Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Jeg blir så forbanna!!!!

Go down 
+9
Tine
Julie
Mari
Maria
Fly
Hilde Sofie
Lene
Nina (Kennel Dijontoma)
ElinK
13 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Jeg blir så forbanna!!!!   Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 EmptyOns Sep 28 2011, 15:30

Jeg synes det er bra jeg at flere reagerer, jeg ble også så forbannet at jeg sendte inn en melding og er man mange noe så kan de jo ikke bare overse saken wink3 mad2

Flere enn oss som har reagert

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/-det-skal-aldri-skje-igjen-3594703.html
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Jeg blir så forbanna!!!!   Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 EmptyOns Sep 28 2011, 16:06

Klippet fra reportasjen fra innlegget over:
"Informasjonssjef i Norges Jeger -og Fiskeforbund, Espen Farstad, har sammen med andre i forbundet sett det nevnte klippet.

– Vi reagerer ikke veldig mye på klippet, og ser ingen dramatikk i at han løfter hunden i nakkeskinnet, sier Farstad som presiserer at det er vanskelig å uttale seg ut fra bildene i saken, men at det ikke er noe galt med løftemetoden Fløysvik bruker i reportasjen".

Og det verste er at jeg ikke er sjokkert over at de ikke syns det er noe galt i å håndtere hund slik! Treningsmetodene som benyttes i enkelte miljøer er rett og slett kvalmende og helt for j*****!!! Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 449256 I tillegg er de vanlige! Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 626389 Ikke bare grenser det mot dyremishandling, det ER dyresmishandling! Får vondt av å tenke på alle de hundene rundt om som utsettes for slik behandling. Crying or Very sad
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Hilde Sofie

Hilde Sofie


Antall Innlegg : 761
Join date : 01.12.2009
Age : 42
Bosted : Kirkenes

Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Jeg blir så forbanna!!!!   Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 EmptyOns Sep 28 2011, 19:05

Stakkars, stakkars hunder som blir behandlet på den måten! Jeg blir så utrolig lei meg når jeg ser og tenker på slikt... sad3
Og det at Norges Jeger og Fiskeforbund (forhåpentligvis ikke alle) syns dette er helt ok, er rett og slett kvalmende! Jeg blir SÅ forbanna! mad1
Til Toppen Go down
http://www.pinschercamiro.com
Gjest
Gjest




Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Jeg blir så forbanna!!!!   Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 EmptyOns Sep 28 2011, 20:07

Maria skrev:
Klippet fra reportasjen fra innlegget over:
"Informasjonssjef i Norges Jeger -og Fiskeforbund, Espen Farstad, har sammen med andre i forbundet sett det nevnte klippet.

– Vi reagerer ikke veldig mye på klippet, og ser ingen dramatikk i at han løfter hunden i nakkeskinnet, sier Farstad som presiserer at det er vanskelig å uttale seg ut fra bildene i saken, men at det ikke er noe galt med løftemetoden Fløysvik bruker i reportasjen".

Og det verste er at jeg ikke er sjokkert over at de ikke syns det er noe galt i å håndtere hund slik! Treningsmetodene som benyttes i enkelte miljøer er rett og slett kvalmende og helt for j*****!!! Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 449256 I tillegg er de vanlige! Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 626389 Ikke bare grenser det mot dyremishandling, det ER dyresmishandling! Får vondt av å tenke på alle de hundene rundt om som utsettes for slik behandling. Crying or Very sad

Vel min navnebror innrømmer i en mail at dette var dårlige kommentarer:

Hallo!

Vel, ut fra medieoppslaget kan jeg faktisk ikke annet enn å være enig med
deg!

Saken kom bardus på meg etter en jaktuke, mens jeg var opptatt med en tyngre
sak om blyammunisjon og helsefare. I farta svarte jeg TV2-journalisten slik
jeg mer eller mindre er korrekt sitert, men selvsagt også mer som ikke kom
med. Hovedbudskapet i det jeg sa var at dette ikke var en stor sak for oss,
at det alltid er vanskelig å dømme noen ut fra løsrevne klipp, men at det så
ut som om denne hundeeieren ikke hadde god kontroll på hunden sin, og at han
strengt tatt burde ta kontakt med oss i NJFF for å få et grunnkurs i
hundedressur.

I etterkant ser jeg at dette svaret ikke var heldig, da det framstår som om
vi i NJFF bagatelliserer en oppførsel som vi burde tatt avstand fra. I
ettertid har jeg avstått fra ytterligere diskusjon med Trude Mostue eller å
gi ytterligere kommentarer.

Med vennlig hilsen
Espen Farstad


Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Larvik

Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Jeg blir så forbanna!!!!   Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 EmptyOns Sep 28 2011, 20:44

Ja, den kommentaren til Espen Farstad reagerte jeg kraftig på også. Jeg vet ikke, de beklagelsene til både Tor og Espen tar jeg med en klype salt, om jeg skal være ærlig. Hele greiene er bare j**lig trist! sad3
Til Toppen Go down
Sponsored content





Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Jeg blir så forbanna!!!!   Jeg blir så forbanna!!!! - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Jeg blir så forbanna!!!!
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Forbanna
» Forbanna dritt!
» Forbanna dritt!
» og 4 blir til 5..
» Blir KVALM!!!!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: