Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trenger pass i Molde 25.-26. september!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Trenger pass i Molde 25.-26. september! Empty
PosteTema: Trenger pass i Molde 25.-26. september!   Trenger pass i Molde 25.-26. september! EmptySøn Aug 08 2010, 18:27

Det begynner jo å bli noen romsdalinger her, så tenkte jeg skulle prøve, selv om vi ikke har pinscher. wink3

Lille Kovu (da 3,5 mnd gammel ridgeback) skal være med oss opp til Molde en uke i september, i anledning min søsters bryllup. Men selve dagen er det litt masete å ha med en valp, både for ham og oss, og de fleste vi kjenner godt, som meget gjerne ville passet ham, skal såklart i bryllupet. Jeg har en mulig passer, men han kan ikke si noe sikkert enda, og jeg tør ikke satse på at det ordner seg.

Villdyret kommer ikke i hus før til helga, så jeg vet jo igrunn null om ham. Men kan love at han er kjempesøt! Smile Og satser på at vi har fått unna det verste av hustreningen innen da. Han er vokst opp med sau, katt og hest.

Vi trenger da altså pass fra enten fredag kveld eller lørdag morgen, til søndag morgen/formiddag. Bringing og henting er ikke noe problem.

Noen?
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Trenger pass i Molde 25.-26. september! Empty
PosteTema: Re: Trenger pass i Molde 25.-26. september!   Trenger pass i Molde 25.-26. september! EmptyOns Aug 11 2010, 12:02

Har dessverre ikke anledning sad3
Håper det ordner seg happy3
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
 
Trenger pass i Molde 25.-26. september!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Mira trenger pass
» Hiro trenger pass 15/02 - 20/03
» Trenger pass til Krona!
» Trenger pass til Kiwi og Nyx
» Tinkie og Phoebe trenger pass

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: