Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011

Go down 
+18
Lene
Lille
Unn
Kaja
Gry Elena
Timea
Lex
Karin Larsson
Bente L
tintin
Marte
Kinkade
CAMALIS
Fanny
Linn
Caroline
Anita.K
Pipps
22 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
ulla




Antall Innlegg : 53
Join date : 02.07.2009

Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011   Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 - Page 2 EmptyMan Jan 17 2011, 18:22

Gratulerer til alle.
Takk for en fin dag rundt ringen happy6
Til Toppen Go down
http://www.ullami.dk
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011   Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 - Page 2 EmptyTir Jan 18 2011, 13:04

Gratulerer så mye alle sammen happy5
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011   Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 - Page 2 EmptyTir Jan 18 2011, 21:02

Gratulerer så mye til alle fornøyde happy5
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011   Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 - Page 2 EmptyLør Jan 22 2011, 03:31

CAMALIS skrev:
Åhh vad spännande med fotona. Är det OK Sylvia om jag kan få en bild på Ace från dagen?

TACK Ingrid för du visade fram ACE så fint, jag fick SMS'et av Helene med kritiken. Härlig kritik happy5

Tusen Takk Carola sidehug Ace er virkelig en flott gutt, perfekt liten kosegris med hærlig gemytt og personlighet, han er akkurat som jeg vil ha han wub3 han lærer fort, viste gladelig frem tennene sine, stod som en påle på bordet uten å flytte på en eneste fot, oppførte seg eksemplarisk i ringen og vi fikk en fantastisk kritikk, kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg ba Helene videresende mld min til deg, så godt du fikk den biggrin Kanskje du kunne sende meg mob nr ditt på PM så kan jeg sende deg mld om hvordan det går fremover med Ace?
Han skal i ilden igjen nå på søndag jump3 Men det er 4 hanner og 1 tispe, så det blir hard konkuranse for gutten.

Tusen takk for gratulasjoner dere, jeg er strålende fornøyd med barna, virket ikke som dette var noe stress i det hele tatt, da de var mest opptatt av å hilse på alt å alle, samt å få masse kos og godbiter. Strålende resultat fikk vi også biggrin

Gratulerer så mye til Belle og Martin med BIR, BIG1 og BIM happy5
(skal bli godt å slippe dere på valpeshow fremover, haha happy4 )

Gratulerer også til flotte Pax med BIR happy5

Gratulerer til dere andre som ble fornøyd med dagen, tusen takk for en fantastisk dag rundt ringen, det var kjempe god stemning å vi koste oss alle mann! Jeg hadde med meg forvertene mine og dette ga vist mersmak som jeg forstod, så de blir nok med flere ganger biggrin
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
CAMALIS

CAMALIS


Antall Innlegg : 607
Join date : 11.06.2009
Age : 52
Bosted : Sverige

Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011   Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 - Page 2 EmptyLør Jan 22 2011, 09:01

Fixa skrev:
CAMALIS skrev:
Åhh vad spännande med fotona. Är det OK Sylvia om jag kan få en bild på Ace från dagen?

TACK Ingrid för du visade fram ACE så fint, jag fick SMS'et av Helene med kritiken. Härlig kritik happy5

Tusen Takk Carola sidehug Ace er virkelig en flott gutt, perfekt liten kosegris med hærlig gemytt og personlighet, han er akkurat som jeg vil ha han wub3 han lærer fort, viste gladelig frem tennene sine, stod som en påle på bordet uten å flytte på en eneste fot, oppførte seg eksemplarisk i ringen og vi fikk en fantastisk kritikk, kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg ba Helene videresende mld min til deg, så godt du fikk den biggrin Kanskje du kunne sende meg mob nr ditt på PM så kan jeg sende deg mld om hvordan det går fremover med Ace?
Han skal i ilden igjen nå på søndag jump3 Men det er 4 hanner og 1 tispe, så det blir hard konkuranse for gutten.

Tusen takk for gratulasjoner dere, jeg er strålende fornøyd med barna, virket ikke som dette var noe stress i det hele tatt, da de var mest opptatt av å hilse på alt å alle, samt å få masse kos og godbiter. Strålende resultat fikk vi også biggrin

Gratulerer så mye til Belle og Martin med BIR, BIG1 og BIM happy5
(skal bli godt å slippe dere på valpeshow fremover, haha happy4 )

Gratulerer også til flotte Pax med BIR happy5

Gratulerer til dere andre som ble fornøyd med dagen, tusen takk for en fantastisk dag rundt ringen, det var kjempe god stemning å vi koste oss alle mann! Jeg hadde med meg forvertene mine og dette ga vist mersmak som jeg forstod, så de blir nok med flere ganger biggrin

PM sänt till dig wink3
Til Toppen Go down
http://www.camalis.se
Sponsored content





Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011   Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Scot og Bonzo på tur 4. januar og Scot og Luke 5. januar
» My Dog II, Gøteborg 4. Januar 2014
» PP nr 3/2011 - frist 1. august 2011
» Langesund 18-19 januar.
» My Dog I, Gøteborg 3. Januar 2014

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Utstillinger :: Utstillingsresultater-
Gå Til: