Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Feriepass av Super 7.-18. juli

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Line & Super

Line & Super


Antall Innlegg : 118
Join date : 25.01.2011
Bosted : Skedsmo

Feriepass av Super 7.-18. juli Empty
PosteTema: Feriepass av Super 7.-18. juli   Feriepass av Super 7.-18. juli EmptyMan Feb 20 2012, 19:49

Da hun som egentlig skulle passe Supern i ferier og lignende ikke kan dette likevel lurer jeg på om det er noen her som kunne tenke seg å "låne" han denne perioden. Vi kan gjerne bytte så jeg passer din hund når du skal på ferie.

Super er en omgjengelig og energisk Pinscher hanne på 15 mnd. Han er snill, men som Pinschere flest til tider litt rampete. Han går fint med andre hunder og oppfordrer aldri til bråk, får han beskjed om å trekke seg unna så gjør han det.
Han er vant til barn, men kan være voldsom med dem (bor med en 9 åring).

Grunnen til at jeg skriver så tidlig er at jeg ikke har så veldig lyst til å sette han på kennel, og vil bli kjent med de som skal passe han før jeg reiser.

Du/dere bør ikke bo altfor langt fra Skedsmo området.
Send meg gjerne en pm happy6

dog
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Feriepass av Super 7.-18. juli Empty
PosteTema: Re: Feriepass av Super 7.-18. juli   Feriepass av Super 7.-18. juli EmptyMan Feb 20 2012, 19:55

Skikkelig teit å velge den ene av de to ukene i sommer jeg ikke kan da. Jeg er hjemme, men gubben er borte og to hunder alene er nok for meg, selv om vi kunne reist på hytta eller noe. :/ Supern kjenner jo begge og går greit nok med dem.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Feriepass av Super 7.-18. juli Empty
PosteTema: Re: Feriepass av Super 7.-18. juli   Feriepass av Super 7.-18. juli EmptyTir Feb 21 2012, 07:58

Jeg aaaaner ikke når vi skal ha ferie enda, men jeg har etter planen fri i hele juli.
Har jo kun jobb ut juni. Om det ikke kræsjer med ferie her i huset så kan han jo være hos oss. Da blir jo jeg hjemme hver dag uansett, og gutta går jo overens de nå happy3

Vet ikke om katten er enig, men hun har ikke stemmerett uansett!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Sponsored content





Feriepass av Super 7.-18. juli Empty
PosteTema: Re: Feriepass av Super 7.-18. juli   Feriepass av Super 7.-18. juli Empty

Til Toppen Go down
 
Feriepass av Super 7.-18. juli
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hundepass til Super 6. til 8. mai
» Super-dupern
» Super billig tralle.
» Tur i Nordmarka med Line og Super
» 4.-8. Juli

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: