Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dvergpinscher i Bergen

Go down 
3 posters
AvInnlegg
susannem




Antall Innlegg : 1
Join date : 02.04.2012

Dvergpinscher i Bergen  Empty
PosteTema: Dvergpinscher i Bergen    Dvergpinscher i Bergen  EmptyMan Apr 02 2012, 18:10

Hei

Jeg har vurdert å skaffe meg en dvergpinscher til høsten, men er et par ting jeg må få avklart først. Jeg er allergisk og må selfølgelig finne ut om jeg tåler rasen eller ikke, før evt. kjøp. Man blir ikke klok av å lese på hva andre tåler og ikke, så må bare teste selv. Etter som jeg har funnet ut er det ingen oppdrettere i Hordaland, og kan derfor ikke oppsøke en kennel for å teste ut allergien min. Er det noen som vet om det er oppdrettere Hordaland, som jeg ikke har fått med meg? er det noen her som bor i Bergen, og hadde vert interessert i å møte meg, så jeg kunne testet om jeg tåler rasen eller ikke? Helst en som har mange dvergpinschere:)
Til Toppen Go down
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Dvergpinscher i Bergen  Empty
PosteTema: Re: Dvergpinscher i Bergen    Dvergpinscher i Bergen  EmptyTir Apr 03 2012, 16:04

Vær obs på at du kan reagere forskjellig på hanne og tispe, tispe i løpetid og valper. Så du får finne en oppdretter som har flere og besøke dem litt.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Dvergpinscher i Bergen  Empty
PosteTema: Re: Dvergpinscher i Bergen    Dvergpinscher i Bergen  EmptyTir Apr 03 2012, 19:50

Hvis du går inn på klubbens hjemmeside, videre inn på distriktene og deretter distriktskontakter, finner du kontaktinformasjon til Mona som er distriktskontakt i Hordanland. Hun arrangerer treff jevnlig, så der kan du møte mange representanter for rasen Very Happy
I tillegg arrangerer NKK utstilling i Bergen neste helg, dvergpinscheren skal i ilden kl 9 på lørdagen Smile

Lykke til i jakten på verdens beste rase Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Sponsored content





Dvergpinscher i Bergen  Empty
PosteTema: Re: Dvergpinscher i Bergen    Dvergpinscher i Bergen  Empty

Til Toppen Go down
 
Dvergpinscher i Bergen
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Dvergpinscher Hanne 1 år og Dvergpinscher Tispe 6 mnd til omplassering
» NKK Bergen
» Bergen 17.04.10
» NKK Bergen
» NKK BERGEN

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Dvergpinscher-
Gå Til: