Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Under varmepumpa

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Iren




Antall Innlegg : 28
Join date : 09.11.2010
Age : 64
Bosted : Berger

Under varmepumpa Empty
PosteTema: Under varmepumpa   Under varmepumpa EmptySøn Nov 21 2010, 11:13

Vår nå 15+ uker Pinscergutt har lagt sin elsk på plassen rett under varmepumpa-så jeg la teppet hans der, men er det egentlig så bra å ligge der med varmluft på seg hele tiden? unsure3
Forøvrig ser det ut som snø er helt ok, bare han får være i aktivitet jump1
Nyt vinter og snø!!
Til Toppen Go down
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Under varmepumpa Empty
PosteTema: Re: Under varmepumpa   Under varmepumpa EmptySøn Nov 21 2010, 11:23

Vi har hundeseng rett under varmepumpa, og der elsker de å ligge. Tror ikke de tar skade av det! Very Happy
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Under varmepumpa Empty
PosteTema: Re: Under varmepumpa   Under varmepumpa EmptySøn Nov 21 2010, 11:36

Våre ligger også rett under varmepumpa og har gjort det i 3 år uten å ha tatt skade av det biggrin
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Under varmepumpa Empty
PosteTema: Re: Under varmepumpa   Under varmepumpa EmptySøn Nov 21 2010, 12:01

Ann-Helen skrev:
Våre ligger også rett under varmepumpa og har gjort det i 3 år uten å ha tatt skade av det biggrin

Så flink til å ordlegge meg, ser ut som de har ligget der konstant i 3 år Embarassed Laughing .
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Iren




Antall Innlegg : 28
Join date : 09.11.2010
Age : 64
Bosted : Berger

Under varmepumpa Empty
PosteTema: Re: Under varmepumpa   Under varmepumpa EmptySøn Nov 21 2010, 13:25

happy5 dette høres BRA ut, da er den bekymringen ute av verden happy3
Det er så flott med forumet her - folk er velvillige og hyggelige, nykomlinger som meg trenger ikke tro at spørsmål står i fare for å være dumme huh3 Takk for svar!!! Balder storkoser seg under vamepumpa, enten for å sove - eller for å være superopptatt med å gnage på lovlige ting innocent3 Utrolig, de to siste nettene har han sovet i 10 timer!! Han har til og med klart å krype inn under teppet og "gjemme" seg fullstendig lazy
Til Toppen Go down
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Under varmepumpa Empty
PosteTema: Re: Under varmepumpa   Under varmepumpa EmptySøn Nov 21 2010, 13:35

Mine ligger også under varmepumpe.

Det er jo bare varm luft, så de kan vel kanskje tørke ut litt.... happy4
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Iren




Antall Innlegg : 28
Join date : 09.11.2010
Age : 64
Bosted : Berger

Under varmepumpa Empty
PosteTema: Re: Under varmepumpa   Under varmepumpa EmptySøn Nov 28 2010, 22:21

Det er det med uttørking jeg var redd for - at han skal få flassaktig pels. Holder med stressflass når det kommer til utstillingstider. excited Han elsker den plassen, men nå har jeg ryddet på skrivebordet mitt og flyttet pc'n dit - så da er jeg spendt på om han vil flytte etter eller om han holder seg i varmen techi
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Under varmepumpa Empty
PosteTema: Re: Under varmepumpa   Under varmepumpa EmptySøn Nov 28 2010, 22:31

Så heldig Balder er, jeg skulle også gjerne hatt en seng under en varmepumpe når jeg kommer inn fra kald tur...! Under varmepumpa 83137

Du kan nok bare la ham ligge der enn så lenge, eneste jeg ser er en gjenganger på butikken er at det har vært en del folk som kommer inn med hunder som ha begynt med akutt røyting og fått tørr hud, som har hundene liggende på varmekabler, ved vedovnen osv om dagen, så du kan jo bare se an om ha begynner å røyte veldig eller liknende, ellers så tror jeg nok han styrer det greit selv om han blir for varm...! Under varmepumpa 557338 For huden og pelsen kan du jo uansett gi ham fiskeolje eller selolje for hunder i maten, dette hjelper godt for vinterpels og hud og er egentlig uansett alltid greit å gi som et tilskudd, bra for både hjernen/læringen, øynene, musklaturen osv også...! Under varmepumpa 103536


Kjempehyggelig å se dere igjen igår, håper det ikke blir så lenge til neste gang heller! Godgutten blir jo bare penere og penere og hadde vokst masse siden sist, er så moro å føle med! Under varmepumpa 103536
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Sponsored content





Under varmepumpa Empty
PosteTema: Re: Under varmepumpa   Under varmepumpa Empty

Til Toppen Go down
 
Under varmepumpa
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Atferd & trening-
Gå Til: