor's Brilliant Aro - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Exigor's Brilliant Aro   Exigor's Brilliant Aro - Page 2 EmptyTir Sep 16 2014, 19:55

Garp skrev:
Supert med sånn oppdatering da. Gøy å følge dere.
Og imponerende hvordan han takler reisingen. Men lille røde her I huset elsker også reising. Da er livet en fest og alt skal sjekkes ut. Snåle greier. Storbyferie, museum, hotel er wub4

Tror på gode rammer, da slipper de  tenke selv. Smart det. happy3

Håper på flere oppdateringer fra Arogutt.

Nå ligger vi faktisk på hotell. I morgen og torsdag skal han være alene sammenhengende i 6 timer på hotellrommet (de har mobilnummeret mitt i tilfellet han skulle begynne synge, men tviler!). Det går sannsynligvis like bra som det alltid gjør Smile vi er på en 4 dagers jobbtur :p Det innebar nesten 14 timer i bil i går, men noen luftinger selvsagt. Og litt fangsitting i bilen da wub4

Jobber med rammene! Jeg har ikke fått overbevist han om at jeg har kontroll helt enda, han kjøper den visst ikke :p Mener han må hjelpe litt til, spesielt rundt potensielle skumlinger!
Til Toppen Go down
Hilde Sofie

Hilde Sofie


Antall Innlegg : 761
Join date : 01.12.2009
Age : 42
Bosted : Kirkenes

Exigor's Brilliant Aro - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Exigor's Brilliant Aro   Exigor's Brilliant Aro - Page 2 EmptyOns Sep 24 2014, 08:15

Moro å lese litt om dere (forumet er jo ganske dødt for tiden, med unntak av litt utstillingsresultater). happy3

Kult at dere flyttet til Finnmark da, du får si ifra hvis du og Aro noen gang tar turen til Kirkenes og har lyst å treffe meg og pinschergutten min Camiro! wink3
Til Toppen Go down
http://www.pinschercamiro.com
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 53
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Exigor's Brilliant Aro - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Exigor's Brilliant Aro   Exigor's Brilliant Aro - Page 2 EmptyOns Sep 24 2014, 08:43

Hilde Sofie skrev:
Moro å lese litt om dere (forumet er jo ganske dødt for tiden, med unntak av litt utstillingsresultater). happy3

Kult at dere flyttet til Finnmark da, du får si ifra hvis du og Aro noen gang tar turen til Kirkenes og har lyst å treffe meg og pinschergutten min Camiro! wink3
Så moro Smile Jeg har tenkt at til neste vår så skal jeg ta en Finnmarksturnè (planlegger så smått å flytte sørover igjen ila neste sommer/høst) :p har reist litt med jobben, så det er ikke kjempe mange kommuner (på fastlandet i alle fall) jeg ikke har besøkt! Skal absolutt ta kontakt hvis vi skal oppover, kanskje vi må ha en guide wink3
Til Toppen Go down
Hilde Sofie

Hilde Sofie


Antall Innlegg : 761
Join date : 01.12.2009
Age : 42
Bosted : Kirkenes

Exigor's Brilliant Aro - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Exigor's Brilliant Aro   Exigor's Brilliant Aro - Page 2 EmptyTor Sep 25 2014, 12:03

LL skrev:
Hilde Sofie skrev:
Moro å lese litt om dere (forumet er jo ganske dødt for tiden, med unntak av litt utstillingsresultater). happy3

Kult at dere flyttet til Finnmark da, du får si ifra hvis du og Aro noen gang tar turen til Kirkenes og har lyst å treffe meg og pinschergutten min Camiro! wink3
Så moro Smile Jeg har tenkt at til neste vår så skal jeg ta en Finnmarksturnè (planlegger så smått å flytte sørover igjen ila neste sommer/høst) :p har reist litt med jobben, så det er ikke kjempe mange kommuner (på fastlandet i alle fall) jeg ikke har besøkt! Skal absolutt ta kontakt hvis vi skal oppover, kanskje vi må ha en guide wink3

happy6
Til Toppen Go down
http://www.pinschercamiro.com
Sponsored content





Exigor's Brilliant Aro - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Exigor's Brilliant Aro   Exigor's Brilliant Aro - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Exigor's Brilliant Aro
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Exigors Brilliant Aro
» EXIGORS BLACK ZOLTAN
» Brilliant and Win!
» Exigor's Brilliant Aro

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Dagbok-
Gå Til: