|
| |
| Av | Innlegg |
|---|
Lex

Antall Innlegg: 2473 Join date: 11.06.2009 Age: 36 Bosted: Sandefjord
 | Tema: Skravletråd Tor Jun 11 2009, 17:12 | |
| Er så usannsynelig kjedelig på jobb denne uka. Takk og pris for at Linn & Co har fått opp forumet igjen!! Tusen takk for vannvittig innsats jenter!! :cheers: :cheers:
Sist endret av Eva den Tor Jun 11 2009, 22:33, endret 1 gang (Reason for editing : Satt som pri. tråd) |
|  | | Gjest Gjest
 | Tema: Re: Skravletråd Tor Jun 11 2009, 17:36 | |
| Her går det unna gitt Jeg må si dere som styrer med dette er rå flinke assa  |
|  | | Julie

Antall Innlegg: 2288 Join date: 10.06.2009 Age: 30 Bosted: Bodø
 | Tema: Re: Skravletråd Tor Jun 11 2009, 19:55 | |
| HURRA FOR NYTT FORUM!!! Flinke flinke ildsjeler!! :bball: :cheers: :bounce: :bounce: :bounce: |
|  | | Garp

Antall Innlegg: 602 Join date: 11.06.2009 Bosted: Bartebyen
 | Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 13:41 | |
| Ja superbra at forumet er oppe igjen! Jeg er imponert!!! Jeg skal kjøpe meg en bil. Så sitter her og tenker fram og tilbake. Varebil eller stasjonsvogn.. Jeg vil aller helst ha varebil alla VW Touran, men en stasjonsvogn er jo ok det og. Tenk så deilig å ha alt hundestæajet som bur, blod, skank, sporline, seler, kliper, hundeklær, slslom, tunell osv i ett digert lasterom. Kunne få litt orden og system i alt rotet.. Det hadd evært saker det. Og hvis jeg mot all formodning får finne ut at 2 seter er alt for upraktisk er det mulighet til å sette inn seter for en relativt rimelig penge.. Satt og leste annonser på finn.no i dag til jeg ble helt slått ut.. Hva synes dre andre gale hundefolk?? Varebil eller stasjonsvogn?? |
|  | | Camilla

Antall Innlegg: 801 Join date: 10.06.2009 Bosted: Bergen
 | Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 14:11 | |
| Vansklig å velge ny bil! Men de VW Touran er jo veldig fine og praktiske! Jeg har en sånn: http://suzuki.no/index.php?sideID=129&ledd2=40 Syntes den er helt genial, den er liten og lettkjørt, 4-hjulstekk(kommer meg frem over alt) og setene bak kan legges helt sammen, så jeg får plass til at rotet jeg må ha med meg:-) |
|  | | Marte

Antall Innlegg: 2779 Join date: 10.06.2009 Age: 30 Bosted: Langhus
 | Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 15:25 | |
| | Garp skrev: | Ja superbra at forumet er oppe igjen! Jeg er imponert!!!
Jeg skal kjøpe meg en bil. Så sitter her og tenker fram og tilbake. Varebil eller stasjonsvogn.. Jeg vil aller helst ha varebil alla VW Touran, men en stasjonsvogn er jo ok det og. Tenk så deilig å ha alt hundestæajet som bur, blod, skank, sporline, seler, kliper, hundeklær, slslom, tunell osv i ett digert lasterom. Kunne få litt orden og system i alt rotet.. Det hadd evært saker det. Og hvis jeg mot all formodning får finne ut at 2 seter er alt for upraktisk er det mulighet til å sette inn seter for en relativt rimelig penge.. Satt og leste annonser på finn.no i dag til jeg ble helt slått ut.. Hva synes dre andre gale hundefolk?? Varebil eller stasjonsvogn?? |
Jeg har passat stasjonsvogn og er utrolig fornøyd 
Får plass til " masse " mennesker og masse hunder 
Jeg har så ofte med meg flere i bilen på vei til utstilling osv, så for meg MÅTTE jeg ha bakseter
Har et bilde fra vi var på tur til Oltedal i fjor. Vi var 3 mennesker med bagasje ( jenter, så det sier seg selv at vi ikke bare hadde med oss en liten sekk ), 4 dvergpinschere i hvert sitt bur + en mops i bur ( satt i baksete med Marita ), burtralle, utstillingstelt og utstyr, kjølebag.. Ja, U name it - var vel ikke en ting vi ikke hadde med oss på turen.. Hehe 

I LOVE my car :pig:
Lykke til med biljakten Anita! |
|  | | Garp

Antall Innlegg: 602 Join date: 11.06.2009 Bosted: Bartebyen
 | Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 16:11 | |
| Ja hvis jeg skal ha med 5 seter så blir det nok en bil alla din Marte. Men jeg er fryktelig forelsket i touranen.. :affraid: Og hvis jeg ser at det skjærer seg så kan jeg alltids sette inn setene, og få opptil en 7seter.. |
|  | | -linda-

Antall Innlegg: 1025 Join date: 11.06.2009 Age: 24 Bosted: Drammen
 | Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 16:22 | |
| IIIIK!! Jeg skal jobbe natt ALENE på Shell i dag/natt! *grøss og gru*  |
|  | | Kennel Mirenzo

Antall Innlegg: 1087 Join date: 10.06.2009 Age: 27 Bosted: Ski
 | Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 17:16 | |
Jeg skal kjøpe meg en bil. Så sitter her og tenker fram og tilbake. Varebil eller stasjonsvogn.. Jeg vil aller helst ha varebil alla VW Touran, men en stasjonsvogn er jo ok det og. Tenk så deilig å ha alt hundestæajet som bur, blod, skank, sporline, seler, kliper, hundeklær, slslom, tunell osv i ett digert lasterom. Kunne få litt orden og system i alt rotet.. Det hadd evært saker det. Og hvis jeg mot all formodning får finne ut at 2 seter er alt for upraktisk er det mulighet til å sette inn seter for en relativt rimelig penge.. Satt og leste annonser på finn.no i dag til jeg ble helt slått ut.. Hva synes dre andre gale hundefolk?? Varebil eller stasjonsvogn?? |
Jeg har varebil VW Touran, super hundebil :cheers: |
|  | | Kennel Mirenzo

| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 17:21 | |
| 1.år sykepleie er bestått, og straks gjennomført også! Sluttevaluering hadde jeg på onsdag, og fikk strålende tilbakemelding, alle eksamene er gjennomført og bestått også. Det er SÅÅÅÅ deilig!!! Jeg har kun 2 dager igjen i praksis, så på søndag går jeg ut i feriemodus, skal ha sommerferie i 2 mnd, og kooooose meg glugg ihjel med valpene  |
|  | | Marte

Antall Innlegg: 2779 Join date: 10.06.2009 Age: 30 Bosted: Langhus
 | Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 17:25 | |
| |
|  | | Kennel Mirenzo

| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 17:46 | |
| | Marte skrev: | | Kennel Mirenzo skrev: | 1.år sykepleie er bestått, og straks gjennomført også! Sluttevaluering hadde jeg på onsdag, og fikk strålende tilbakemelding, alle eksamene er gjennomført og bestått også. Det er SÅÅÅÅ deilig!!!
Jeg har kun 2 dager igjen i praksis, så på søndag går jeg ut i feriemodus, skal ha sommerferie i 2 mnd, og kooooose meg glugg ihjel med valpene  |
Heldiggris!! ( jeg har ny jobb, så blir ikke så mye ferie på meg i år... :face: )
Høres toppers ut Anita! Kos deg masse og ta masse bilder av valpene  |
Gratulerer med ny jobb da, sluttet i Telenor altså? Begynt med negler igjen kanskje?
Åja, bilder skal bli, også er det bare å komme på besøk vettu Fòrverten til tispa bor på Kolbotn faktisk :cheers: |
|  | | Eva Admin

Antall Innlegg: 1683 Join date: 10.06.2009 Bosted: Drammen
 | Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 18:00 | |
Jeg har hatt vw passat stasjonsvogn, knall bil! Skal kjøpe ny bil om noen uker og da blir det den nye typen  |
|  | | Cesilie

Antall Innlegg: 1070 Join date: 12.06.2009 Age: 28 Bosted: Oslo
 | Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 21:55 | |
| Jippi for Linn, Helle og alle som har vært med og fått opp et nytt forum :cheers: Nå begynte til og med jeg å få abstinenser, og jeg har ikke vært den mest aktive de siste månedene Våre nyheter er at vi flytter fra Tønsberg til Oslo om bare et par små uker, det gleder vi oss masse til  Så nå søker jeg jobber som bare det, men kan ikke skyte av det beste arbeidsmarkedet om dagen.... Håper det dukker opp noe snart, hadde vært fint med noen inntekter å matche kostnadene med :| Håper alle har det fint i sommerværet som kommer og går annenhver uke  |
|  | | Cesilie

Antall Innlegg: 1070 Join date: 12.06.2009 Age: 28 Bosted: Oslo
 | Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 21:58 | |
| | Marte skrev: | Heldiggris!! ( jeg har ny jobb, så blir ikke så mye ferie på meg i år... :face: ) |
Ikke noe mer Telenor, Marte? |
|  | | |
Similar topics |  |
|
| | Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |