Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 jeg har lyst til å takke ....

Go down 
4 posters
AvInnlegg
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

jeg har lyst til å takke .... Empty
PosteTema: jeg har lyst til å takke ....   jeg har lyst til å takke .... EmptyMan Jul 11 2011, 21:58

Da en av våre valper i fra vårt B kull var blitt vaksinert fikk hun etter en uke en skikkelig reaksjon på vaksinen....

I den forbindelse har jeg veldig lyst til å takke Linn Palm og Irene Kuisma for gode råd og god hjelp på veien. og ikke minst vil jeg takke de som har funnet den fine infoen om Pinscher og vaksinereaksjon og puttet den inn på forums siden her.... Uten denne og hjelpen fra dere Irene og Linn, samt litt stahet fra min egen side mot veterinæren som bestemt mente det var noe helt annet, og at jeg krevde at de skulle behandle henne med kortison, er lille frøkna nå helt frisk og i fin fin form. tusen tusen takk for at jeg bare kunne ringe Linn og tusen tusen takk for at jeg kunne spørre, grave og sende dumme spørsmål til deg Irene, og heretter sender jeg med alle mine valper som flytter ut av redet her den flotte infoen om vaksine reaksjon på pinscher - selv om det er dvergpinscher...

dere fortjener begge en stor bukett blomster flowersforyou flowersforyou flowersforyou flowersforyou flowersforyou flowersforyou flowersforyou flowersforyou flowersforyou flowersforyou flowersforyou
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

jeg har lyst til å takke .... Empty
PosteTema: Re: jeg har lyst til å takke ....   jeg har lyst til å takke .... EmptyTir Jul 12 2011, 10:00

Bare hyggelig, Jeanette happy3

Godt å kunne hjelpe litt til og godt at det ordnet seg så fint for valpen happy5
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Marianne




Antall Innlegg : 237
Join date : 24.09.2010
Age : 66
Bosted : Bergen

jeg har lyst til å takke .... Empty
PosteTema: Re: jeg har lyst til å takke ....   jeg har lyst til å takke .... EmptyTir Jul 12 2011, 11:19

Så godt at det finnes snille hjelpsomme mennesker i en fortvilet situasjon happy4
Til Toppen Go down
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

jeg har lyst til å takke .... Empty
PosteTema: Re: jeg har lyst til å takke ....   jeg har lyst til å takke .... EmptyTir Jul 12 2011, 20:29

Bare hyggelig !

Avlsrådet ønsker gjerne å få mer informasjon om vaksine reaksjon hos DP, så alle som har møtt noe slikt bes å sende informasjon (hvor mange dager etter vaksine kom reaksjonen, hvilken vaksine, hvilke symptomer, fikk hunden behandling og i så tilfelle hva, hvordan gikk det etc.) til oss på avlhundhelse@norskpinscherklubb.no
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Sponsored content





jeg har lyst til å takke .... Empty
PosteTema: Re: jeg har lyst til å takke ....   jeg har lyst til å takke .... Empty

Til Toppen Go down
 
jeg har lyst til å takke ....
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noe som har lyst å møtes til treff/tur i Bergen?
» Herregud, nå fikk jeg lyst på ny hund! ;)
» Noen som har lyst å treffes i Bergen?
» Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting)
» Valp trenger litt sosialisering, noen som har lyst til å møte oss?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: