Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hundehviskere i Bergen...

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Hundehviskere i Bergen... Empty
PosteTema: Hundehviskere i Bergen...   Hundehviskere i Bergen... EmptyMan Apr 11 2011, 06:07

Mye rart man kan finne på internett... what3
Gå inn på facebook og søk opp " 3-ukers GRATIS intensiv dressurkurs for problemhunder"
Her skal de samle "problemhunder" og kjøre dem sammen... samme hvorfor hunden er "problematisk".
La oss for all del dytte en redd hund sammen med en som er aggressiv...
Kjøp av grime i forkant er anbefalt, og de bruker Hundehviskerens metoder mad1

Hvis det ikke er lov å legge ut dette (prøver IKKE å reklamere for dem) så håper jeg en av moderatorene vil slette innlegget.

Kan hvem som helst arrangere "kurs"?
Finnes det ingen regulering på dette?
Må man ikke ha en godkjent hundetrener etc. for å kalle det kurs om ikke annet????
Høres helt tullete ut dette her!!!! (Håper det bare er en dårlig spøk...)
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Hundehviskere i Bergen... Empty
PosteTema: Re: Hundehviskere i Bergen...   Hundehviskere i Bergen... EmptyMan Apr 11 2011, 07:27

Dessverre kan "hvem som helst" arrangere kurs i hytt og gevær dry Dette høres virkelig ut som et av de kursene man skal sky som pesten!! Jeg har et ord for hva jeg mener om den slags opplegg...

Kan du sende meg en link på PM?
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Anne&Denniz

Anne&Denniz


Antall Innlegg : 197
Join date : 29.07.2010
Age : 44
Bosted : Trondheim

Hundehviskere i Bergen... Empty
PosteTema: Re: Hundehviskere i Bergen...   Hundehviskere i Bergen... EmptyMan Apr 11 2011, 07:36

Ja, det der så veldig useriøst ut! Selv teksten hun har skrevet ser ut som en unge har forfattet. Tviler også på at de har tillatelse til å gjøre det i regi av Millan og bruke bilde av han på gruppesiden. Si hva man vil om Millan men han står ikke utenfor en kiosk og tror han kan kurere masse problemhunder på et par timer. Virker som de prøver å utnytte hans TV-kjendisstatus for egen vinning men ser ut som de fleste gjennomskuer det som bløff happy3
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Hundehviskere i Bergen... Empty
PosteTema: Re: Hundehviskere i Bergen...   Hundehviskere i Bergen... EmptyMan Apr 11 2011, 09:26

Jeg regner med at det kommer til å dukke opp mennesker med en del kritiske spørsmål, da dette har vært ganske omdiskutert på Canis.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Hundehviskere i Bergen... Empty
PosteTema: Re: Hundehviskere i Bergen...   Hundehviskere i Bergen... EmptyMan Apr 11 2011, 09:36

Simira skrev:
Jeg regner med at det kommer til å dukke opp mennesker med en del kritiske spørsmål, da dette har vært ganske omdiskutert på Canis.

Var der jeg så det...
Synes det er greit at det kommer kritiske spørsmål, for det så faktisk litt rart ut (synes jeg da).
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Hundehviskere i Bergen... Empty
PosteTema: Re: Hundehviskere i Bergen...   Hundehviskere i Bergen... EmptyMan Apr 11 2011, 13:22

Er vel forsåvidt ikke noe rarere enn at jeg tenker å holde kurs i rallylydighet, jeg har gått noen kurs og synes det er veldig gøy. Og det er noe jeg vil dele med andre. Så hvorfor ikke?
At en haug med andre mennesker synes det er teit får jo være deres problem.

Det er prinsippet. At disse treningsmetodene ikke burde benyttes på noe levende vesen er en annen sak.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Marianne




Antall Innlegg : 237
Join date : 24.09.2010
Age : 66
Bosted : Bergen

Hundehviskere i Bergen... Empty
PosteTema: Re: Hundehviskere i Bergen...   Hundehviskere i Bergen... EmptyMan Apr 11 2011, 19:03

Denne damen og hennes "kurs" i Bergen har opprørt mange hundeeiere her i Bergen og i resten av landet.
Hun har ingen utdannelse innen hund. Hennes erfaring er at hun selv har hund og hun ser på seg selv som en "hundehvisker". I følge hennes uttalelser i kveld er vi alle "hundehviskere"
Hun delte ut lapper og oppfordret de fremmøtte til å rekrutere så mange som mulig til "kurskveldene"
Kveldens seanse besto i å gå ring etter hverandre. Det var ca. 15 deltakere.Damen sa veldig lite under "treningen"
Onsdag skulle hun ha med sin egen hund. Pr i dag hadde denne kennelhoste.

Denne damen er også omtalt i en annen sak,- ganske så graverende i mine øyne.
Til Toppen Go down
Marianne




Antall Innlegg : 237
Join date : 24.09.2010
Age : 66
Bosted : Bergen

Hundehviskere i Bergen... Empty
PosteTema: Re: Hundehviskere i Bergen...   Hundehviskere i Bergen... EmptyMan Apr 11 2011, 19:13

Linn: Har sendt deg pm.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hundehviskere i Bergen... Empty
PosteTema: Re: Hundehviskere i Bergen...   Hundehviskere i Bergen... Empty

Til Toppen Go down
 
Hundehviskere i Bergen...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» NKK Bergen
»  Bergen
» NKK Bergen
» NKK Bergen
» NKK BERGEN

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Atferd & trening-
Gå Til: