Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? Empty
PosteTema: B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen?   B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? EmptyTor Des 15 2011, 09:29

Over den siste halvannen måneden har jeg kjørt forbi en dame som går tur med en B/T pinscher i området rundt Lambertseter/Ryen. Noen som vil gi seg til kjenne?? Smile
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? Empty
PosteTema: Re: B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen?   B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? EmptyTor Des 15 2011, 10:32

Cesilie skrev:
Over den siste halvannen måneden har jeg kjørt forbi en dame som går tur med en B/T pinscher i området rundt Lambertseter/Ryen. Noen som vil gi seg til kjenne?? Smile

Hun har vi sett flere ganger også (regner med at det er samme dama ihvertfall). Vi tror at det er en tispe, men er ikke heeelt sikre.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? Empty
PosteTema: Re: B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen?   B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? EmptyTor Des 15 2011, 14:35

ElinK skrev:
Cesilie skrev:
Over den siste halvannen måneden har jeg kjørt forbi en dame som går tur med en B/T pinscher i området rundt Lambertseter/Ryen. Noen som vil gi seg til kjenne?? Smile

Hun har vi sett flere ganger også (regner med at det er samme dama ihvertfall). Vi tror at det er en tispe, men er ikke heeelt sikre.

Så nærme har jeg ikke sett dem, jeg har bare kjørt forbi når det har vært mørkt. Lurer på om det er noen her inne?
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? Empty
PosteTema: Re: B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen?   B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? EmptyTor Des 15 2011, 14:37

Cesilie skrev:
ElinK skrev:
Cesilie skrev:
Over den siste halvannen måneden har jeg kjørt forbi en dame som går tur med en B/T pinscher i området rundt Lambertseter/Ryen. Noen som vil gi seg til kjenne?? Smile

Hun har vi sett flere ganger også (regner med at det er samme dama ihvertfall). Vi tror at det er en tispe, men er ikke heeelt sikre.

Så nærme har jeg ikke sett dem, jeg har bare kjørt forbi når det har vært mørkt. Lurer på om det er noen her inne?

Neste gang en av oss kjører forbi får vi bråstoppe, kaste oss over henne og spørre henne ut happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? Empty
PosteTema: Re: B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen?   B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? EmptyTor Des 15 2011, 16:11

ElinK skrev:
Cesilie skrev:
ElinK skrev:
Cesilie skrev:
Over den siste halvannen måneden har jeg kjørt forbi en dame som går tur med en B/T pinscher i området rundt Lambertseter/Ryen. Noen som vil gi seg til kjenne?? Smile

Hun har vi sett flere ganger også (regner med at det er samme dama ihvertfall). Vi tror at det er en tispe, men er ikke heeelt sikre.

Så nærme har jeg ikke sett dem, jeg har bare kjørt forbi når det har vært mørkt. Lurer på om det er noen her inne?

Neste gang en av oss kjører forbi får vi bråstoppe, kaste oss over henne og spørre henne ut happy4

Haha, det ville vel ikke vært noe unormalt ved det cool3
Til Toppen Go down
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? Empty
PosteTema: Re: B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen?   B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? EmptyTor Des 15 2011, 17:25

Cesilie skrev:
ElinK skrev:
Cesilie skrev:
ElinK skrev:
Cesilie skrev:
Over den siste halvannen måneden har jeg kjørt forbi en dame som går tur med en B/T pinscher i området rundt Lambertseter/Ryen. Noen som vil gi seg til kjenne?? Smile

Hun har vi sett flere ganger også (regner med at det er samme dama ihvertfall). Vi tror at det er en tispe, men er ikke heeelt sikre.

Så nærme har jeg ikke sett dem, jeg har bare kjørt forbi når det har vært mørkt. Lurer på om det er noen her inne?

Neste gang en av oss kjører forbi får vi bråstoppe, kaste oss over henne og spørre henne ut B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? 83137

Haha, det ville vel ikke vært noe unormalt ved det B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? 61133

Neida - ikke til Pinscher-eiere å være B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? 131748 De få gangene vi ser en pinscher vi ikke kjenner her - vi er jo så få i Rogaland - går vi selvfølgelig rett bort og spør hva-hvem-hvor- hvor gammel - og til slutt - hva heter du ?(eieren) B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? 230235
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? Empty
PosteTema: Re: B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen?   B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? EmptyTor Des 15 2011, 17:50

Gerd-Marit skrev:
Neida - ikke til Pinscher-eiere å være B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? 131748 De få gangene vi ser en pinscher vi ikke kjenner her - vi er jo så få i Rogaland - går vi selvfølgelig rett bort og spør hva-hvem-hvor- hvor gammel - og til slutt - hva heter du ?(eieren) B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? 230235

leer3 happy5

Kjenner meg overhodet ikke igjen lalala2
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Sponsored content





B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? Empty
PosteTema: Re: B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen?   B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen? Empty

Til Toppen Go down
 
B/T pinscher ved Lambertseter/Ryen?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Spørsmål for eiere av Pinscher fra en fremtidig Pinscher-eier
» Pinscher?
» Drømmeaktiviteten for din pinscher?
» Har du pinscher og vil gå MH?!
» Y-sele til pinscher

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Pinscher-
Gå Til: