Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!

Go down 
+7
Linn
Julie
Maria
Nina (Kennel Dijontoma)
Vinnie
Benedicte
Cesilie
11 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyTor Jul 28 2011, 11:21

Hei!

Siden jeg ikke har hatt mulighet til å vedlikeholde hjemmesiden vår, ble den stengt for en god stund siden. I og med at vi har, og fortsatt holder på å komme ordentlig inn i trening og kurs igjen, har jeg opprettet en blogg der jeg vil skrive litt om treningen vår, kurs og vår hverdag. Hyggelig om dere vil ta en titt innom iblant, og gjerne komme med litt innspill Smile

Vankami Euphemia dog4

Den ligger også linket til vår www-knapp under innleggene.


Sist endret av Cesilie den Søn Jun 10 2012, 20:32, endret 3 ganger
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyMan Aug 22 2011, 20:34

Bloggen er oppdatert med første kurskveld fra bronsemerkekurset på Jar Hundeskole biggrin
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyMan Aug 22 2011, 20:46

Så morro! Very Happy Lykke til på kurs piker!
Til Toppen Go down
Vinnie

Vinnie


Antall Innlegg : 128
Join date : 12.06.2009

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyMan Aug 22 2011, 21:01

Så bra at du er fornøyd, spørs om jeg kommer ned en kveld å tyvtitter;) Passet litt dårlig for meg å gå kurs nå. Så på bloggen din at du hadde lekt med damene til Vinnie:)
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/belloceansdavinci
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyTir Aug 23 2011, 08:15

Takk, Benedicte! Very Happy

Ja, hun sa at hun kjente deg, Kristin Smile Koselig om du kommer og tyvtitter, tror ikke vi har hilst før? Jeg merker vi har en lang vei å gå før prøven, men jeg syns Mia var kjempeflink, så det kommer seg forhåpentligvis happy6
Var det damene til Vinnie? De var så herlige!! Kjempekoselige damer og hunder Smile
Til Toppen Go down
Vinnie

Vinnie


Antall Innlegg : 128
Join date : 12.06.2009

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyTir Aug 23 2011, 13:35

Nei, har ikke hilst på dere før. Det er to av damene i Vinnie sitt harem wub4 Får se om vi får tatt oss en tur en kveld:)
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/belloceansdavinci
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyMan Sep 12 2011, 21:13

Nå har jeg oppdatert bloggen igjen, etter fjerde treningskveld. Nå begynner det å skje noe!! happy6
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyTor Sep 22 2011, 21:27

...og en ny oppdatering er skrevet Smile Tips og gode råd tas imot med stor takk! happy6
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyTor Sep 22 2011, 21:42

Så flinke dere er! happy5 Når er bronsemerkeprøven? Vi kunne jo trent litt sammen her om dere vil, jeg får jo aldri ut fingeren om ikke jeg har noen å trene med, så da får jeg kommet igang litt og dere får trent på litt andre steder...! happy3
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyFre Sep 23 2011, 14:37

Nina skrev:
Så flinke dere er! happy5 Når er bronsemerkeprøven? Vi kunne jo trent litt sammen her om dere vil, jeg får jo aldri ut fingeren om ikke jeg har noen å trene med, så da får jeg kommet igang litt og dere får trent på litt andre steder...! happy3

Prøven er 15. oktober. Og jaa, det vil vi veldig gjerne! Just name the time and place utenom mandager happy6
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyMan Okt 24 2011, 21:06

Da har jeg oppdatert vår blogg med resultatene fra bronsemerkeprøven, og litt annet smått vi har drevet med om dagen. Som sist; legg gjerne igjen en kommentar om du først er innom biggrin
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyMan Nov 07 2011, 22:05

Nå har jeg oppdatert litt igjen, med helgens opplevelser og planer for tiden fremover Smile
...og jeg blir fortsatt glad for kommentarer Very Happy
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyFre Nov 11 2011, 00:15

Da kan jeg jo legge inn den lille oppdateringen om Eriva her også, selv om den ikke er stort annerledes enn den som allerede ligger under bilder og på Facebook happy6 Det blir vel aldri for mye?? Ikke for meg, i alle fall happy4
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyFre Nov 11 2011, 00:16

Wiiiiii! jump3
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyFre Nov 11 2011, 11:00

Så moro, Cesilie!! Very Happy Very Happy Very Happy



Gratulerer til både deg og Nina! Very Happy
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyFre Nov 11 2011, 13:16

Tusen takk smellkyss3
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyFre Nov 11 2011, 17:57

Jeg tok meg et tak i nakkeskinnet og laget en ny hjemmeside(igjen...). En litt enklere denne gang, så kanskje det er lettere å holde den oppdatert.

Ta gjerne en titt, og skriv en hilsen i gjesteboken om dere er innom Smile

Ellers; god helg! biggrin
Til Toppen Go down
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyFre Nov 11 2011, 18:24

Grattis med ny hjemmeside! happy5
Plasserer ny link på siden min! happy6
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyFre Nov 11 2011, 18:45

Julie skrev:
Grattis med ny hjemmeside! happy5
Plasserer ny link på siden min! happy6

Takk og takk! happy5
Jeg skal få inn link til din også, når jeg får opp en linkeside etterhvert!
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyFre Nov 11 2011, 19:18

Hei og hå, her går det unna, snakk om jenta med fart i, haha! Flinke du, det er klart go'jentene skal ha egen side, gleder meg til å få mer å følge med på, for ikke å snakke om flere filmer å se på!!! happy5
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyFre Nov 11 2011, 19:32

Link oppdatert happy5
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyFre Nov 11 2011, 19:34

Takk happy5

Haha, sånn er det når du har sittet alt for lenge inne, jeg har jo knapt vært utenfor døren på en uke! Kan jeg ikke være effektiv ellers så får jeg være det på PC-en happy6
Til Toppen Go down
Marian




Antall Innlegg : 504
Join date : 26.03.2011

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptyLør Nov 12 2011, 17:29

Har du fått deg pinscher???? WOW! Grattis, så gøy!!! excited
Til Toppen Go down
http://www.norwinstars.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptySøn Nov 13 2011, 10:05

Marian Aas skrev:
Har du fått deg pinscher???? WOW! Grattis, så gøy!!! excited

Snart i alle fall, vi henter henne i Litauen om en uke Very Happy
Tusen takk! justcuz*
Til Toppen Go down
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! EmptySøn Nov 13 2011, 12:46

Gratulerer med ny hjemmeside biggrin
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Sponsored content





Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! Empty

Til Toppen Go down
 
Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» KENNEL SOLSETER - NY HJEMMESIDE - oppdatert med valpebilder
» Eriva og Mia
» <3 Issi og Eriva 9 mnd gamle <3
» Vår hjemmeside
» Oppdatert

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Hjemmesider og linker-
Gå Til: