Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Regler

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Regler Empty
PosteTema: Regler   Regler EmptySøn Sep 11 2011, 09:35

Er det noen som kan hjelpe meg med denne tolkningen her?

To obtain the "Champion of Ukraine" certificate, citizens from the FCI countries having agreement with Ukraine on mutual title recognition (Belarus, Bulgaria, Cyprus, Latvia, Lithuania, Moldova, Russia, Romania, Serbia, Finland, Montenegro, and Estonia) should have one (1) CAC from any Dog Show in Ukraine and Champion certificate of their resident country.
For citizens of the other countries, not included into this list, the "Champion of Ukraine" certificate is issued according to the rules mentioned above.


Slik jeg forstår dette må jeg være bosatt i f.eks Finland for at dette skal gjelde Junior. Og ikke at vi kommer under denne regelen fordi Junior er finsk champion.

Den personen som jeg har kontakt med skriver så dårlig engelsk og tysk at jeg blir forvirret. Gjør forøvrig oppmerksom på at denne teksten er fra den Ukrainske kennel klubben webside.
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Regler Empty
PosteTema: Re: Regler   Regler EmptySøn Sep 11 2011, 11:30

Er man bosatt i nevtne land holder det med et cert om man er champion fra før.. om man er bosatt i andre land som feks Norge, så må man følge de andre reglene som du ikke har skrevet her.. er det 3 cert tro?

reglene ligner de i Litauen
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Gjest
Gjest




Regler Empty
PosteTema: Re: Regler   Regler EmptySøn Sep 11 2011, 13:12

Kaja skrev:
Er man bosatt i nevtne land holder det med et cert om man er champion fra før.. om man er bosatt i andre land som feks Norge, så må man følge de andre reglene som du ikke har skrevet her.. er det 3 cert tro?

reglene ligner de i Litauen

Alt etter hvilke type utstilling man er på så holder det med to cert om det er en "cacib-utstilling". Så nå gjelder det bare å finne ut hvilke klasse jeg skal melde på i.................

Her er et eksempel på språklige forvirringer.

Spørsmål: -Open or champion-class?

Svar: -Yes you can!!!!!! confused3

Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Regler Empty
PosteTema: Re: Regler   Regler EmptySøn Sep 11 2011, 17:07

Du får cert i alle klasser i i ukraina etter hva jeg blir fortalt.. Også i championklasse wink3
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

Regler Empty
PosteTema: Re: Regler   Regler EmptySøn Sep 11 2011, 19:26

Du kan sjekke fra NKK om de allikebel har avtale med Ukraina, de har det ihvertfall med Litauen og der blri en CH med ett beste tispe/hann cert.
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Gjest
Gjest




Regler Empty
PosteTema: Re: Regler   Regler EmptySøn Sep 11 2011, 20:40

Irene skrev:
Du kan sjekke fra NKK om de allikebel har avtale med Ukraina, de har det ihvertfall med Litauen og der blri en CH med ett beste tispe/hann cert.

Jeg må også se hvilke billetter jeg får. Slik det ser ut nå kan det bli litt av en reise...........

Sola-Gardermoen-München-Kiev/Kiev-Düsseldorf-Kastrup-Sola. Er ikke glad i for mange mellomlandinger. Med hund i tillegg skal en vikke være for mye forsinket får man blir kraftig forsinket. lalala2

Til Toppen Go down
Sponsored content





Regler Empty
PosteTema: Re: Regler   Regler Empty

Til Toppen Go down
 
Regler
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Regler
» Regler for forumet
» Strengere regler?
» Diverse Championat regler
» Forumets regler for annonser ang omplassering

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Utstillinger :: Utstillinger-
Gå Til: