Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni

Go down 
3 posters
AvInnlegg
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni Empty
PosteTema: Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni   Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni EmptyOns Jan 26 2011, 16:28

Er det noen i Stavanger eller området rundt som har mulighet til å passe Kiwi'en min i noen dager i slutten av Juni? Skal reise bort med min familie for å feire min pappa's 60 års dag Smile

Ingen? :(
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni Empty
PosteTema: Re: Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni   Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni EmptyLør Feb 19 2011, 14:05

Hvis det går fint med Mia og Kiwi når vi skal ha henne i mars så kan hun helt sikkert være hos oss igjen da happy3
Til Toppen Go down
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni Empty
PosteTema: Re: Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni   Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni EmptyTir Feb 22 2011, 18:37

Det hadde jo vært helt fantastisk Smile
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni Empty
PosteTema: Re: Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni   Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni EmptyTir Feb 22 2011, 19:43

Om det ikke skulle gå fint med Mia og Kiwi så er helt sikkert vi hjemme i slutten av juni. Kommer vel hjem fra ferie 23. juni om jeg ikke husker feil.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni Empty
PosteTema: Re: Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni   Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni EmptyOns Feb 23 2011, 15:59

Datoen er satt og det blir fra 18 - 22 Juni..
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni Empty
PosteTema: Re: Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni   Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni EmptyOns Feb 23 2011, 16:06

camillahoel skrev:
Datoen er satt og det blir fra 18 - 22 Juni..


Ok. Da ligger jeg på en strand på Mallorca med paraplydrinken min biggrin
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni Empty
PosteTema: Re: Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni   Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni EmptyOns Feb 23 2011, 17:57

Deilig biggrin
Til Toppen Go down
Sponsored content





Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni Empty
PosteTema: Re: Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni   Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni Empty

Til Toppen Go down
 
Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?
» Pinschere i Stavanger-området?
» Vet du om en bra adferdsspesialist i Oslo-området?
» Oslo - Stavanger
» Pass til dvergpinschergutt i slutten av juni

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: