Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 NKK Bjerke 14/8

Go down 
+20
Kinkade
Lene
Stjärnflockens
xitamiz kennel
Caroline
Surpottan
Marte
Marita
Maria
Anita.K
Simira
Julie
Ane
Gry Elena
camillahoel
Ann-Helen
tulalula
Torhild
Linn
fjose
24 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

NKK Bjerke 14/8 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: NKK Bjerke 14/8   NKK Bjerke 14/8 - Page 2 EmptyOns Aug 18 2010, 14:45

Caroline skrev:
Gratulerer så mye til vinnerne og alle som er fornøyde happy5

En ekstra grattis til to av Corzas sønner, Ani og Jackson, som ble tredje og fjerde beste hanne!!!
Flinke er dere sidehug Nå får vi se om vi får Ani til Crufts excited

Trodde Cruftskvalifiseringen for juniorene kun gjaldt på Nordisk jeg... eller er det i tillegg?
Til Toppen Go down
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

NKK Bjerke 14/8 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: NKK Bjerke 14/8   NKK Bjerke 14/8 - Page 2 EmptyOns Aug 18 2010, 15:06

jeanette skrev:
Caroline skrev:
Gratulerer så mye til vinnerne og alle som er fornøyde happy5

En ekstra grattis til to av Corzas sønner, Ani og Jackson, som ble tredje og fjerde beste hanne!!!
Flinke er dere sidehug Nå får vi se om vi får Ani til Crufts excited

Trodde Cruftskvalifiseringen for juniorene kun gjaldt på Nordisk jeg... eller er det i tillegg?

"Alle" land har én utstilling der det er Crufts-kvalifisering. I Norge var denne utstillingen dagen før norsk vinner-utstillingen, altså 14. august. Crufts-kvalifiseringen har ingen ting med Nordisk vinner å gjøre.
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

NKK Bjerke 14/8 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: NKK Bjerke 14/8   NKK Bjerke 14/8 - Page 2 EmptyOns Aug 18 2010, 15:39

jeg spurte Nkk om dette for en stund tilbake, og fikk beskjed om at det kun var det kun var cruftkvalifisering for juniorene under Nordisk vinner i november... og ikke på Bjerke. derfor jeg lurte på dette wink3
Til Toppen Go down
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

NKK Bjerke 14/8 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: NKK Bjerke 14/8   NKK Bjerke 14/8 - Page 2 EmptyOns Aug 18 2010, 16:22

jeanette skrev:
jeg spurte Nkk om dette for en stund tilbake, og fikk beskjed om at det kun var det kun var cruftkvalifisering for juniorene under Nordisk vinner i november... og ikke på Bjerke. derfor jeg lurte på dette wink3

Her må det ha skjedd en misforståelse en plass, for de har jo ikke én Cruftskvalfisering for juniorer og én for de andre. Men juniorvinnertittel kan man kun få på nordisk vinner, og ikke på norsk vinner - kanskje det er det de har trodd du har ment?
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

NKK Bjerke 14/8 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: NKK Bjerke 14/8   NKK Bjerke 14/8 - Page 2 EmptyOns Aug 18 2010, 17:18

jeanette skrev:
jeg spurte Nkk om dette for en stund tilbake, og fikk beskjed om at det kun var det kun var cruftkvalifisering for juniorene under Nordisk vinner i november... og ikke på Bjerke. derfor jeg lurte på dette wink3

Det står i katalogen fra utstillingen 14.08.2010 at det var Cruftskvalifisering for juniorer på den utstillingen happy6

Man pleier heller ikke å ha en utstilling der juniorene blir cruftskvalifisert og en annen utstilling der de andre klassene blir det. Cruftskvalifisering er som regel kun på en utstilling i året og dette året på Bjerke happy3
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 43
Bosted : Oslo

NKK Bjerke 14/8 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: NKK Bjerke 14/8   NKK Bjerke 14/8 - Page 2 EmptyOns Aug 18 2010, 23:17


wawe3

Gratulerer sååå mye til OE, Ylva og Lulle med BIRet på kjekkasen Quick, og til Mathild og Björn med BIM og to nye tittler til vakre Biz, HURRAAA! happy5

Gratulerer også til BIR- og BIM-dp og alle andre som er fornøyd med dagen! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Sponsored content





NKK Bjerke 14/8 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: NKK Bjerke 14/8   NKK Bjerke 14/8 - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
NKK Bjerke 14/8
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» NKK Bjerke, 24.08.13
» NKK Bjerke
» NKK Bjerke
» NKK Bjerke 17. august 2014
» Pincher på bjerke

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Utstillinger :: Utstillingsresultater-
Gå Til: