Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Til alle pinschereiere i Osloområdet

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Til alle pinschereiere i Osloområdet Empty
PosteTema: Til alle pinschereiere i Osloområdet   Til alle pinschereiere i Osloområdet EmptySøn Mai 30 2010, 16:42

Har tenkt en stund på å sette i gang litt treninger/treff fom medio august.
Har jo snakket med noen av dere allerede og fått positiv respons på det, så håper at vi nå kan få det til.
Merker godt forskjellen selv på det å trene alene kontra med andre. Tror vi kan, med vår kollektive kunnskap, få mye råd og tips fra hverandre akkurat når det kommer til trening med pinscheren. happy3

Om man er på forskjellige nivåer spiller ingen rolle. Tenker at det blir primært lydighet, alt fra hverdagslydighet til konkurranselydighet, triks som vi kanskje kan lære hverandre, utstillingstrening hvis det skulle være ønskelig, og kanskje litt agility. Er det stemning for det, kan vi også gjøre noe sporarbeid. Det syns hvertfall Stretto er kjempegøy, og regner med at det er flere nesearbeidsklare Pinschere.

Tenker treningsdag enten mandag eller onsdag kl. 19. Klokkeslettet kan diskuteres, bare setter det opp som et passende tidspunkt. Om det blir hver uke eller annenhver uke tar vi etter hvert, også holder vi på til kulda tar oss wink3

Sted: Feks Grefsen stadion, Voldsløkka eller annet egnet sted som også er enkelt å komme seg til med kollektiv transport.

Håper på tilbakemeldinger om dette kan være interessant eller ikke, vi hadde i hvert fall syns det hadde vært veldig hyggelig

ALLE KAN JO LITT, SÅ SAMMEN KAN VI SIKKERT GANSKE MASSE happy5
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Til alle pinschereiere i Osloområdet Empty
PosteTema: Re: Til alle pinschereiere i Osloområdet   Til alle pinschereiere i Osloområdet EmptySøn Mai 30 2010, 16:50

Kan jo nevne at så snart jeg er tilbake, dvs. august, så prøver jeg å sette igang igjen med faste treninger fra det som en gang var treningsgruppa til Hund i Sentrum. Åse og Kaisa har vært med der sporadisk, og Linn-Ingunn med eurasieren Nila, som jeg tror flere her kjenner. Mener at vi har hatt en annen pinscher eller to innom også, men husker ikke hvem...?

Vi trener på søndager, enten i Nydalen (parkeringshuset til Peppes), Disen (grøntområde like vandrerhjemmet) eller Voldsløkka (sted kan nok tilpasses, men hvis jeg skal ha med noe særlig utstyr, som rallyskilt, kjegler med bommer osv., så er Disen alternativet så lenge jeg ikke har bil). Det går stort sett i klikkertrening, og vi hjelper hverandre så godt vi kan. Fokuset er mest på lydighet og rally, men alt mulig rart ellers også.

Er bare å hive seg med for de som vil!
Ukedager er så upraktiske, for da er det enten kurs eller andre ting som skjer, og så blir det så tidlig mørkt og kaldt utover høsten. wink3
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Larvik

Til alle pinschereiere i Osloområdet Empty
PosteTema: Re: Til alle pinschereiere i Osloområdet   Til alle pinschereiere i Osloområdet EmptySøn Mai 30 2010, 17:30

Jeg jobber litt forskjellig skift, men vi er interessert i å være med på dette om en liten dverg er tillatt også? wink3 biggrin

EDIT: Aj, så nå at det ikke er før medio august. Jeg drar mest sannsynlig til Hawaii fra september av, men om det er noen som har lyst til å trene litt i sommer så er vi lett med! Smile
Til Toppen Go down
MiraHedda

MiraHedda


Antall Innlegg : 232
Join date : 04.11.2009
Bosted : Son, Akershus

Til alle pinschereiere i Osloområdet Empty
PosteTema: Re: Til alle pinschereiere i Osloområdet   Til alle pinschereiere i Osloområdet EmptySøn Mai 30 2010, 17:39

Mulig at jeg og Mira kanskje kan bli med.. Da er vi event. avhengi av at det går tog, for vi bor og Son og det er en time unna med bil og mamma og pappa kan dessverre bare hente og ikke kjøre til.. Om vi får lov da. Både Mira og jeg er helt grønne, og hun kan ikke så mye annet enn det valper kan :P Dessutten er jeg bare 14 år, men om vi får lov av dere og foreldrene mine vil vi veldig gjerne være med happy3 Kan det kanskje bli noe i sommer også ? Vi har ikke store planer for sommeren bortsett fra båtturer så det hadde vært hyggelig å ha noe å gjøre happy6
Til Toppen Go down
Maiken

Maiken


Antall Innlegg : 1150
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Hokksund

Til alle pinschereiere i Osloområdet Empty
PosteTema: Re: Til alle pinschereiere i Osloområdet   Til alle pinschereiere i Osloområdet EmptySøn Mai 30 2010, 18:09

Det blir desverre veldig feil dager for oss.. Mandager er AG-trening og onsdager jobber jeg sad3
Men nå er ikke jeg den enkleste å få ting til å passe for, har temmelig mye på agendaen på hverdagene..
Er vel bare fredager det ikke er noe treninger for vår del happy4
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Til alle pinschereiere i Osloområdet Empty
PosteTema: Re: Til alle pinschereiere i Osloområdet   Til alle pinschereiere i Osloområdet EmptySøn Mai 30 2010, 18:15

Cesilie skrev:
Jeg jobber litt forskjellig skift, men vi er interessert i å være med på dette om en liten dverg er tillatt også? wink3 biggrin

EDIT: Aj, så nå at det ikke er før medio august. Jeg drar mest sannsynlig til Hawaii fra september av, men om det er noen som har lyst til å trene litt i sommer så er vi lett med! Smile

Selvsagt er det greit med en liten dverg, alle de tre pinscherrasene er selvfølgelig velkomne happy6

MiraHedda skrev:
Mulig at jeg og Mira kanskje kan bli med.. Da er vi event. avhengi av at det går tog, for vi bor og Son og det er en time unna med bil og mamma og pappa kan dessverre bare hente og ikke kjøre til.. Om vi får lov da. Både Mira og jeg er helt grønne, og hun kan ikke så mye annet enn det valper kan :Razz: Dessutten er jeg bare 14 år, men om vi får lov av dere og foreldrene mine vil vi veldig gjerne være med happy3 Kan det kanskje bli noe i sommer også ? Vi har ikke store planer for sommeren bortsett fra båtturer så det hadde vært hyggelig å ha noe å gjøre happy6

Om du får lov av foreldrene dine er det bare å komme:happy3:

Er bare en måned igjen til fellesferien, men skulle vi få igang noe fra vår side før den tid sier vi ifra.
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Sponsored content





Til alle pinschereiere i Osloområdet Empty
PosteTema: Re: Til alle pinschereiere i Osloområdet   Til alle pinschereiere i Osloområdet Empty

Til Toppen Go down
 
Til alle pinschereiere i Osloområdet
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Til pinschereiere
» Ringtrening i Osloområdet?
» Hei Alle :)
» Hei alle sammen!
» Hei alle sammen!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Treff og treninger-
Gå Til: