IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  GrupperGrupper  MedlemslisteMedlemsliste  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Benedicte

Antall Innlegg: 526

PosteTema: hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?    Ons Nov 10 2010, 22:28

eller ville dere ikke sendt hunden alene? Oslo-Bergen er strekningen Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Marita

Antall Innlegg: 1836

PosteTema: Re: hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?    Ons Nov 10 2010, 22:50

Skal man sende hund alene må den vel via Trust, eller er jeg helt på jordet nå?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.freewebs.com/nitrodverg
Irene

Antall Innlegg: 829

PosteTema: Re: hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?    Ons Nov 10 2010, 23:17

Å sende via cargo blir fort like dyrt som å fly selv med hunden. F.esk. SAS tar vel 200 kr for en hund (større enn de på kabinen), og man kan få billige billetter for en selv. Norwegian har osgå billige billetter, tror at hunden koster litt mer der (omtrent 320 kr). Sender du hunden aleine er det vel minst 2500 kr en vei.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.rattenjager.com
Marianne

Antall Innlegg: 231

PosteTema: Re: hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?    Tor Nov 11 2010, 01:00

Når skal hunden til Bergen?

Min mann og jeg skal fly Oslo - Bergen lørdag 27 nov. Vi skal til Lillestrøm på Dogs 4 all.

Om det passer med tiden så kan vi ta vare på hunden under flyturen.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Benedicte

Antall Innlegg: 526

PosteTema: Re: hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?    Tor Nov 11 2010, 17:03

ååh.. det var utrolig snillt og tilby Marianne, men det er nok ikke før rundt 19 desember lillegutt skal ut og fly....

Problemet er at jeg jobber hver dag fra 8 til 23 desember.. så jeg har dårlig sjangs til å rekke og fly tur retur, men jeg får høre om noen kan komme og hente han! Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Marianne

Antall Innlegg: 231

PosteTema: Re: hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?    Tor Nov 11 2010, 22:40

Ok. Da håper jeg eierne vil fly og hente ham. Det er best for lilligutten. Flyreisen er ikke så dyr iallefall. Vi betaler bare 1500 kr tur/retur for TO personer...kjempebillig syntes jeg. happy6
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1

Similar topics

-
» Har din hund Patella Luksasjon?
» Reise med hund TIL norge fra UK
» hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?
» Hund i cargo!
» alene hjemme bjeffing