Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bruno trenger et nytt hjem.

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Bruno




Antall Innlegg : 2
Join date : 08.07.2011

Bruno trenger et nytt hjem. Empty
PosteTema: Bruno trenger et nytt hjem.   Bruno trenger et nytt hjem. EmptyFre Jul 08 2011, 21:09

Jeg har en kastrert dvergpincher gutt på to år som trenger et nytt og varig hjem. Han er en topp hund på mange områder, men går desverre ikke så godt overens med barn. Dette er årsaken til at vi har bestemt oss for å finne et nytt hjem til Bruno. Vi har annonse inne på Finn.no og der er det bilder og mer informasjon.
Vi håper vi finner den riktige eieren for Bruno snart Smile
Til Toppen Go down
Hilde

Hilde


Antall Innlegg : 79
Join date : 30.06.2009
Bosted : Hærland, IØ

Bruno trenger et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Bruno trenger et nytt hjem.   Bruno trenger et nytt hjem. EmptyLør Jul 09 2011, 07:55

Hei,
jeg har en venninne som ønsker seg en kastrert DP gutt som selskap til sin 3 årige Springer Spaniel tispe(har nettopp avlivet sin andre hund) hvorfor hun ønsker en kastrert DP er rett og slett fordi SP eeeeeeeeeeeeeeeeelsker små hunder happy5 hun er supervenn med mine tre, men er hjertevenn med min DP. Hva er din kontaktinfo?
Til Toppen Go down
Bruno




Antall Innlegg : 2
Join date : 08.07.2011

Bruno trenger et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Bruno trenger et nytt hjem.   Bruno trenger et nytt hjem. EmptyLør Jul 09 2011, 11:07

Hei Smile

Hun kan gå inn på Finn.no og se der. Ellers er mail adresse: brunojeppe@hotmail.com.

Tlf er 93283866.

Vi bor i Møre og Romsdal.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bruno trenger et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Bruno trenger et nytt hjem.   Bruno trenger et nytt hjem. Empty

Til Toppen Go down
 
Bruno trenger et nytt hjem.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ikaros - har funnet nytt hjem!
» To herlige jentepuser trenger ett nytt hjem!
» Kastrert dvergpinscher trenger nytt hjem
» Hengiven pinscherhanne trenger nytt hjem - haster! - Omplassert!:)
» Hiro har fått nytt hjem

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Omplassering-
Gå Til: