IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share

Nå blir gjeterhundene arbeidsløse!

Go down 
AvInnlegg
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

Nå blir gjeterhundene arbeidsløse! Empty
PosteTema: Nå blir gjeterhundene arbeidsløse!   Nå blir gjeterhundene arbeidsløse! EmptyTor Feb 02 2012, 14:47

http://www.scotogsara.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Nå blir gjeterhundene arbeidsløse!   Nå blir gjeterhundene arbeidsløse! EmptyTor Feb 02 2012, 20:52

Hahahaha, herre guuuuud så søøøøt!!! Nå savner jeg kaninene mine...! wub3 Det der beviser jo bare nok en gang hvor sinnsykt dumme sauer er, hahaha, men når det er sagt....jeg har hatt to kaniner, den første sammen med katter, og det var kaninen som var sjefen, og den andre sammen med hunder, og det var også da kaninen som var sjefen.... happy4 Den første kaninen slang en gang den ene katten så høyt opp i luften at han må ha slått trippel salto før han landet, fordi at den trenge å bli satt litt på plass mente kaninen, haha, sånn kan det gå når man ikke oppfører seg...og dette var en skogkatt på sånn 7-8 kg liksom... happy4

Nina, Jonas, Otto, Emma og Issi (Nuch Rattenjäger Jolly Junior, NUch SeUch DkUch NordUch AD Gangland Wolfrider's Bearclaw, NUch SeUch DkUch NordUch C.I.B. Dark Angels Nisha Nordic Spirit & Isis Nordic Princess King Black)

Nå blir gjeterhundene arbeidsløse! FB-2
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Ann-Helen

Ann-Helen

Antall Innlegg : 1671

PosteTema: Re: Nå blir gjeterhundene arbeidsløse!   Nå blir gjeterhundene arbeidsløse! EmptyTor Feb 02 2012, 21:19

Nina skrev:
Hahahaha, herre guuuuud så søøøøt!!! Nå savner jeg kaninene mine...! wub3 Det der beviser jo bare nok en gang hvor sinnsykt dumme sauer er, hahaha, men når det er sagt....jeg har hatt to kaniner, den første sammen med katter, og det var kaninen som var sjefen, og den andre sammen med hunder, og det var også da kaninen som var sjefen.... happy4 Den første kaninen slang en gang den ene katten så høyt opp i luften at han må ha slått trippel salto før han landet, fordi at den trenge å bli satt litt på plass mente kaninen, haha, sånn kan det gå når man ikke oppfører seg...og dette var en skogkatt på sånn 7-8 kg liksom... happy4

happy4 Kommer aldri til å glemme det bildet av Jonas som stolt viste frem kaninen sin på verandaen til gjesten sin, det var utrolig søtt og artig wub4
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: Nå blir gjeterhundene arbeidsløse!   Nå blir gjeterhundene arbeidsløse! EmptyFre Feb 03 2012, 09:06

Pappa drav jo med oppdrett av kaniner når jeg var liten. så vi hadde i perioder 40-50 stk happy4
Den mest spesielle kaninen jeg har hatt var Putte. Han gikk løs i hagen og var nabolagets sjef (tomta til pappa er ikke inngjerdet).
Jagde nabokatta opp i trær og skremte livskiten av nabobikkja (tibetansk spaniel) flere ganger.

Putta satt også i sofaen og så på tv sammen med oss wub4

Kaniner er koselige dyr, og de har mye mer personlighet enn de fleste tror.

http://www.scotogsara.com
Sponsored content

PosteTema: Re: Nå blir gjeterhundene arbeidsløse!   Nå blir gjeterhundene arbeidsløse! Empty

Til Toppen Go down

Nå blir gjeterhundene arbeidsløse!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kjleskapet blir ikke kaldt
» Forbikjøring på Autobahn.
» Ny her. + Vogna er lav bak / bilen er for høy bak...
» Skadet dekk kan ødelegge turen
» Automatgear +/-