Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Vålerbanen 5.7

Go down 
+21
Ann-Helen
Bente
Kinkade
Andeless
Nero-Noir
Nina (Kennel Dijontoma)
CamillaB
Lex
Anita.K
Maria
NinaM
Blomst
Linn
Caroline
Camilla
Anne
Marita
Kaja
Fixa
Kennel Mirenzo
Marte
25 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Kinkade

Kinkade


Antall Innlegg : 2402
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

Vålerbanen 5.7 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Vålerbanen 5.7   Vålerbanen 5.7 - Page 2 EmptyMan Jul 06 2009, 09:35

GRATULERER så mye til CERT vinner Prince og Chelsea og BIM frøken Corza happy5 happy5 happy5

STOOOORT grattis også til Price for NUCH!!! Imponerende på så få utstillinger!!
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Bente

Bente


Antall Innlegg : 1067
Join date : 14.06.2009
Age : 48
Bosted : Hadeland

Vålerbanen 5.7 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Vålerbanen 5.7   Vålerbanen 5.7 - Page 2 EmptyMan Jul 06 2009, 14:10

Nina skrev:
Gratulerer sååå mye til BIR- og BIM-voksen og BIR-valp, utrolig moro med Prince sin prestasjon, og NUCHet i boks på første forsøk asså, og jammen sto han ikke som en helt på det bildet også!!! happy5



Og for vår del sier jeg bare JADDAAA til denne utstillingshelgen, haha! Laughing Meldte på på den forlengede fristen, og betalte masse ekstra, men i går kom vi oss jo ikke dit en gang... Idag kom vi oss dit, men da vi kom til Kløfta sluttet plutselig gassen på bilen og virke, og vi måtte trille oss i 30-40 km i timen bort til Irene og låne bilen til Markku og lesse om før vi kom oss videre... Vi hadde møtetid 12:00, men var framme 12:35, så jeg røsket med meg hunden og løp alt jeg kunne til ringen mens jeg lurte på om vi rakk det eller ikke.... Ved ringen stod det at pinscherne skulle inn ca 12:45, så da rakk vi å varme opp litt mens vi ventet, og Otto var skikkelig i slaget, så jeg gledet meg til å komme inn i ringen, og hadde en god følelse siden jeg så at dommeren hele tiden sto og så på ham og smilte mens vi sto utenfor ringen... MEN så åpner himmelen seg selvfølgelig, og de er forsinket i ringen, så før det blir vår tur har vi regnet helt bort. Otto er så våt at pelsen står til alle kanter og han har til og med skill, haha, og han er så kald at han rister som et ospeløv, så når vi skal inn i ringen står han med mynderygg så voldsom at rompa hans var omtrent midt under magen, og rister, og gjør gjenntatte forsøk på å komme seg bort på dommerens fang inni teltet! huh3 Laughing Hun sa han likte ham så godt, så hun ville ikke avslutte bedømmelsen, for han beveget seg så bra, men hun kunne jo ikke gi ham no når hun ikke fikk sett ham stående...for alt hun viste kunne han jo ha tidenes jævligste overlinje... Laughing Jaja, fikk nå en HP med oss, men makan til misslykket utstillingshelg skal man lete lenge etter... happy4 Bilen virket hvert fall igjen da vi kom tilbake til Kløfta igjen da... happy6



Men Diesel, Pinbas Querido, gjorde det bra idag, og ble BIR med Cert, og fikk dermed sitt siste nødvendige cert og ble NUCH!!!!! Gratulerer såååå mye, bra jobba!!!! happy5

Uff så kipt Nina,men kan ikke annet enn og le av dere også happy4 Vi slapp heldigvis unna med regnet happy6
Til Toppen Go down
http://www.frismilla.weebly.com
Bente

Bente


Antall Innlegg : 1067
Join date : 14.06.2009
Age : 48
Bosted : Hadeland

Vålerbanen 5.7 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Vålerbanen 5.7   Vålerbanen 5.7 - Page 2 EmptyMan Jul 06 2009, 14:11

Grattis til BIR og BIM og ellers alle som er fornøyd med dagen happy6
Til Toppen Go down
http://www.frismilla.weebly.com
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Vålerbanen 5.7 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Vålerbanen 5.7   Vålerbanen 5.7 - Page 2 EmptyMan Jul 06 2009, 14:34

GRATULERER happy5
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Vålerbanen 5.7 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Vålerbanen 5.7   Vålerbanen 5.7 - Page 2 EmptyMan Jul 06 2009, 14:57

Er alltid noe som ikke går som man tror vettu Nina wink3
Life is a bitch!
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Gjest
Gjest




Vålerbanen 5.7 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Vålerbanen 5.7   Vålerbanen 5.7 - Page 2 EmptyMan Jul 06 2009, 15:42

Bente skrev:
Nina skrev:
Gratulerer sååå mye til BIR- og BIM-voksen og BIR-valp, utrolig moro med Prince sin prestasjon, og NUCHet i boks på første forsøk asså, og jammen sto han ikke som en helt på det bildet også!!! happy5



Og for vår del sier jeg bare JADDAAA til denne utstillingshelgen, haha! Laughing Meldte på på den forlengede fristen, og betalte masse ekstra, men i går kom vi oss jo ikke dit en gang... Idag kom vi oss dit, men da vi kom til Kløfta sluttet plutselig gassen på bilen og virke, og vi måtte trille oss i 30-40 km i timen bort til Irene og låne bilen til Markku og lesse om før vi kom oss videre... Vi hadde møtetid 12:00, men var framme 12:35, så jeg røsket med meg hunden og løp alt jeg kunne til ringen mens jeg lurte på om vi rakk det eller ikke.... Ved ringen stod det at pinscherne skulle inn ca 12:45, så da rakk vi å varme opp litt mens vi ventet, og Otto var skikkelig i slaget, så jeg gledet meg til å komme inn i ringen, og hadde en god følelse siden jeg så at dommeren hele tiden sto og så på ham og smilte mens vi sto utenfor ringen... MEN så åpner himmelen seg selvfølgelig, og de er forsinket i ringen, så før det blir vår tur har vi regnet helt bort. Otto er så våt at pelsen står til alle kanter og han har til og med skill, haha, og han er så kald at han rister som et ospeløv, så når vi skal inn i ringen står han med mynderygg så voldsom at rompa hans var omtrent midt under magen, og rister, og gjør gjenntatte forsøk på å komme seg bort på dommerens fang inni teltet! huh3 Laughing Hun sa han likte ham så godt, så hun ville ikke avslutte bedømmelsen, for han beveget seg så bra, men hun kunne jo ikke gi ham no når hun ikke fikk sett ham stående...for alt hun viste kunne han jo ha tidenes jævligste overlinje... Laughing Jaja, fikk nå en HP med oss, men makan til misslykket utstillingshelg skal man lete lenge etter... happy4 Bilen virket hvert fall igjen da vi kom tilbake til Kløfta igjen da... happy6



Men Diesel, Pinbas Querido, gjorde det bra idag, og ble BIR med Cert, og fikk dermed sitt siste nødvendige cert og ble NUCH!!!!! Gratulerer såååå mye, bra jobba!!!! happy5

Uff så kipt Nina,men kan ikke annet enn og le av dere også happy4 Vi slapp heldigvis unna med regnet happy6

Huff da wink3 Skikkelig blå mandag på en Søndag happy4 Men jeg må si som Bente, at jeg kan jo ikke annet enn og le av historien din da happy4 Artig skrevet.. Men du ser ut til og ta det med humor happy5
Til Toppen Go down
emiliema

emiliema


Antall Innlegg : 110
Join date : 14.06.2009

Vålerbanen 5.7 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Vålerbanen 5.7   Vålerbanen 5.7 - Page 2 EmptyTir Jul 07 2009, 12:24

Gratulerer til alle som er fornøyde med dagen!Smile
Til Toppen Go down
pusevoffen

pusevoffen


Antall Innlegg : 661
Join date : 12.06.2009

Vålerbanen 5.7 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Vålerbanen 5.7   Vålerbanen 5.7 - Page 2 EmptyOns Jul 08 2009, 21:20

Gratulerer til Marte og Kaja med NUCH og BIR på Prince happy6 happy5
Gratulerer til Caroline og Marian med Bim på Corca happy5
Gratulerer til Marion,Rune og Kaja med CERT på happy5 Chelsea
Gratulerer til Lena med BIR valp happy5
Takk for en koselig dag rundt ringen sol
Til Toppen Go down
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

Vålerbanen 5.7 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Vålerbanen 5.7   Vålerbanen 5.7 - Page 2 EmptyFre Jul 10 2009, 06:53

Gratulerer så mye. Gratulerer så mye med Championatet happy6
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Sponsored content





Vålerbanen 5.7 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Vålerbanen 5.7   Vålerbanen 5.7 - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Vålerbanen 5.7
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Vålerbanen
» Vålerbanen 4/7-09
» Vålerbanen 14. og 15. juli
» Vålerbanen 13. 07 2013
» Vålerbanen 14.07.2013

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Utstillinger :: Utstillingsresultater-
Gå Til: