Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Forsikring

Go down 
+10
Nina (Kennel Dijontoma)
pusevoffen
Monica P
Lex
Camilla
helle
Gerd-Marit
Kennel Mirenzo
-linda-
Siri
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Forsikring - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forsikring   Forsikring - Page 2 EmptyMan Aug 03 2009, 10:28

Jeg henter min valp om drøye 2 uker... Når bør jeg forsikre henne? Før hun kommer? Smile
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Gjest
Gjest




Forsikring - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forsikring   Forsikring - Page 2 EmptyMan Aug 03 2009, 11:38

Gry skrev:
Jeg henter min valp om drøye 2 uker... Når bør jeg forsikre henne? Før hun kommer? Smile
Spør oppdretter om den er forsikret gjennom Agria eller noe annet, er valpen det så kan oppdretter overføre den til deg.
Er ikke valpen forsikret så ringer du forsikringsselskapet når du har valpen i hus og forsikrer valpen biggrin
Til Toppen Go down
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Forsikring - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forsikring   Forsikring - Page 2 EmptyMan Aug 03 2009, 11:41

Marion skrev:
Gry skrev:
Jeg henter min valp om drøye 2 uker... Når bør jeg forsikre henne? Før hun kommer? Smile
Spør oppdretter om den er forsikret gjennom Agria eller noe annet, er valpen det så kan oppdretter overføre den til deg.
Er ikke valpen forsikret så ringer du forsikringsselskapet når du har valpen i hus og forsikrer valpen biggrin

Valpen er ikke forsikret, men dem anbefalte meg å forsikre hu. Så da gjør jeg det straks frøkna er i hus. happy6
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Forsikring - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forsikring   Forsikring - Page 2 EmptyMan Aug 03 2009, 14:45

Jeg tenkte å ringe en dag denne uken, Cathrine hos Rivendells jobber for Agria, og hun anbefalte meg å skaffe det FØR jeg henter valpen, og si at forsikringe skal gjelde fra dagen før jeg henter, fordi det visst ikke begynner å fungere før dagen etter(eller noe sånt..), så siden jeg skal hente den 16., så ringer jeg nå og sier at han skal være forsikret fra den 15.! happy3

Ville gjort det samme hvis jeg var deg, da er du sikret om noe evt. skulle skje på reisen, eller de første dagene! wink3
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Forsikring - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forsikring   Forsikring - Page 2 EmptyMan Aug 03 2009, 17:47

Siri skrev:
Jeg tenkte å ringe en dag denne uken, Cathrine hos Rivendells jobber for Agria, og hun anbefalte meg å skaffe det FØR jeg henter valpen, og si at forsikringe skal gjelde fra dagen før jeg henter, fordi det visst ikke begynner å fungere før dagen etter(eller noe sånt..), så siden jeg skal hente den 16., så ringer jeg nå og sier at han skal være forsikret fra den 15.! happy3

Ville gjort det samme hvis jeg var deg, da er du sikret om noe evt. skulle skje på reisen, eller de første dagene! wink3
Lurt, da gjør jeg det også før valpen er i hus. Smile
Den såkalte "bevegelige egenandelen" hos Agria skjønte jeg ikke helt ~ før jeg krysse av for 10 eller 20 %?
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Forsikring - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forsikring   Forsikring - Page 2 EmptyMan Aug 03 2009, 20:14

Gry skrev:
Siri skrev:
Jeg tenkte å ringe en dag denne uken, Cathrine hos Rivendells jobber for Agria, og hun anbefalte meg å skaffe det FØR jeg henter valpen, og si at forsikringe skal gjelde fra dagen før jeg henter, fordi det visst ikke begynner å fungere før dagen etter(eller noe sånt..), så siden jeg skal hente den 16., så ringer jeg nå og sier at han skal være forsikret fra den 15.! happy3

Ville gjort det samme hvis jeg var deg, da er du sikret om noe evt. skulle skje på reisen, eller de første dagene! wink3
Lurt, da gjør jeg det også før valpen er i hus. Smile
Den såkalte "bevegelige egenandelen" hos Agria skjønte jeg ikke helt ~ før jeg krysse av for 10 eller 20 %?

Jeg sitter å prøver å fylle ut, og lurer på det samme! unsure3 Og hva med Rehabilitering og Spesial?? Bør man ha det?

Så ser jeg at det ikke er obligatorisk med ID- og registreringsnummer, men er det lurt å ha med likevel? For jeg har ikke fått det ennå, men bør kanskje få det før jeg sender inn skjema? Var visst ikke så lett som det så ut til dette her, bør kanskje bare ta en telefon til Agria i morgen! rolleyes3
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 47
Bosted : Sandefjord

Forsikring - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forsikring   Forsikring - Page 2 EmptyMan Aug 03 2009, 20:24

Siri skrev:
Gry skrev:
Siri skrev:
Jeg tenkte å ringe en dag denne uken, Cathrine hos Rivendells jobber for Agria, og hun anbefalte meg å skaffe det FØR jeg henter valpen, og si at forsikringe skal gjelde fra dagen før jeg henter, fordi det visst ikke begynner å fungere før dagen etter(eller noe sånt..), så siden jeg skal hente den 16., så ringer jeg nå og sier at han skal være forsikret fra den 15.! happy3

Ville gjort det samme hvis jeg var deg, da er du sikret om noe evt. skulle skje på reisen, eller de første dagene! wink3
Lurt, da gjør jeg det også før valpen er i hus. Smile
Den såkalte "bevegelige egenandelen" hos Agria skjønte jeg ikke helt ~ før jeg krysse av for 10 eller 20 %?

Jeg sitter å prøver å fylle ut, og lurer på det samme! unsure3 Og hva med Rehabilitering og Spesial?? Bør man ha det?

Så ser jeg at det ikke er obligatorisk med ID- og registreringsnummer, men er det lurt å ha med likevel? For jeg har ikke fått det ennå, men bør kanskje få det før jeg sender inn skjema? Var visst ikke så lett som det så ut til dette her, bør kanskje bare ta en telefon til Agria i morgen! rolleyes3

Jeg rignte dem jeg husker jeg.. Det gikk ikke ann å legge inn navnet med " 's", så jeg ga opp. Var mye enklere å ringe. Sa bare hva jeg ville ha, og så tastet han det inn for meg, og reg nr. førte han bare opp at skulle ettersendes. No probleme!
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Forsikring - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forsikring   Forsikring - Page 2 EmptyMan Aug 03 2009, 22:26

Siri: Jeg tror jeg skal krysse av på både rehabilitering og medisin hvertfall... Spesial aner jeg ikke hva er, noen andre som vet hva som inngår i den kanskje....?
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Sponsored content





Forsikring - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forsikring   Forsikring - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Forsikring
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Forsikring
» Forsikring på medisiner?
» Agria Forsikring

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Helse og stell av hunden-
Gå Til: