Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*

Go down 
+5
Marita
Kennel Mirenzo
Antamina
Simira
-linda-
9 posters
AvInnlegg
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* EmptyTir Aug 24 2010, 14:09

Jeg venter på min kjære iPhone 4, som i følge sporingstjenesten til budbilselskapet, befinner seg i Nederland for øyeblikket.
Er forventet at jeg skal få den i morgen formiddag en gang.. Men hjelpes, det føles som en evighet happy4 rolleyes3
Nå har jeg ventet i hele 3 uker snart på den, så er på tide at den kommer nå altså!!

(3 uker er leveringstiden til apple.no sin nettbutikk)

Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Gallery01-20100607
Den er så pen altså <3

Flere som har kjøp/bestilt/skal kjøpe denne telefonen?
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* EmptyTir Aug 24 2010, 15:00

Jeg må innrømme at en telefon er en telefon for meg. Ny fon er såklart gøy de første par dagene, men ikke så big deal, liksom. Gubben hadde iphone en stund, og etter det har vi begge holdt oss til Nokia. wink3

Du får finne noen gøyale nettspill eller laste ned programtillegg til den på pc-en så lenge. wink3
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Antamina

Antamina


Antall Innlegg : 412
Join date : 10.06.2009
Age : 36

Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* EmptyTir Aug 24 2010, 16:27

Jeg skal kjøpe sånn etterhvert :-)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* EmptyTir Aug 24 2010, 16:38

Simira skrev:
Jeg må innrømme at en telefon er en telefon for meg. Ny fon er såklart gøy de første par dagene, men ikke så big deal, liksom. Gubben hadde iphone en stund, og etter det har vi begge holdt oss til Nokia. wink3

Du får finne noen gøyale nettspill eller laste ned programtillegg til den på pc-en så lenge. wink3

Jeg er SÅ enig! happy5

Jeg har nå en slik glassplate-fae*skap fra htc. Ærlig talt...en glassplate i lomma er slett ikke no stas syns jeg, og spes ikke når man må skrive med noe jeg helst ville brukt som tannpirker. Savner en god solid Nokia. sad3 Kommer nok til å bytte tilbake, ja.
Til Toppen Go down
Kennel Mirenzo

Kennel Mirenzo


Antall Innlegg : 1083
Join date : 10.06.2009
Age : 39
Bosted : Ski

Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* EmptyTir Aug 24 2010, 17:07

Jeg skulle gjerne hatt denne, men jeg gidder ikke betale flere tusen for den.. Så jeg holder meg til Iphone 3gs foreløpig happy6
Til Toppen Go down
http://www.mirenzo.com
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* EmptyTir Aug 24 2010, 17:20

Kennel Mirenzo skrev:
Jeg skulle gjerne hatt denne, men jeg gidder ikke betale flere tusen for den.. Så jeg holder meg til Iphone 3gs foreløpig happy6

iphone er iphone :p Jeg har en sony-ericsson som kødder hele tiden, og som er kjempe kjedelig.. Derfor tenkte jeg at når jeg likevel skulle ha iphone, så ble det det nyeste Smile
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* EmptyTir Aug 24 2010, 17:52

Norwinstars skrev:
Simira skrev:
Jeg må innrømme at en telefon er en telefon for meg. Ny fon er såklart gøy de første par dagene, men ikke så big deal, liksom. Gubben hadde iphone en stund, og etter det har vi begge holdt oss til Nokia. wink3

Du får finne noen gøyale nettspill eller laste ned programtillegg til den på pc-en så lenge. wink3

Jeg er SÅ enig! happy5

Jeg har nå en slik glassplate-fae*skap fra htc. Ærlig talt...en glassplate i lomma er slett ikke no stas syns jeg, og spes ikke når man må skrive med noe jeg helst ville brukt som tannpirker. Savner en god solid Nokia. sad3 Kommer nok til å bytte tilbake, ja.

happy6 Jeg tvilholder på min sony ericsson som nå har bikket 2 år. Og håper den varer i MANGE år til. Fikser bare ikke sånne nymotens greier ass Laughing
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* EmptyTir Aug 24 2010, 18:17

