IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share

Hundelufting/Hundepass

Go down 
AvInnlegg
engeland1

engeland1

Antall Innlegg : 1

Hundelufting/Hundepass Empty
PosteTema: Hundelufting/Hundepass   Hundelufting/Hundepass EmptyLør Des 03 2011, 14:12

Kjære Hundeeieere!

Eg er ei 19år gammal jente, som for tida er busatt i Bergen. Eg studerer, og leiger for tiden ei leilighet kor dyr ikkje er lov. Difor er eg adskilt fra min firbeinte venn, og savner å ha noken å gå turer sammen med. Eg er født og oppvokst på en bondegård i Sogn og fjordane og har erfaring med mange husdyr. Har vokst opp med Border Collie, Schäfer og har for tiden en Jack Russel terrier som er hos min mor og far fremtil eg får ny leilighet.

Eg er veldig glad i dyr, og har god erfaring med hunder. Derfor vil eg svært gjerne kunne hjelpe om nokon i Bergensområdet skulle trenge Luftehjelp, eller hundepass. Alle hunder trenger litt mosjon, men man har ikkje alltid like god tid til dette.

Ps. Eg har ikkje behov for betaling, særlig ikkje om det er nokelunde i nærheten av min bustad:)

Om de skulle være interessert i en uforplikta hundeprat er det bare å ta kontakt!

Mobil: 41688789
Til Toppen Go down

Hundelufting/Hundepass
Til Toppen 
Side 1 av 1