IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share

Størrelse på Vario Cage...

Go down 
AvInnlegg
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

Størrelse på Vario Cage... Empty
PosteTema: Størrelse på Vario Cage...   Størrelse på Vario Cage... EmptyFre Nov 18 2011, 21:18

Lurer på hvilken størrelse flesteparten av dere med pinschertispe som har vært ute og flydd har på flyburet, og hvor stor og tung tispen er?!

Jeg har flybur i størrelse Large til Otto, og vet Irene bruker InterMedium til sine tisper, men jeg blir så usikker på om jeg kan ha det til jentene unsure3 eller ikke... Cesilie og jeg reiser jo og henter hjem en liten dame i helgen, men jeg tror kanskje hun er litt større enn de jentene jeg har hjemme nå og da lurer jeg på om det blir å ta en sjanse å reise ned med et InterMedium bur...risikerer vi at de ikke lar oss reise med hene i det buret så tar jeg jo heller med et Large-bur...

Nina, Jonas, Otto, Emma og Issi (Nuch Rattenjäger Jolly Junior, NUch SeUch DkUch NordUch AD Gangland Wolfrider's Bearclaw, NUch SeUch DkUch NordUch C.I.B. Dark Angels Nisha Nordic Spirit & Isis Nordic Princess King Black)

Størrelse på Vario Cage... FB-2
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Størrelse på Vario Cage...   Størrelse på Vario Cage... EmptyLør Nov 19 2011, 05:38

Intermedium har en høyde på 63 cm. Som er mer enn godt nok. Vekten på er slikt bur er vel 7,5 kg.

Bær også huske at enkelte fly ikke tar med seg reisekasser som er størrelse large..............
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Størrelse på Vario Cage...   Størrelse på Vario Cage... EmptyLør Nov 19 2011, 17:15

Åi, er det ikke?! Jeg har jo Large til Otto og har hvert fall aldri hatt no problem med å få med meg det, visste ikke det var noe jeg måtte bekymre meg for, har bare tenkt på at det må være stort nok så ikke de kommer med at det er for lite for hunden så vi ikke får fly med det... blink00 Men sier de i så fall ifra når man bestiller om ikke man får ha med Large-bur på flyet?!

Nina, Jonas, Otto, Emma og Issi (Nuch Rattenjäger Jolly Junior, NUch SeUch DkUch NordUch AD Gangland Wolfrider's Bearclaw, NUch SeUch DkUch NordUch C.I.B. Dark Angels Nisha Nordic Spirit & Isis Nordic Princess King Black)

Størrelse på Vario Cage... FB-2
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Størrelse på Vario Cage...   Størrelse på Vario Cage... EmptyLør Nov 19 2011, 20:55

Nina skrev:
Åi, er det ikke?! Jeg har jo Large til Otto og har hvert fall aldri hatt no problem med å få med meg det, visste ikke det var noe jeg måtte bekymre meg for, har bare tenkt på at det må være stort nok så ikke de kommer med at det er for lite for hunden så vi ikke får fly med det... blink00 Men sier de i så fall ifra når man bestiller om ikke man får ha med Large-bur på flyet?!

Nå skal jeg skremme deg lite grann. HVis du forsøker å bestille på fly som ikke tar den med kan du faktisk ende opp med at hele turen går åt hel****te!

Når jeg og Junior skulle til Finland klarte jo en viss frue på Kløfta og rote det til. 21.48 fikk vi forandret billetten. Og SAS stengte klokken 22.00..................

Skal forsøke å skrive noe i PP om dette å reise med hund for de av oss som ikke drar fra Gardermoen.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Størrelse på Vario Cage...   Størrelse på Vario Cage... Empty

Til Toppen Go down

Størrelse på Vario Cage...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Størrelse platting for Dehtleffs 720 SK, Isablle Penta..?
» Adria Alpina, noen som har sett på den?
» Nedgravd strømkabel.
» Forvirret om størrelse...
» A-mål til fortelt 650 KFU