IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share

Hvil i fred!

Go down 
AvInnlegg
Gjest
Gjest

Hvil i fred! Empty
PosteTema: Hvil i fred!   Hvil i fred! EmptyFre Apr 22 2011, 20:41

Vet ikke om denne skulle vært lagt inn under fritt ord. Men siden noe av saken er datarelatert har jeg lagt den inn her..

Jeg har visstnok en hel masse slektninger i USA. Og de dør som fluer.

Og denne kjekke dame hos Minnesota Department of Revenue, Lori Swanson, Attorney General, hun har en masse penger til meg.

Flere ganger i løpet av uken får jeg melding om nye overføringer.

Og hver gang hun har meldt om en ny dau slekting, trykker jeg på meldingen som spam.

Men like sikkert som Haagen-Jensen, det må være den 12 som har lagt inn årene bare siden jul, kommer det en ny melding i innboksen.

Så kva lyt ein gjera?
Til Toppen Go down
Simira

Antall Innlegg : 1072

Hvil i fred! Empty
PosteTema: Re: Hvil i fred!   Hvil i fred! EmptyFre Apr 22 2011, 20:59

Lett som luft! Du svarer på meldingen og forteller at du fint kan overføre depositumet de krever for å få gjort overføringen av arven. Men før du får gjennomført den må du ha en forskuddssum inn på konto, da kapitalen din for øyeblikket er bundet opp i aksjekapital, og det tar litt tid og kostnad for å få utløst nok til å betale depositumet. Oppgi kontonummer til en konto opprettet kun for dette formålet, og vent på at pengene renner inn!
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Cathrine&Jazzi

Cathrine&Jazzi

Antall Innlegg : 457

Hvil i fred! Empty
PosteTema: Re: Hvil i fred!   Hvil i fred! EmptyFre Apr 22 2011, 21:21

Simira skrev:
Lett som luft! Du svarer på meldingen og forteller at du fint kan overføre depositumet de krever for å få gjort overføringen av arven. Men før du får gjennomført den må du ha en forskuddssum inn på konto, da kapitalen din for øyeblikket er bundet opp i aksjekapital, og det tar litt tid og kostnad for å få utløst nok til å betale depositumet. Oppgi kontonummer til en konto opprettet kun for dette formålet, og vent på at pengene renner inn!

Hahahahha!!! Genialt! happy4 happy4 happy5 happy5
Til Toppen Go down
http://jazziogcathrine.weebly.com
Marian

Antall Innlegg : 504

Hvil i fred! Empty
PosteTema: Re: Hvil i fred!   Hvil i fred! EmptyFre Apr 22 2011, 21:58

Ja....og når det er gjort bruker du pengene på å leve i sus og dus, -med piker, vin og sang og alt det der... excited

...så kan du lene deg tilbake og vente på at pengenes rettmessige (sikkert ikke juridiske) eier dukker opp på døren din. happy4
Til Toppen Go down
http://www.norwinstars.com
Sponsored content

Hvil i fred! Empty
PosteTema: Re: Hvil i fred!   Hvil i fred! Empty

Til Toppen Go down

Hvil i fred!
Til Toppen 
Side 1 av 1