Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Løfte hund på bordet etter halen!

Go down 
+6
Tildemor
IdaCharlotte
Nina (Kennel Dijontoma)
Marita
-linda-
carmo
10 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Løfte hund  på bordet etter halen! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Løfte hund på bordet etter halen!   Løfte hund  på bordet etter halen! - Page 2 EmptyOns Jul 15 2009, 11:21

Hunder stilles forskjellig. Noen skriker ut om at det er dyremisshandling å gå med stram halslenke i ringen, for dem mener vi struper hundene. Hvilke løfteteknikker man velger, er da opp til hver enkelt. Og jeg har til gode å se en hund skrike i smerter av å bli løftet opp på bordet. Syns man heller skal passe sine egne saker enn å legge seg borti andres teknikker i å løfte sin hund. happy6
Til Toppen Go down
Tildemor

Tildemor


Antall Innlegg : 48
Join date : 10.06.2009
Age : 45
Bosted : Harstad

Løfte hund  på bordet etter halen! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Løfte hund på bordet etter halen!   Løfte hund  på bordet etter halen! - Page 2 EmptyOns Jul 15 2009, 15:11

Som sagt:

Litt greit å ha en del erfaring med en del ulike hunder før man kritiserer andre. Men klart at hundene ikke skal lide uansett håndtering. Men jeg har enda ikke sett noen som ser ut til å bli dårlig behandlet i ringen. hunder er like ulike som vi mennesker og de aksepterer ulike ting.

Man må være ''open minded'' når man skal jobbe med dyr. De har en tendens til å lære oss noe nytt om seg selv hver eneste dag wink3
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Løfte hund  på bordet etter halen! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Løfte hund på bordet etter halen!   Løfte hund  på bordet etter halen! - Page 2 EmptyOns Jul 15 2009, 16:02

Tildemor skrev:
Som sagt:

Litt greit å ha en del erfaring med en del ulike hunder før man kritiserer andre. Men klart at hundene ikke skal lide uansett håndtering. Men jeg har enda ikke sett noen som ser ut til å bli dårlig behandlet i ringen. hunder er like ulike som vi mennesker og de aksepterer ulike ting.

Man må være ''open minded'' når man skal jobbe med dyr. De har en tendens til å lære oss noe nytt om seg selv hver eneste dag wink3

Jeg har sett hunder bli behandlet dårlig i ringen...sparket, slått og skjelt ut av sin eier/handler... Ufattelig å straffe hundene fordi en dommer ikke liker dem best. mad3

Jeg syns hundene gjør en fantastisk innsats for oss eiere, og skal roses uansett tap eller vinn. happy5
Til Toppen Go down
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Løfte hund  på bordet etter halen! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Løfte hund på bordet etter halen!   Løfte hund  på bordet etter halen! - Page 2 EmptyOns Jul 15 2009, 21:00

Norwinstars skrev:
Tildemor skrev:
Som sagt:

Litt greit å ha en del erfaring med en del ulike hunder før man kritiserer andre. Men klart at hundene ikke skal lide uansett håndtering. Men jeg har enda ikke sett noen som ser ut til å bli dårlig behandlet i ringen. hunder er like ulike som vi mennesker og de aksepterer ulike ting.

Man må være ''open minded'' når man skal jobbe med dyr. De har en tendens til å lære oss noe nytt om seg selv hver eneste dag wink3

Jeg har sett hunder bli behandlet dårlig i ringen...sparket, slått og skjelt ut av sin eier/handler... Ufattelig å straffe hundene fordi en dommer ikke liker dem best. mad3 Jeg syns hundene gjør en fantastisk innsats for oss eiere, og skal roses uansett tap eller vinn. happy5

Shocked Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Løfte hund  på bordet etter halen! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Løfte hund på bordet etter halen!   Løfte hund  på bordet etter halen! - Page 2 EmptyTor Jul 16 2009, 08:04

Norwinstars skrev:
Tildemor skrev:
Som sagt:

Litt greit å ha en del erfaring med en del ulike hunder før man kritiserer andre. Men klart at hundene ikke skal lide uansett håndtering. Men jeg har enda ikke sett noen som ser ut til å bli dårlig behandlet i ringen. hunder er like ulike som vi mennesker og de aksepterer ulike ting.

Man må være ''open minded'' når man skal jobbe med dyr. De har en tendens til å lære oss noe nytt om seg selv hver eneste dag wink3

Jeg har sett hunder bli behandlet dårlig i ringen...sparket, slått og skjelt ut av sin eier/handler... Ufattelig å straffe hundene fordi en dommer ikke liker dem best. mad3

Jeg syns hundene gjør en fantastisk innsats for oss eiere, og skal roses uansett tap eller vinn. happy5

Men ser ikke dommeren dette da?? De burde jo fått en slags karantene for å ikke stille om de ikke kan behandle hunden sin pent syntes jeg Twisted Evil :scratch: Eller finne seg noe annet å dreive med som ikke omhandlet levende dyr/mennesker lol!
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
Sponsored content





Løfte hund  på bordet etter halen! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Løfte hund på bordet etter halen!   Løfte hund  på bordet etter halen! - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Løfte hund på bordet etter halen!
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» En hund etter diamanter
» En hund etter opera... (Milli B-kjendis)
» Etter ett års sykdomsproblematikk, drømmer vi nå om at Bella nå skal bli en vital og livlig hund for første gang... Nytt side 2...
» Må pinscheren på bordet?
» Brudd i halen - laserbehandling

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Utstillinger :: Utstillinger-
Gå Til: