Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Førstehjelpskurs?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Førstehjelpskurs? Empty
PosteTema: Førstehjelpskurs?   Førstehjelpskurs? EmptyMan Okt 24 2011, 17:06

Jeg har tenkt flere ganger at jeg veldig gjerne skulle visst hva jeg skal gjøre om noe skulle skje Mia om vi var langt inni skogen, eller om vi hadde møtt på en skadet hund/dyr i det hele tatt. Er det noen her som har gått førstehjelpskurs for hund/dyr? Finnes det?
Til Toppen Go down
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Førstehjelpskurs? Empty
PosteTema: Re: Førstehjelpskurs?   Førstehjelpskurs? EmptyMan Okt 24 2011, 17:31

Cesilie skrev:
Jeg har tenkt flere ganger at jeg veldig gjerne skulle visst hva jeg skal gjøre om noe skulle skje Mia om vi var langt inni skogen, eller om vi hadde møtt på en skadet hund/dyr i det hele tatt. Er det noen her som har gått førstehjelpskurs for hund/dyr? Finnes det?

Jeg har gått førstehjelpskurs her i Bodø på en dyreklinikk. Veldig kjekt. happy3
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Gjest
Gjest




Førstehjelpskurs? Empty
PosteTema: Re: Førstehjelpskurs?   Førstehjelpskurs? EmptyMan Okt 24 2011, 19:19

Cesilie skrev:
Jeg har tenkt flere ganger at jeg veldig gjerne skulle visst hva jeg skal gjøre om noe skulle skje Mia om vi var langt inni skogen, eller om vi hadde møtt på en skadet hund/dyr i det hele tatt. Er det noen her som har gått førstehjelpskurs for hund/dyr? Finnes det?

Ja. Jeg gikk også på et slikt kurs. Skal finne, om den er å finne, oversikten over de emner som ble tatt opp.

Men i farten husker jeg bruddskader. Drukning. Overoppheting. Bittskader og forgiftning.

Så kom deg på kurs får det er for sent!
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Førstehjelpskurs? Empty
PosteTema: Re: Førstehjelpskurs?   Førstehjelpskurs? EmptyMan Okt 24 2011, 21:00

Junior skrev:
Cesilie skrev:
Jeg har tenkt flere ganger at jeg veldig gjerne skulle visst hva jeg skal gjøre om noe skulle skje Mia om vi var langt inni skogen, eller om vi hadde møtt på en skadet hund/dyr i det hele tatt. Er det noen her som har gått førstehjelpskurs for hund/dyr? Finnes det?

Ja. Jeg gikk også på et slikt kurs. Skal finne, om den er å finne, oversikten over de emner som ble tatt opp.

Men i farten husker jeg bruddskader. Drukning. Overoppheting. Bittskader og forgiftning.

Så kom deg på kurs får det er for sent!

Det er nettopp det jeg tenker også, man kan jo aldri få gjort det for tidlig..! Hvis noen har noe tips til hvor man kan henvende seg så tar jeg gjerne imot!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Førstehjelpskurs? Empty
PosteTema: Re: Førstehjelpskurs?   Førstehjelpskurs? EmptyMan Okt 24 2011, 22:29

Tja. I Oslo og omegn burde det jo ikke være problem.

Kontakt alle seriøse hundeskoler. NVH pluss alle andre store veterinærklinikker. Hadde man slike kurs på Nord-Jæren burde man avholde disse gjevlig i Oslo og Akershus.
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Førstehjelpskurs? Empty
PosteTema: Re: Førstehjelpskurs?   Førstehjelpskurs? EmptySøn Okt 30 2011, 21:33

Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Sponsored content





Førstehjelpskurs? Empty
PosteTema: Re: Førstehjelpskurs?   Førstehjelpskurs? Empty

Til Toppen Go down
 
Førstehjelpskurs?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Helse og stell av hunden-
Gå Til: