Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april

Go down 
4 posters
AvInnlegg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april Empty
PosteTema: Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april   Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april EmptyTir Mar 15 2011, 11:28

Vi skal i barnedåp i Danmark og reiser tidlig fredag 1. april. Siden hele familien også skal reise er det ingen igjen i Norge som kan passe Scot.
Vil helst unngå kennel, så derfor lurer vi på om det er noen som kunne tenkt seg å passe på lillegutt for oss?

Scot er en pinschergutt på 19 (snart 20) måneder som er godt sosialisert med andre hunder (og katter).
Han har mye energi, men han er en rolig gutt når han er inne.
Han har bodd med både yngre og eldre hannhunder (og tisper) tidligere uten problemer.

Vi kan ordne med henting og levering (flyet vårt lander rundt 12 mandag 4. april).
Scot har vært på kennel før, men slapper bedre av når jeg vet at han er i trygge hender.

Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april 162847_10150351117570137_822540136_16334654_4712404_n


Om det er noe dere lurer på er det bare å ta kontakt med meg!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
tulalula

tulalula


Antall Innlegg : 273
Join date : 16.08.2009
Age : 48
Bosted : Årnes

Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april Empty
PosteTema: Re: Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april   Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april EmptyTir Mar 22 2011, 11:03

Begge jentene mine begynte løpetid i går, ellers kunne han vært her....
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april Empty
PosteTema: Re: Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april   Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april EmptyTir Mar 22 2011, 12:28

Jeg vet ikke om du har sett det, men jeg har sendt deg pm Smile
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april Empty
PosteTema: Re: Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april   Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april EmptyTir Mar 22 2011, 12:44

tulalula skrev:
Begge jentene mine begynte løpetid i går, ellers kunne han vært her....


Jammen, Scot er bare glad i tisper med løpetid lol!
Tror ikke han ser problemet i å være på besøk altså lalala2


Cesilie skrev:
Jeg vet ikke om du har sett det, men jeg har sendt deg pm Smile

Jeg har sett det, har bare glemt å svare deg.
Ser ut som at vi har funnet en løsning happy6
Svigers henter han og leverer han på kennel sammen med sin hund når de reiser nedover.
Og så henter de han igjen også. Godt med snille svigerforeldre happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april Empty
PosteTema: Re: Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april   Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april EmptyTir Mar 22 2011, 14:17

Vi må få gått en tur med disse gutta en dag, så vi får se om de går sammen. Akkurat disse dagene fungerer dårlig siden jeg skal på sykehus for undersøkelse og litt sånt, men det er jo greit å vite.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april Empty
PosteTema: Re: Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april   Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april EmptyTir Mar 22 2011, 14:17

Simira skrev:
Vi må få gått en tur med disse gutta en dag, så vi får se om de går sammen. Akkurat disse dagene fungerer dårlig siden jeg skal på sykehus for undersøkelse og litt sånt, men det er jo greit å vite.

Det må vi få til! Kommer dere på tredd den 30.?
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april Empty
PosteTema: Re: Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april   Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april EmptyTir Mar 22 2011, 14:20

ElinK skrev:
Simira skrev:
Vi må få gått en tur med disse gutta en dag, så vi får se om de går sammen. Akkurat disse dagene fungerer dårlig siden jeg skal på sykehus for undersøkelse og litt sånt, men det er jo greit å vite.

Det må vi få til! Kommer dere på tredd den 30.?

Oi, ser akkurat nå at jeg skal på ettermiddags fag-greier den 30., hadde jo tenkt å komme med Kovu. Mulig gubben kommer med ham, men Odin drar ikke på treff, og det er han vi er avhengig av går greit med Scot. Kovu er enn så lenge grei med alle...
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Sponsored content





Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april Empty
PosteTema: Re: Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april   Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april Empty

Til Toppen Go down
 
Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Scot trenger barnevakt 8. - 10. juni
» Scot trenger barnevakt 27. - 29. august.
» Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars.
» Scot trenger pass 16. - 18. juli!
» Har funnet påskehjem. Ruffen - Pinschergutt 1 år trenger pass 30mars - 2 april - påsken 4 dager

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: