IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share

Pinscherhann omplasseres grunnet allergi

Go down 
AvInnlegg
vicky

Antall Innlegg : 7

Pinscherhann omplasseres grunnet allergi Empty
PosteTema: Pinscherhann omplasseres grunnet allergi   Pinscherhann omplasseres grunnet allergi EmptyMan Okt 18 2010, 11:21

Det er med tungt hjerte jeg må omplassere min hannhund grunnet allergi i familien :(

Han er 5 år, han elsker mennesker og dyr og turer i skog og mark.
Han er vant med å være alene hjemme på dagtid og sover til jeg kommer hjem.
Selv om han er vant med å være alene når jeg er på jobb, synes han det er best når jeg er hjemme med han eller tar han med på oppdrag andre steder.
Han har ikke vokst opp med barn, men er barnevant.
Han er underdanig når han møter andre hunder, men hvis han får lov å dominere gjør han også det.

Som sagt så er det med et meget tungt hjerte jeg må omplassere min kjære følgesvenn. Det er derfor viktig for meg å bruke litt tid på å finne de rette eierne.

Om du har erfaring med denne hunderasen (eller lignende hunderaser), er på jakt etter hund og vil høre mer om min hannhund kan du kontakte meg på tlf 91614113.

Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: Pinscherhann omplasseres grunnet allergi   Pinscherhann omplasseres grunnet allergi EmptyMan Okt 18 2010, 12:41

Hei,

Hvor kommer hunden fra (oppdretter?) og har du noen bilder. Vet om flere som snakker om å skaffe seg hund, men som ikke ønsker seg valp.
Er alltid litt lettere når man kan vise bilder i tillegg til info.
Lykke til med å finne et godt hjem, det ordner seg nok skal du se therethere

http://www.scotogsara.com
vicky

PosteTema: Re: Pinscherhann omplasseres grunnet allergi   Pinscherhann omplasseres grunnet allergi EmptyMan Okt 18 2010, 14:13

Hei Elin! Smile

Han kommer fra en kennel i Oslo. Jeg har masse bilder, men ønsker å ta det (samt all ekstra informasjon) direkte med de som er genuint interesserte.
Du må gjerne referere til denne siden/ mitt mobilnummer dersom du vet om noen du tror kan være interessert! Smile
Til Toppen Go down
Hilde

Hilde

Antall Innlegg : 79

PosteTema: Re: Pinscherhann omplasseres grunnet allergi   Pinscherhann omplasseres grunnet allergi EmptyMan Okt 18 2010, 16:21

Kennel i Oslo? Er oppdretter informert?
Det er nok mange som gjerne vil vite hvilke linjer ol. han er etter............er han kastrert?
Kjenner også noen som kan tenke seg Pinscher..........er han vant til hester?

Lykke til!
Til Toppen Go down
vicky

PosteTema: Re: Pinscherhann omplasseres grunnet allergi   Pinscherhann omplasseres grunnet allergi EmptyMan Okt 18 2010, 17:58

Nei, hunden er ikke kastrert. Kommer fra Kennel Pinbas, oppdretter har vært inne i bildet hele veien men har ikke lykkes med å finne noen nå på en måneds tid.
Han er ikke vant til hester, men har hilst på noen et par ganger (han syntes nok de virket som veldig store hunder Smile
Det er bare å ta kontakt dersom dere vet om noen som kan være interesserte. Bilder kan jeg sende på mail også Smile

Til Toppen Go down
vicky

PosteTema: Re: Pinscherhann omplasseres grunnet allergi   Pinscherhann omplasseres grunnet allergi EmptyTor Nov 04 2010, 22:14

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder og litt mer informasjon om Diesel her.

Han er en frisk og rask hund, har ingen kjente sykdommer. Hatt en mageinfeksjon en gang for lenge siden.
Hatt problemer med "splitting ears", som fortsatt kommer og går litt innimellom. Fulgt alle årlige vaksinasjoner. Han er norsk champion.

Ellers er han en livlig hund som elsker oppmerksomhet (høres vel kanskje ut som de fleste pinschere)
Han sier fra når det kommer noen ved å komme bort til oss, og snakker mye mer enn han bjeffer. Er faktisk ganske sjelden jeg har hørt han bjeffe på ordentlig.
Diesel liker katter også, men de er ikke like interesserte i å hilse på han wink3
Han elsker å kose, og gnir hodet sitt inntil magen min og "brummer" helt fra bunnen av magen. Da koser han seg ordentlig!

Her kommer noen bilder. Det begynner å haste litt med omplassering av han. Dersom du/ dere kjenner noen som dere tror kan være interesserte og som kan skape et godt hjem for Diesel i fremtiden, er det bare å ta kontakt!

Pinscherhann omplasseres grunnet allergi 5147069170_8fcc11a03c_z

Pinscherhann omplasseres grunnet allergi 5147069856_2c2dca3405_z

Til Toppen Go down
Marion G

Marion G

Antall Innlegg : 995

PosteTema: Re: Pinscherhann omplasseres grunnet allergi   Pinscherhann omplasseres grunnet allergi EmptyTor Nov 04 2010, 22:53

ÅÅÅÅ,så vakker.
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Monica P

Monica P

Antall Innlegg : 410

PosteTema: Re: Pinscherhann omplasseres grunnet allergi   Pinscherhann omplasseres grunnet allergi EmptyFre Nov 05 2010, 00:47

Han ser nydelig ut wub4
Håper det rette hjemmet dukker opp.
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
vicky

PosteTema: Re: Pinscherhann omplasseres grunnet allergi   Pinscherhann omplasseres grunnet allergi EmptyMan Nov 15 2010, 16:51

Hei alle sammen.

Fikk et par napp angående Diesel i forrige uke - dessverre ble det ingen omplassering i denne omgang.
Flott om dere fortsatt kan høre litt rundt om dere kjenner noen som kanskje kunne være interessert - det begynner å haste med å få han omplassert.
Til Toppen Go down
vicky

PosteTema: Re: Pinscherhann omplasseres grunnet allergi   Pinscherhann omplasseres grunnet allergi EmptyMan Des 06 2010, 15:22

Hei igjen

Da har vi funnet et nytt hjem til Diesel - og håper alt går seg vel til Smile
Til Toppen Go down
vicky

PosteTema: Omplassering av hannpinscher grunnet sykdom   Pinscherhann omplasseres grunnet allergi EmptyMan Mai 02 2011, 20:39

vicky skrev:
Hei igjen

Da har vi funnet et nytt hjem til Diesel - og håper alt går seg vel til Smile

Hei igjen alle sammen.

Det er med et enda tyngre hjerte jeg må meddele at min kjære Pinscher igjen må se seg om etter et nytt hjem.
Den eieren vi fant til Diesel i desember har blitt syk, og kan dessverre ikke lenger ha han.

Vennligst spre ordet, og ta kontakt med meg om dere er interessert og vil vite mer om han.
Det er ingenting galt med Diesel, vi har dessverre bare vært veldig uheldige i denne omgangen. Håper med dette å finne et hjem hvor han kan få bli.
Dere kan også lese litt om han på nettsiden til Pinscherklubben, under "Omplassering": http://norskpinscherklubb.no/

Mitt nr er 9161 4113.

Mvh, Solfrid
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Pinscherhann omplasseres grunnet allergi   Pinscherhann omplasseres grunnet allergi Empty

Til Toppen Go down

Pinscherhann omplasseres grunnet allergi
Til Toppen 
Side 1 av 1