IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share

iphone

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
-linda-

-linda-

Antall Innlegg : 1025

iphone - Page 2 Empty
PosteTema: Re: iphone   iphone - Page 2 EmptyOns Nov 03 2010, 23:19

Rune Monsen skrev:
-linda- skrev:
Iphone er kjempegreit å ha når man kjeder seg.. maaaasse kule app's å kose seg med.. mange kule som er gratis!
Kameraet er ganske greit til å være mobilkamera, og iphone 4 har til og med "blits".
Kan brukes som ganske grei lommelykt også (har enn app som gjør at "blitsen" lyser som en lommelykt).

Hvis man hører mye på musikk så er det jo ipod i iphonen, og man kan laste inn forskjellige radio apps /spotify osv..
(spotify må betales for om man skal bruke den på telefonen).

Man kan lese på forumet, sitte på facebook og surfe på de fleste sider (som ikke har flash), og det er jo ganske allright!

jeg DIGGER iphonen min <3

Jeg er kjempe fornøyd med min GAAAAMLE 3G også.

Jeg vet ikke hvordan 3G er.. så kan ikke uttale meg om den.. Men iphone 4 er knall!
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Rune Monsen

Rune Monsen

Antall Innlegg : 204

iphone - Page 2 Empty
PosteTema: Re: iphone   iphone - Page 2 EmptyOns Nov 03 2010, 23:24

-linda- skrev:
Rune Monsen skrev:
-linda- skrev:
Iphone er kjempegreit å ha når man kjeder seg.. maaaasse kule app's å kose seg med.. mange kule som er gratis!
Kameraet er ganske greit til å være mobilkamera, og iphone 4 har til og med "blits".
Kan brukes som ganske grei lommelykt også (har enn app som gjør at "blitsen" lyser som en lommelykt).

Hvis man hører mye på musikk så er det jo ipod i iphonen, og man kan laste inn forskjellige radio apps /spotify osv..
(spotify må betales for om man skal bruke den på telefonen).

Man kan lese på forumet, sitte på facebook og surfe på de fleste sider (som ikke har flash), og det er jo ganske allright!

jeg DIGGER iphonen min <3

Jeg er kjempe fornøyd med min GAAAAMLE 3G også.

Jeg vet ikke hvordan 3G er.. så kan ikke uttale meg om den.. Men iphone 4 er knall!

3G er en simplere utgave av iphone 4.

Dårligere kamera,skjerm os,apps,osv,osv.

Men den har :wifi,kamera,blåtann,3G,stor skjerm,touch skjerm.ipod,og masse annet.

Helt topp. happy6
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja

Antall Innlegg : 2008

iphone - Page 2 Empty
PosteTema: Re: iphone   iphone - Page 2 EmptyTir Nov 09 2010, 08:28

DA har jeg akkurat bestilt og betalt en iphone4 til min kjære mann i julegave... Så da får han teste den ut først... og så kjøper jeg en ev senere..
Så får jeg slite med min telefon litt til biggrin
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Sponsored content

iphone - Page 2 Empty
PosteTema: Re: iphone   iphone - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

iphone
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2