Marita skrev:
Norwinstars skrev:
Simira skrev:
Jeg må innrømme at en telefon er en telefon for meg. Ny fon er såklart gøy de første par dagene, men ikke så big deal, liksom. Gubben hadde iphone en stund, og etter det har vi begge holdt oss til Nokia. wink3

Du får finne noen gøyale nettspill eller laste ned programtillegg til den på pc-en så lenge. wink3

Jeg er SÅ enig! happy5

Jeg har nå en slik glassplate-fae*skap fra htc. Ærlig talt...en glassplate i lomma er slett ikke no stas syns jeg, og spes ikke når man må skrive med noe jeg helst ville brukt som tannpirker. Savner en god solid Nokia. sad3 Kommer nok til å bytte tilbake, ja.

happy6 Jeg tvilholder på min sony ericsson som nå har bikket 2 år. Og håper den varer i MANGE år til. Fikser bare ikke sånne nymotens greier ass Laughing

Er så enig happy6 Ny mobil er no dritt happy4
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* EmptyTir Aug 24 2010, 18:46

Skjønner godt at det er kjeeeedelig å vente jeg happy3
Har man først bestilt noe (og gjerne forhåndsbetalt også), så er det ikke moro å vente hvertfall...
Venta i flere uker på pc'en min pga av at det var transportstreik...
Jeg elsker nye duppeditter (så lenge de bare er enkle å skjønne, får angst av ting man må ha spesialutdanning for å få til å virke...)
happy5
Håper du blir fornøyd med telefonen wink3 og at den dukker opp snart wink3
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* EmptyTir Aug 24 2010, 18:49

Heldiggris Linda!! happy6
Skjønner godt at du gleder deg!!

Det ble en hvit 3GS på meg.. har bestillt den nå.. Orket ikke å vente på den andre - får heller kjøpe den neste sommer, kanskje det har kommet en ny utgave av den også da happy3
* prøve å trøste seg selv *

Gleder meg uansett til å få ny tlf, den jeg har nå er helt håpløs!! Må vente litt da, siden jeg absolutt skal ha hvit.. lalala2
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* EmptyTir Aug 24 2010, 18:52

Marte skrev:
Heldiggris Linda!! happy6
Skjønner godt at du gleder deg!!

Det ble en hvit 3GS på meg.. har bestillt den nå.. Orket ikke å vente på den andre - får heller kjøpe den neste sommer, kanskje det har kommet en ny utgave av den også da happy3
* prøve å trøste seg selv *

Gleder meg uansett til å få ny tlf, den jeg har nå er helt håpløs!! Må vente litt da, siden jeg absolutt skal ha hvit.. lalala2

Jeg har hvit 3GS og er veldig fornøyd med den. Finere i hvit! happy3
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Gjest
Gjest




Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* EmptyTir Aug 24 2010, 20:27

Det er litt morsomt at de kaller det "jailbreak" å låse opp iPhone sin programvare slik at man kan installere alternativ programvare som ikke er "apple-godkjent". Er det da som å være i et fengsel når man har en iPhone som ikke er "jailbreaket"? ;p

Neida, du blir sikkert fornøyd Linda... Very Happy

Bortsett fra at jeg ikke er Apple-fan så er iPhone akkurat litt for stor etter min smak.


Sist endret av Arne den Tir Aug 24 2010, 20:30, endret 1 gang
Til Toppen Go down
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* EmptyTir Aug 24 2010, 20:30

Arne skrev:
Det er litt morsomt at de kaller det "jailbreak" å låse opp iPhone sin programvare slik at man kan installere alternativ programvare som ikke er "apple-godkjent". Er det da som å være i et fengsel når man har en iPhone som ikke er "jailbreaket"? ;p

Neida, du blir sikkert fornøyd Linda... Very Happy

Tror nok ikke jeg blir å "jailbreak'e" telefonen nei.. Da mister man jo garantien på den også :/
Er mitt første apple-produkt, så blir sikkert ganske så fornøyd Smile
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Sponsored content





Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty
PosteTema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*   Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Empty

Til Toppen Go down
 
Jeg venter... og jeg venter.... *sukk*
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Vi venter på valp:)
» Vi venter en baby:)
» Venter en liten DvergPinscher gutt og har noen spørsmål til mer erfarne dp eiere !

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: