Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Anbefaling av tvserier?

Go down 
+17
Antamina
Lene
Anita.K
Nina (Kennel Dijontoma)
Fixa
Eva
Hera
KristinC
chester
Linn
Simira
Kaja
helle
Cesilie
-linda-
Siri
Blomst
21 posters
Gå til side : 1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Blomst

Blomst


Antall Innlegg : 242
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 14:03

Noen som har noen anbefalinger? Er jo ingenting på tv for tia, så tenkte sette igang med å se en serie.
Gjerne litt type Carnival, Buffy, Dark Angel - ish.
techi
Til Toppen Go down
http://www.blogtown.se/blog.php?id=Maja-Twinki
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 14:09

Digger prison break og 6 feet under! happy6

Ble helt dratt inn i begge(hver sin gang), satt hele nettene og så episode på episode!! Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 14:13

BONES!!! *må bare se det*

da har du 3 sesonger (4 om du laster ned) å kose deg med!! happy5

De har begynt innspillingen av sesong 5 nå også, jippii!
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 14:26

Jeg ser på Burn Notice biggrin Ingenting vampyrisk over det, men lett action-komedie, veldig underholdende! happy6
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 14:52

Two and a half men.
Til Toppen Go down
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 15:02

Dexter, min favoritt av alt! Tok meg noen 2-3 episoder for å komme inn i det, for selve oppbyggingen av serien og type serie er litt forskjellig fra annet så var litt uvandt.
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 15:05

Vi har ikke tv.. så jeg har ingen anelse.. hahaha..
Men sommeren er jo den store reprise tiden av hva jeg vet.. Laughing

(Ikke hatt tv siden i fjor vi, så hva som har gått på tv de siste 7-8 mnd veit jeg knapt... Dog kal jeg innrømme at jeg har sett Sykehuset og Jordmødrene samt litt av Paradise hotel unsure3 på web tv nå og da..)
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 15:10

Kaja skrev:
Vi har ikke tv.. så jeg har ingen anelse.. hahaha..
Men sommeren er jo den store reprise tiden av hva jeg vet.. Laughing

(Ikke hatt tv siden i fjor vi, så hva som har gått på tv de siste 7-8 mnd veit jeg knapt... Dog kal jeg innrømme at jeg har sett Sykehuset og Jordmødrene samt litt av Paradise hotel unsure3 på web tv nå og da..)

Har ikke tv?? blink00 DEN er det ikke ofte man hører happy5
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 15:12

Vi har tv, men bare for å spille tv-spill og se film fra pc-en. Dvs, vi har parabol, men den sies opp når vi kommer tilbake fra England (leieboerene ville beholde abonnementet), siden jeg har innsett at vi aldri ser tv...
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 15:17

Dexter
ALIAS
Nikita (for oss som husker litt lenger tilbake)
Bones
Ghost whisperer

Det er mange andre også da, men kommer jo ikke på alt...

Har hørt True Blood skal være bra... Liker du noe veldig pent å se på så er det vel mulig Vampire Diaries er ute nå!? Ihvertfall på nettet. Der kan du se på Ian Somerhalder hvis handlingen er dårlig happy6
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 15:23

Dead zone er jo kanon bra då.. men vet ikke om den går på tv...
Til Toppen Go down
KristinC

KristinC


Antall Innlegg : 692
Join date : 11.06.2009
Bosted : Horten

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 15:30

New Tricks!

Eeeeeeeeeeeeeeeeh............ Så akkurat hvilken stil du var ute etter....
Da vet jeg ikke.. Dette er mer polite/detektiv serie. Morsom og koselig. Så laaangt fra det du vil ha.

Da slenger jeg meg på forslaget om Bones!
Til Toppen Go down
Blomst

Blomst


Antall Innlegg : 242
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 15:47

Kaja skrev:
Vi har ikke tv.. så jeg har ingen anelse.. hahaha..
Men sommeren er jo den store reprise tiden av hva jeg vet.. Laughing

(Ikke hatt tv siden i fjor vi, så hva som har gått på tv de siste 7-8 mnd veit jeg knapt... Dog kal jeg innrømme at jeg har sett Sykehuset og Jordmødrene samt litt av Paradise hotel unsure3 på web tv nå og da..)

Egentlig ganske så fornuftig å ikke ha tv. Tenk så mye en kunne få gjort da! bravo3 Husker jeg ikke hadde tv et år mens jeg studerte, fikk lese knallmye!
Til Toppen Go down
http://www.blogtown.se/blog.php?id=Maja-Twinki
Blomst

Blomst


Antall Innlegg : 242
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 15:49

Linn skrev:
Dexter
ALIAS
Nikita (for oss som husker litt lenger tilbake)
Bones
Ghost whisperer

Det er mange andre også da, men kommer jo ikke på alt...

Har hørt True Blood skal være bra... Liker du noe veldig pent å se på så er det vel mulig Vampire Diaries er ute nå!? Ihvertfall på nettet. Der kan du se på Ian Somerhalder hvis handlingen er dårlig happy6

Lasta ned og så første episoden a True Blood igår, ganske merkelig egentlig, men litt fengslet så må laste ned en episode til og se wink3 Vampire Diaries hørtes snaskens ut!

Dexter har jeg hørt flere anbefale i tillegg til dere. Det er om han seriemorderen sant?

Ellers mange gode forslag fra alle! Takk tak! happy6 happy5
Til Toppen Go down
http://www.blogtown.se/blog.php?id=Maja-Twinki
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 15:54

Ja, dexter er han som jobber med blodanalyse i forb med oppklaring av mord (husker ikke norsk navn jeg) på dagen, og så er seriemorder om natten.. Ikke hver natt da happy4 Men ja... Driiiiiit bra serie happy3
Til Toppen Go down
Hera

Hera


Antall Innlegg : 1526
Join date : 10.06.2009
Bosted : Molde

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 19:38

Ghost Whisperer
Heroes
Fringe
The Big Bang Theory (komedie)
Two and a half men (komedie)
American Dad (komedie)
Family Guy (kmedie)

Disse alle er mine yndlingsserier og jeg anbefaler dem på det sterkeste ... de to nederste er dritbra, om du er veldig glad i skikkelig humor lol! . De tre øverste er mer spenning wink3
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 19:45

Arne skrev:
Two and a half men.
Og Ghost whisperer happy5 happy5
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyMan Jul 27 2009, 21:50

Hera skrev:
Ghost Whisperer
Heroes
Fringe
The Big Bang Theory (komedie)
Two and a half men (komedie)
American Dad (komedie)
Family Guy (kmedie)

Disse alle er mine yndlingsserier og jeg anbefaler dem på det sterkeste ... de to nederste er dritbra, om du er veldig glad i skikkelig humor lol! . De tre øverste er mer spenning wink3

Jeg quoter deg, bra smak du happy5
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyTir Jul 28 2009, 11:35

Har jo kommet mange fine serier her da. Men min og din smak er veldig forskjellig ser jeg. Jeg heller mere mot spenning og litt mer real life (altså ikke så mye overnaturlig ala vampyrer og sånne ting, selv om jeg digger ghost whisperer, og true blood, ja sist nevnte er litt merkelig men likevell litt fengslende, og ser på medium på sene tirsdags kvelder)

Mine serier jeg bare MÅ se!! (er tv/film slave bare så det er sagt :P)
Greys Anatomy
Private Practice
Knight Rider
The Closer
House
Friends (& Joey)
Chuck
Frustrerte Fruer
Dirty sexy money
(Øyvind bare må se dette,så jeg har ikke noe valg, men ikke så ille faktisk)
The Big Bang Theory - Utrolig morsom Geek serie! Går jeg glipp av det på ettermiddagen må jeg sitte opp på natten å se reprisen! Hera: Digger bankingen til Sheldon, spesielt i den episoden der Penny åpnet døren før han fikk banket ferdig!!

Edit: Rett på sak - denne hadde premiere på tv2 for to/tre uker siden, har sett alle som har gått foreløbig, men har ikke bestemt meg om jeg jeg liker den eller ikke enda. Første episode var drit bra, å så kom andre episode å den var bare kjedelig.

å så Jude Judy av og til - Men det er jo ikke en serie da :P bare en utrolig tøff dame, som ordner opp i rettsaker, elsker attituden hennes og at hun som er dommer er så rett frem frekk, haha!!
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Blomst

Blomst


Antall Innlegg : 242
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyTir Jul 28 2009, 11:44

Fixa skrev:
Har jo kommet mange fine serier her da. Men min og din smak er veldig forskjellig ser jeg. Jeg heller mere mot spenning og litt mer real life (altså ikke så mye overnaturlig ala vampyrer og sånne ting, selv om jeg digger ghost whisperer, og true blood, ja sist nevnte er litt merkelig men likevell litt fengslende, og ser på medium på sene tirsdags kvelder)

Mine serier jeg bare MÅ se!! (er tv/film slave bare så det er sagt :P)
Greys Anatomy
Private Practice
Knight Rider
The Closer
House
Friends (& Joey)
Chuck
Frustrerte Fruer
Dirty sexy money
(Øyvind bare må se dette,så jeg har ikke noe valg, men ikke så ille faktisk)
The Big Bang Theory - Utrolig morsom Geek serie! Går jeg glipp av det på ettermiddagen må jeg sitte opp på natten å se reprisen! Hera: Digger bankingen til Sheldon, spesielt i den episoden der Penny åpnet døren før han fikk banket ferdig!!

Ser The Big Bang Theory når det jeg switcher innom, den er morro den. Samme med house og frustrerte fruer. Men Friends og greys kan jeg styre meg for kjenner jeg wink3

Men når flere anbefaler True Blood må jeg nok laste den ned happy6
Til Toppen Go down
http://www.blogtown.se/blog.php?id=Maja-Twinki
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyTir Jul 28 2009, 12:27

Når vi er inne på komiserier, så må jeg jo nevne Kongen av queens! Jeg synes det er helt fantastisk, ler meg skakk hver gang jeg ser det, selv om jeg har sett episoden tusen ganger! happy5

Samme med friends, blir aldri lei! happy6

Liker svensk krim også, digger Beck, er både spennende og morsomt!! happy6
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyTir Jul 28 2009, 14:23

Linn skrev:
Dexter
ALIAS
Nikita (for oss som husker litt lenger tilbake)
Bones
Ghost whisperer

Det er mange andre også da, men kommer jo ikke på alt...

Har hørt True Blood skal være bra... Liker du noe veldig pent å se på så er det vel mulig Vampire Diaries er ute nå!? Ihvertfall på nettet. Der kan du se på Ian Somerhalder hvis handlingen er dårlig happy6

Går Ghost whisperer nå Linn?! Når?!?!

Maja, jeg elsker Medium, er jo hvert fall noe av det litt overnaturlige i den da, men ikke så mye vampyraction.... 👅


Jeg jobber jo stort sett kveld, så jeg får ikke fulgt med på så mye, men om jeg sitter foran TVn liker jeg

- CSI (alle sammen)
- Bones
- The Closer
- Cold Case
- Medium
- Ghost Whisperer
- Fringe
-Harper's Island
- Spesial Victims Unit
- Frustrerte Fruer
- Grey's Anatomi
- Harper's Island

...og sånt... happy6
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyTir Jul 28 2009, 14:31

Ghost wisperer går på kvelden. Går to ganger om dagen ofte, en sånn rundt 11-12 tiden og en klokken 1-2 eller noe sånt. Er repreiser da, noen av dem har jeg sett før, andre ikke. Jeg liker serien godt, men syns skuespilleren ofte overdriver smilingen litt, ikke nødvendig å smile fra øre til øre heeele tiden happy4
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyTir Jul 28 2009, 14:32

helle skrev:
Ghost wisperer går på kvelden. Går to ganger om dagen ofte, en sånn rundt 11-12 tiden og en klokken 1-2 eller noe sånt. Er repreiser da, noen av dem har jeg sett før, andre ikke. Jeg liker serien godt, men syns skuespilleren ofte overdriver smilingen litt, ikke nødvendig å smile fra øre til øre heeele tiden happy4

Hæ, hvilken dag da?!
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? EmptyTir Jul 28 2009, 14:40

Nina skrev:
helle skrev:
Ghost wisperer går på kvelden. Går to ganger om dagen ofte, en sånn rundt 11-12 tiden og en klokken 1-2 eller noe sånt. Er repreiser da, noen av dem har jeg sett før, andre ikke. Jeg liker serien godt, men syns skuespilleren ofte overdriver smilingen litt, ikke nødvendig å smile fra øre til øre heeele tiden happy4

Hæ, hvilken dag da?!

Tirsdager kl 21.00 TV4.. (sesong 3 trur jeg)

Torsdager kl 22.30 FEM

Lørdag kl 20.00 FEM (reprise fra torsdag)

Også går det på FEM om Natten man-tors . i dag kl 00.35


Sist endret av Anita.K den Tir Jul 28 2009, 14:54, endret 3 ganger
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Sponsored content





Anbefaling av tvserier? Empty
PosteTema: Re: Anbefaling av tvserier?   Anbefaling av tvserier? Empty

Til Toppen Go down
 
Anbefaling av tvserier?
Til Toppen 
Side 1 av 3Gå til side : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» CT/MR anbefaling
» Ferie-anbefaling i Sør-Sverige?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: