Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 * Juletråden 2010 *

Go down 
+12
ylva
Lene
Benedicte
jeanette
Fanny
Kaja
Fixa
Julie
ElinK
Ane
Cathrine&Jazzi
Eva
16 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyTor Nov 11 2010, 21:14


hoppejul* Nå er det snart jul dere! hoppejul*


Hvilke tradisjoner har dere?

Oppsrifter på kaker, mat og annen snadder?

Favoritt julefilmer?


jul33
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Cathrine&Jazzi

Cathrine&Jazzi


Antall Innlegg : 457
Join date : 11.12.2009
Age : 38
Bosted : Sandefjord

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyTor Nov 11 2010, 21:40


Åhh!! Ja jeg gleder meg så utrolig masse til jul!!

Vi har en super tradisjon med at hele familien (onkler,tanter, bestemødre, oldemødre osv) samles på "hausen" som ligger på jordet til onkelen min. Her griller vi og koser oss. Tidligere hogde vi også juletre her. Men nå er det som regel bare det sosiale santa

Ellers så elsker jeg å stå tidlig opp å se på alle tegnefilmene sammen med lillebroren min. Selv om vi er litt voksne for det nå kanskje wink3

hoppejul*
Til Toppen Go down
http://jazziogcathrine.weebly.com
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyTor Nov 11 2010, 21:44

Har vel nevnt denne tradisjonen før, blir det ihvertfall når det er andre gang i år cool3 Hele familien tar med hundene ut i skogen, i fjor var det småkaker i skogen, i år blir det min favoritt: Risengrynsgrøt! Finner alltid mandelen, sikkert fordi jeg spiser så mye når det er den ene gangen i året jeg faktisk spiser det happy4 Så jeg ønsker meg snø til jul, i fjor var det helt magisk. Finfin julaften for både to og firbente. ( Og tusen takk til pølsemakermester StrømLarsen som gjør julemiddagen kjempegod happy3 )
Favorittfilm, ingen over ingen ved siden: Tim Burtons "Nightmare before christmas". happy5
Min favissfilm uansett årstid tror jeg..
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyTor Nov 11 2010, 21:47

Cathrine&Jazzi skrev:

Åhh!! Ja jeg gleder meg så utrolig masse til jul!!

Vi har en super tradisjon med at hele familien (onkler,tanter, bestemødre, oldemødre osv) samles på "hausen" som ligger på jordet til onkelen min. Her griller vi og koser oss. Tidligere hogde vi også juletre her. Men nå er det som regel bare det sosiale santa

Ellers så elsker jeg å stå tidlig opp å se på alle tegnefilmene sammen med lillebroren min. Selv om vi er litt voksne for det nå kanskje wink3

hoppejul*

Hørtes kjempekoselig ut happy3 Man blir aldri for voksen til å se tegnefilmer på julemorningene happy5
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Gjest
Gjest




* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyTor Nov 11 2010, 21:55

Eva, kan du være snill og svare meg på PM som jeg har sendt deg?
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyTor Nov 11 2010, 21:58

Med skilte foreldre, mye flytting og med en (eller to) familier som bor over hele landet er vel egentlig juletradisjonen at det skjer noe nytt hvert år.
Men holder på å lage egne tradisjoner, så får vi se hva denne jule måtte bringe happy6

Men gleder meg til pinnekjøtt på julaften da, ingen jul uten "pinner"! Og så MÅ jeg se tegnefilmene, på svensk, på julaften! Ser de på norsk også, men de er best på svensk!!


hoppejul*
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyTor Nov 11 2010, 22:13

O'jul med din glede! santa

Digger julen jeg! Har også foreldre på alle kanter, og svigerfamilie, så det skjer litt forskjellig hvert år.
På julaften bruker samboeren min å dra til sin mor på frokost. Jeg nekter å være med. Jeg koser meg med Disney på Tv, åsså går jeg og hundene en liten tur i juleskogen. Kooos!!

Men det beste med julen er kosen her hjemme i MITT eget hus!
Nyvasket, julepyntet hus med stearinlys og lun stemning. Tegnefilm på TV, god mat og masse klementiner og godteri! jul33

Åsså julegaver! JEG ELSKER JULEGAVER!! biggrin biggrin biggrin
Gleder meg masse!! hoppejul*

(Skal jobbe julehelga i år. Kun nattevakter da. Litt nedtur, men har fri ni dager både før og etter helga, så den overlever jeg. biggrin )
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyFre Nov 12 2010, 05:53

Julie skrev:
O'jul med din glede! santa

Digger julen jeg! Har også foreldre på alle kanter, og svigerfamilie, så det skjer litt forskjellig hvert år.
På julaften bruker samboeren min å dra til sin mor på frokost. Jeg nekter å være med. Jeg koser meg med Disney på Tv, åsså går jeg og hundene en liten tur i juleskogen. Kooos!!

Men det beste med julen er kosen her hjemme i MITT eget hus!
Nyvasket, julepyntet hus med stearinlys og lun stemning. Tegnefilm på TV, god mat og masse klementiner og godteri! jul33

Åsså julegaver! JEG ELSKER JULEGAVER!! biggrin biggrin biggrin
Gleder meg masse!! hoppejul*

Jeg kunne ha skrevet et identisk innlegg, min jul er som din jul julie, haha happy5 Det er absolutt mest kos hjemme, julestemning i hele huset, det lukter JUL, det er godt å være hos familie, men det blir en helt annen ro hjemme! Vi har også familie på alle kanter så vi er egentlig aldri hjemme. Jeg blir som et lite barn hver jul, her er det julestrømper, klementiner, julefilmer å masse godt! Jeg og sambo bruker å legge små gaver/godis til hverandre i julestrømpa hver dag i mellomjula, (vår lille tradisjon). Tegnefilm/julefilmene er et MUST! Jeg holder meg gjerne hjemme jeg bare for å få sett den ene filmen liksom, haha, eller så må jeg vite at jeg får se den dit vi skal på besøk :P

Lille julaften pynter vi tre hjemme, og koser oss sammen med hundene. Jeg er alltid hos faren min på julaften (sammen med resten av søstrene mine, mamma reiser til bodø for de som lurte på hvor hun var i bildet), og har ikke en eneste gang feiret julaften sammen med sambo sin familie, jeg klarer ikke, det blir så feil, det er ikke jul uten å være hjemme hos pappa på julaften! Så ligger vi over til 1.juledag og våkner opp med hjemmelaget frokost, å da snakker vi bakte brød, leverpostei, sylte, eggsalat m.m ALT laget fra bunn av, takket være min stemor plain3 Resten av julen reiser vi rundt på middag hos de andre i familien, vi spiser nesten aldri julemiddag hjemme :P

Har også startet en liten tradisjon for hundene, da de er de eneste barna vi har. De har hver sin julekalender (hjemmelaget), de får julegaver på julaften, en gave de trenger, og en de kan rive i filler og spise opp Laughing (de får også egne gaver fra familien, hihi, like morsomt hver jul Very Happy Familien blir også "sure" om vi kommer uten hundene på besøk, de MÅ jo være med de også, barnebarna på 4 føtter vettu wink3 Så her er alle inkludert! Litt av hvordan vår jul er santa
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyFre Nov 12 2010, 06:04

For meg er det ingen jul uten Tre Nøtter Til Askepott på julaften...

I tillegg går vi gjerne i kirken på julaften.

Jeg er oppvokst med ribbe og tilbehør, Erik er oppvokst med pinnekjøtt. Nå for tiden lager vi begge deler som oftest. Vi feirer annehvert år hos mine og sammen med hans(da er vi hjemme ettersom vi alle bor i samme hus).

Juletreet har tradisjonelt blitt pyntet lillejulaften, men de siste årene ahr vi gjort det enda litt tidligere for å få mest mulig glede av det flotte treet.

Jeg elsker julen og planlegger å pynte litt allerede neste uke (for når julen er ferdig fjerner jeg det fort, for da er jeg lei hahaha,,, så for å få mest mulig utbytte så starter vi bittelitt tidlig i år Surprised))
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyFre Nov 12 2010, 07:53

Starter med å pynte til jul første søndag i advent.
Stjerne i vinduet (noen år har jeg hatt opptil 4 stjerner... rundtomkring i huset), adventsstake, lilla lys og løper på bordet.
Adventskalendere med pakker til gutta, strømper har vi hele gjengen (og siden de er så fine, så henges de opp noen uker før jul, som pynt).
Lille julaften pyntes treet jul3
Julaften morgen sjekkes strømper, og vi ser Disneys julekavalkade på NRK.
Så pakker vi oss i bilen og kjører til svigertiger.
Der sitter vi og sikler resten av dagen, til lukten av ribbe justcuz*
Ser Tre nøtter til Askepott, spiser vanvittige mengder med tigers fantastiske rundstykker (de er ekstra gode fordi hun bare baker dem til jul), spiser snop og bare koser oss.
Vi bruker å være 8 personer, men på det meste har vi vært 12.
Klokka 17, settes TV'en på, med sølvguttene i bakgrunnen skåler vi jula inn med en liten vond snaps happy4
Så spiser vi ribbe med alt mulig tilbehør, og har i flere år hatt både multekrem og riskrem til dessert... Sånn at alle skal bli fornøyde, hehehe.
Ca i 19- tiden begynner vi å åpne gaver, og da er vi som regel ikke ferdige før kl.23 +++
Innimellom gaveåpningen har vi litt kaker og kaffe, og røykepauser for de som vil ha det wink3
Første juledag spiser de som vil ha det litt frokost, for litt utpå dagen er det brunch.
Resten av jula er det pinnekjøtt og dyresteik og mye mye mer.
Nyttårsaften (fremdeles jul for meg) har vi and!
Det beste med alt dette er at vi har mange dager i strekk der vi kan kose oss som familie, uten mas og stress (for det har vi nok av i hverdagen).
Elsker jula happy5 happy5 happy5
De to siste årene har vi også hatt vennemiddager og andre familiemiddager hjemme hos oss.
Da spiser vi et eller annet godt, og så drar vi ut og aker eller går på ski (må vel korrigere litt her, vi spiser etter aktivitetene...).
Store planer om å lage tradisjon av dette!!!!

Inn å redigere.....
Holdt på å glemme Grevinnen og hovmesteren!!!!!
Ingen jul uten happy5


Sist endret av Kizz den Fre Nov 12 2010, 16:01, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyFre Nov 12 2010, 08:29

Julestemningen er her alt, det snør ute og jeg tripper etter å kunne begynne... Neste uke kommer de røde julegardinene opp på kjøkkenet, jeg skal finne frem adventskuler og stjerner og sjekke at det er i orden før de henges opp til første søndag i advent. På 1 søndag i advent tenner vi lys og leser det første versen sammen med ungene, vi pynter med lilla gardiner osv... Ventetiden frem til jul går med til kos, julegave laging med barna og gjøre ferdig siste innkjøp til jul... Jeg begynner alltid tidlig, så jeg slipper å styre rundt de siste dagene. Vi pleier å bake litt oxo, i hvertfall pepperkaker,ristopper, kakemenn og hester, serinakaker, kromkaker osv....
Juletreet er ferdig merket og venter på å bli hugget når det nærmer seg lille julaften. Da tar vi med ungene, hundene og kjelken ned i skogen, pakker med oss ved,pølser og kakao(så sant det er snø) og koser oss ute før treet blir hugget og tatt med hjem.
Igjennom alle juledagene leser vi pulverheksa og julenissen(1 vers for hver dag)....

På lille julaften blir treet pyntet, og alt annet klart til den store dagen wub3
På julaften får ungene julestrømper med masse godt i, de får åpne en pakke på formiddagen, vi ser på tv, og bare koser oss. på ettermiddagen MÅ jeg i kirken for å ringe julen inn, og så kan kos, høytid og gode fridager med ungene bare komme. Det er jul for meg wub4
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyFre Nov 12 2010, 15:49

Jeg skal for første gang på 2 år feire jul hos mamma og pappa!! excited Gleder meg MASSE!!
Og ikke minst gleder jeg meg til å se julefilm med bestevenninnen min kvelden på lille-julaften.. i 1998 fikk jeg Jack Frost i julegave av storebroren min, på VHS, og hvert år har jeg sett den med bestevenninnen min.. de siste 2 årene på hver sin data, med hverandre på msn med webcam og microfon.. he he

Slenger ut en oppskrift, jeg lagde denne til tantene mine i fjor, sammen med hjemmelaget konfekt..

250 g cashewnøtter
3 dl gresskarkjerner
200 g mandler
1 ss soya saus
2 ss honning
1 ss rapsolje
Blandes og stekes i ovnen på 225 grader i 10 minutter
Kjøl ned og bland så inn:
125 g kokosflak (fåes kjøp på helsekost)
200 g tørkede tranebær (helsekost)
125 g tørket banan
Pakk det så inn i det du har å pakke i, gi bort til noen som liker nøtter..
De kommer til å ELSKE det, dette er GODT!
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyFre Nov 12 2010, 16:00

Benedicte skrev:
Jeg skal for første gang på 2 år feire jul hos mamma og pappa!! excited Gleder meg MASSE!!
Og ikke minst gleder jeg meg til å se julefilm med bestevenninnen min kvelden på lille-julaften.. i 1998 fikk jeg Jack Frost i julegave av storebroren min, på VHS, og hvert år har jeg sett den med bestevenninnen min.. de siste 2 årene på hver sin data, med hverandre på msn med webcam og microfon.. he he

Slenger ut en oppskrift, jeg lagde denne til tantene mine i fjor, sammen med hjemmelaget konfekt..

250 g cashewnøtter
3 dl gresskarkjerner
200 g mandler
1 ss soya saus
2 ss honning
1 ss rapsolje
Blandes og stekes i ovnen på 225 grader i 10 minutter
Kjøl ned og bland så inn:
125 g kokosflak (fåes kjøp på helsekost)
200 g tørkede tranebær (helsekost)
125 g tørket banan
Pakk det så inn i det du har å pakke i, gi bort til noen som liker nøtter..
De kommer til å ELSKE det, dette er GODT!

Hva er dette da?
Kake, småkaker???
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyFre Nov 12 2010, 16:03

Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyFre Nov 12 2010, 16:27

Benedicte skrev:
http://blonid.blogspot.com/2009/12/enerig-ntter.html Smile

Glimrende!!!!
Skal inn litt senere å sjekke ut resten jeg happy5
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyFre Nov 12 2010, 16:30

Benedicte skrev:
http://blonid.blogspot.com/2009/12/enerig-ntter.html Smile

Her var det masse fine julegavetips.
Den nøtte-oppskriften skal ihvertfall prøves. happy5
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyFre Nov 12 2010, 16:41

Fast juletradisjon hos oss er at på lille julaften er jeg hos pappa og pynter juletre, spiser middag og ser "grevinnen og hovmesteren." hoppejul*
På julaften er jeg annenhvert år hos mamma og pappa. På formiddagen er jeg og Azarel ute og leker (vi ønsker oss hvit jul) og før middag pleier en del av familien å dra på kirkegården. Og det blir ingen jul uten Disney.
I år skal jeg være sammen med pappa, og da pleier det å være middag hjemme hos tante og onkel (da er det vanligvis dyrestek) før vi tar turen opp "på loftet" hvor min kusine bor med mann og barn. Der er kaffe, kaker og pakker.
Og så blir det daffing på sofaen når vi kommer hjem.

1.juledag har vi tidligere vært på julelunsj/brunsj hos bestemor, men nå har hun blitt så gammel at barna har tatt over så da er det enten hjemme hos mamma eller hos tante og onkel.
2.juledag spiser jeg middag hos pappa (da er det gjerne ribbe eller lutefisk).
3.juledag har mamma bursdag, så da blir det middag der.

Og nyttårsaften er fast tradisjon: Pappas nyttårskalkun! happynewyear*
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyLør Nov 13 2010, 09:57

Dette er en oppskrift på "småkaker" jeg har vokst opp med. Oppskriften er målt i kopper, så uansett hvilken kopp du bruker blir det riktig så lenge samme koppen blir brukt på alle indrediensene. Enkelt å lage, vanvittig godt happy6

Havrekaker

2 kopper havregryn (små havregryn)
1 kopp sukker
1 kopp mel
1 kopp smeltet smør

Alt blandes og klappes ut i langpanne (deigen skal være ca. 1cm tykk, og min mor mente at hun pleide å doble deigen... Prøv dere fram)
Stekes pent lys brun, midt i ovnen ca. 190 grader i ca. 10 minutter (kjekt å følge litt med så det ikke blir svidd)
Deles i passe store firkanter med skarp kniv når den tas ut av ovnen (må deles mens den er varm)
Kjøl ned bitene på bakepapir på rist.
Utrolig mye bedre enn tradisjonelle havreflarn happy5

Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
ylva

ylva


Antall Innlegg : 177
Join date : 14.06.2009
Age : 53

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyTor Nov 18 2010, 17:16

Litt om hva vi gjør i juletiden.
Noen dager før julaften dra hele fam til Finne gård hvor vi pleier og hugge juletre.
Når treet er funnet går vi inn i grillhytta og griller pølser osv. litt senere kommer det hest og kjærre
som ungene kan kjøre. kjempe koselig.. er vel 8 år vi gjør dette nå.

1 Desember vi ungene at julepynten skal frem. så da er det ikke annet og gjøre enn og pynte opp til jul.
Jule treet pleier vi og ta lille julaften. Er som regel ungene og jeg som pynter det.

Julaften er det bare og stå opp til kjempe glade under som har fått pakke og julestrømpe under juletreet.
Pleier og få en strømpe jeg også Embarassed Hundene får også en liten pakke under treet.
Fyre opp i peisen og og sette seg ned i soffan med fam og hundene og kose seg noen timer med julefilmene som går.

Så er det jo litt deilig med litt ekstra kos til frokost. masse deilig pålegg, eggerøre, karbonader osv.
Ut og leke litt med ungene i snø,, vel om det har kommet noe da. og ut en liten skogstur med villdyra wink3

Hva som skjer videre denne dagen er jo litt forskjellig,, enten er vi her, og da er det jeg som steker ribbe, medisterkaker osv. Ellers er vi hos svigermor og får verdens beste middag ferdig servert. noe vi skal i år.

Når vi kommer hjem koser vi oss og slapper av resten av kvelden.
er så koselig og se hvor fornøyde ungene blir.
romjulen er bare masse kos og turer i skogen.

1 nyttårs dag... da er jeg lei hele jula og alt skal ryddes bort lalala2
Til Toppen Go down
http://dober-pinscher.weebly.com/index.html
ylva

ylva


Antall Innlegg : 177
Join date : 14.06.2009
Age : 53

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyTor Nov 18 2010, 17:53

Måtte bare legge ved et par julebilder

Finne gård
* Juletråden 2010 * DSC_0021
Martin
* Juletråden 2010 * DSC_0013

3 Barn som gjerne vil åpne pakker
* Juletråden 2010 * DSC_0098
Til Toppen Go down
http://dober-pinscher.weebly.com/index.html
Gjest
Gjest




* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyTor Nov 18 2010, 18:09

Der er jo den flotte trioen din, Ylva! happy5
..og Martin er og blir en tro kopi av sin pappa. happy6

Flotte bilder! happy3
Til Toppen Go down
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyTor Nov 18 2010, 18:28



Den ponnien var utrolig lik min Fia! Savn..


* Juletråden 2010 * DSC_0013
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyOns Nov 24 2010, 06:32

Fine bilder Ylva! happy3
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyOns Nov 24 2010, 06:39

Koselige bilder plain3
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * EmptyOns Nov 24 2010, 09:30

Så fine bilder Ylva happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Sponsored content





* Juletråden 2010 * Empty
PosteTema: Re: * Juletråden 2010 *   * Juletråden 2010 * Empty

Til Toppen Go down
 
* Juletråden 2010 *
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Juletråden 2011
» WDS-2010
» KØBENHAVNVINNEREN 2010
» PP nr 1 - 2010
» Kristiansandhelgen 8. og 9. mai 2010

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Jul-
Gå Til: