Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag)

Go down 
2 posters
AvInnlegg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) Empty
PosteTema: Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag)   Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) EmptyOns Sep 28 2011, 13:28

Jeg har meldt Scot på utstillingen på søndag og vi har trent og jeg gledet meg virkelig til at vi skulle prøve oss i ringen igjen.
Men, jeg har fått full låsning i korsryff og i bekkenet (ja, det er vondt) og jeg får ikke lov til å anstrenge meg, altså ikke jobbe/løpe (ikke det at jeg klarer det heller...)
Vært hos kiropraktor idag, skal til akupunktør i morgen og til kiropraktor igjen på fredag, men jeg får ikke lov til å gjøre annet enn å gå korte turer i veldig rolig tempo.

Så, jeg trenger en handler til søndag. Scot stiller i åpen klasse.
Jeg hadde blitt så takknemlig om noen har lyst til å vise frem junior. Vi har trent og vært på utstillingstreninger de siste ukene. Han løper og står fint, eneste som kan være litt kinkig er tannvisningen, men med en trygg (og bestemt) handler så har jeg stor tro på at det vil gå fint.

Vi kan kjøre han opp til Letohallen selv og gjøre alt annet, er bare de få minuttene i ringen vi trenger hjelp.
Vegard er jo med, men han har aldri stilt ut før.

Kan noen hjelpe en stakkars 80-åring? Jeg hadde vært evig takknemlig flowersforyou


Sist endret av ElinK den Lør Okt 01 2011, 14:54, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) Empty
PosteTema: Re: Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag)   Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) EmptyOns Sep 28 2011, 13:49

Jeg kan jo stille han, vi er jo så gode busser også biggrin Men kan fort bli litt stress siden jeg skal stille tassen i klassen etterpå, og vi støter på et problem hvis begge må i ringen samtidig.
(Og jeg kan love deg at Martin nekter å gå med Stretto i ringen isåtilfelle happy4 ) Hvilken katalognummer er Scot?

Kanskje jeg kan være sånn krise-krise løsning? laughs
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) Empty
PosteTema: Re: Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag)   Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) EmptyOns Sep 28 2011, 13:51

Stretto skrev:
Jeg kan jo stille han, vi er jo så gode busser også biggrin Men kan fort bli litt stress siden jeg skal stille tassen i klassen etterpå, og vi støter på et problem hvis begge må i ringen samtidig.
(Og jeg kan love deg at Martin nekter å gå med Stretto i ringen isåtilfelle happy4 ) Hvilken katalognummer er Scot?

Kanskje jeg kan være sånn krise-krise løsning? laughs

Du er jo bare supersnill da. Skjønner at det blir stress for deg om du må fly ut og inn av ringen.
Scot har katalognummer 0183.

Burde egentlig funnet noen som ikke skal stille selv den dagen, men det er lettere sagt enn gjort.
Er så typisk at når jeg endelig er igang med utstillinger igjen at ryggen slår seg helt vrang.

Hadde det ikke vært for uflaks hadde jeg ikke hatt noe flaks overhodet confused3
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) Empty
PosteTema: Re: Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag)   Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) EmptyLør Okt 01 2011, 14:56

Da har jeg vært på legevakta og har fått antibiotika og cosylan.
Fikk også stivkrampesprøyte, så nå er venstre armen helt nummen blink00
Vi passer jo en katt for en kollega av meg, og hun klorte meg skikkelig igår. Pleier ikke å reagere på sånt, men våknet idag med en hoven og rød arm.

Så nå kan vel ikke noe mer gå galt, kan det vel...?!?
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) Empty
PosteTema: Re: Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag)   Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) EmptyLør Okt 01 2011, 16:33

ElinK skrev:
Da har jeg vært på legevakta og har fått antibiotika og cosylan.
Fikk også stivkrampesprøyte, så nå er venstre armen helt nummen blink00
Vi passer jo en katt for en kollega av meg, og hun klorte meg skikkelig igår. Pleier ikke å reagere på sånt, men våknet idag med en hoven og rød arm.

Så nå kan vel ikke noe mer gå galt, kan det vel...?!?

Å vakre vene blink00 Får da ikke håpe det, fortsatt god bedring sidehug
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) Empty
PosteTema: Re: Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag)   Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) EmptyLør Okt 01 2011, 17:36

Stretto skrev:

Å vakre vene blink00 Får da ikke håpe det, fortsatt god bedring sidehug

Tusen takk. Begynner jo å bli redd for å gå ut døra lalala2

Er forresten fått mykoplastisk lungebetennelse, det er visst noe som går i Oslo om dagen.
Så om flere av dere begynner med feber, hoste og hodepine som ikke gir seg er det bare å oppsøke lege.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Sponsored content





Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) Empty
PosteTema: Re: Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag)   Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag) Empty

Til Toppen Go down
 
Jeg trenger hjelp - handler søkes! (Letohallen - søndag)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Jeg trenger fly-hjelp!
» Trenger hjelp
» Jeg trenger hjelp av dere der ute....
» Trenger hjelp :(
» Vi trenger hjelp!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: