Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger

Go down 
+5
Marion G
Lene
Christine
Gerd-Marit
camillahoel
9 posters
AvInnlegg
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyFre Mai 07 2010, 16:07

Da var mitt snart 6 års lange opphold i Bergen over. Jeg leverer masteroppgaven min 1 Juni og en gang i løpet av Juni mnd flytter jeg, til Stavanger Surprised

Jeg kjenner ikke en sjel i byen, så vil derfor gjerne komme i kontakt med folk der nede og hadde jo vært ekstra stas om det var noen med dvergpinscher eller pinscher Smile

Så da lurer jeg på om det er mange dp-/pinscherfolk her som bor i Stavanger?
Til Toppen Go down
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyFre Mai 07 2010, 18:11

Jeg bor i Sandnes - men det er jo "nesten" det samme - og kjekt med flere av alle Pinscher raser uansett format :-) Vi er ikke så få Pinschere - og vet at det er Dp og, ihvertfall en aktiv medlem her inne - Rocky. De presenterer seg sikkert selv etterhvert.

Velkommen skal du være!

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger 362368 welcome Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger 732855 justcuz*
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyFre Mai 07 2010, 18:42

Vi bor i Stavanger med vår pinschertispe på 6 mnd happy6

Ser at det er mye dp rundt forbi i området. Ikke like mange pinschere, men noen er det jo.. Vi pleier blandt annet å gå tur med Gerd-Marit og Cora, og et par andre pinschere.

Stavanger er jo en kjekk og hundevennlig by med mange fine turområder. Velkommen til byen happy3
Til Toppen Go down
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyFre Mai 07 2010, 19:19

Hadde vært kjekt å blitt med på tur en gang! happy6

Jeg er absolutt ikke kjent i byen så alt jeg vet er at jeg bor i nærheten av universitetet tror jeg.. 5 min gange fra et vann man kan gå tur rundt (haha, flink å forklare jeg). Ca 2-3 kg utfor sentrum tror jeg det er.
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyFre Mai 07 2010, 19:25

camillahoel skrev:
Ca 2-3 kg utfor sentrum tror jeg det er.

Ikke at jeg har noe med det eller har noe som helst kjennskap til Stavanger...

Men 2-3 kg utenfor sentrum? leer3
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyFre Mai 07 2010, 19:30

Lene skrev:
camillahoel skrev:
Ca 2-3 kg utfor sentrum tror jeg det er.

Ikke at jeg har noe med det eller har noe som helst kjennskap til Stavanger...

Men 2-3 kg utenfor sentrum? leer3

Haha, kom akkurat hjem fra jobb og går litt på autopilot her Laughing Km selvfølgelig hehehe
Til Toppen Go down
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyFre Mai 07 2010, 19:30

Kan det være på Ullandhaug eller Tjensvoll/Grannes du skal bo da mon tro? Der har du Mosvannet og "Vannassen" - begge er "turvann". Og i området er Sørmarka med et område med 100% båndfritt-område - HELE året. Ellers er det mange fine turområder og flotte lange Jærstrender der både hunder og folk får utfolde seg - og en egen skog - Hundeskogen - vi skal nok dra deg med på turer vi :-) Blir gøy dette - du har da fått jobb i Stavanger, eller?
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyFre Mai 07 2010, 19:34

Tror det er Mosvannet faktisk.

Jeg har ikke fått meg jobb enda. Grunnen til at jeg flytter til Stavanger før jeg har fått meg jobb er fordi kjæresten min bor der, haha lalala2 Lettere for meg som ikke har jobb eller noe å flytte dit, enn at han som eier leilighet, har fast jobb osv osv flytter en annen plass, så da ble det sånn happy3
Til Toppen Go down
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyFre Mai 07 2010, 19:38

Det er sant - og da kjenner du jo EN sjel wink3 Det ordner seg nok - vi skal ihvertfall få deg "sosialisert" happy6
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyFre Mai 07 2010, 19:47

Èn ja, men han regner jeg ikke med happy4 Må jo få meg venner utenom og Laughing
Til Toppen Go down
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyFre Mai 07 2010, 20:15

Vi bor ikke så langt fra Mosvannet faktisk happy3

Ja, du får bare skrike ut når du vil bli sosialisert happy4
Til Toppen Go down
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyFre Mai 07 2010, 20:18

Christine skrev:
Vi bor ikke så langt fra Mosvannet faktisk happy3

Ja, du får bare skrike ut når du vil bli sosialisert happy4

Så kjekt! Da "skriker" jeg nok i løpet av sommeren happy5
Til Toppen Go down
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyLør Mai 08 2010, 10:45

Manngen dp folk i stavanger omr hvertfall.Det er også en skog som kalles for Bråsteinskogen,der man kan gå på tur med hundene løse.Jeg gikk der dagligt når jeg bodde der.
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Monica P

Monica P


Antall Innlegg : 410
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyMan Mai 10 2010, 12:43

Hei!

Her i området er det en del av både dvergpinschere og pinschere. Vi har pinschertreff innimellom selv om det er veldig lenge siden nå....
Jeg holder på å lage en oversikt over medlemmene slik at jeg kan få sendt ut invitasjon til pinschertreff snart. Sender du meg din mail adresse så jeg kan få deg også på listen? wink3
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
Rocky

Rocky


Antall Innlegg : 85
Join date : 02.10.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyMan Mai 10 2010, 17:38

Jeg bor på Tasta med gutten min på 5 år, Rocky (og resten av familien da). Very Happy
Vi trener agility ved Sør-Rogaland brukshundklubb flere ganger i uka... bli med?? hmm???
Vi må vise frem rasen vår wink3

Super kjekt med flere pinscherfolk altså. The more, the merrier happy6
Bare å ta kontakt når du har kommet deg på plass. Blir med på tur også vi altså, ikke bare agility happy4
Til Toppen Go down
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyMan Mai 10 2010, 18:45

Monica P skrev:
Hei!

Her i området er det en del av både dvergpinschere og pinschere. Vi har pinschertreff innimellom selv om det er veldig lenge siden nå....
Jeg holder på å lage en oversikt over medlemmene slik at jeg kan få sendt ut invitasjon til pinschertreff snart. Sender du meg din mail adresse så jeg kan få deg også på listen? wink3

Er du ny distriktskontakt i Rogaland vest?
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Maren-V

Maren-V


Antall Innlegg : 72
Join date : 13.06.2009
Age : 34
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyMan Mai 10 2010, 20:33

Jeg bor i Stavanger med ein DP tispe på 2 år og ei pinscher tispe på 7 mnd. Skrik ut om du ønsker å gå tur Smile Hadde vert gøy med ett treff her i området snart Smile
Til Toppen Go down
Monica P

Monica P


Antall Innlegg : 410
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyMan Mai 10 2010, 20:39

Maren-V skrev:
Hadde vert gøy med ett treff her i området snart Smile

Treff kommer snart happy3 Venter bare på en avklaring om hvor vi skal ha det så kommer det en mail med dato. På tide happy6
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyMan Mai 10 2010, 20:40

Så kjekt happy5
Til Toppen Go down
Monica P

Monica P


Antall Innlegg : 410
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyMan Mai 10 2010, 20:41

Marion G skrev:
Monica P skrev:
Hei!

Her i området er det en del av både dvergpinschere og pinschere. Vi har pinschertreff innimellom selv om det er veldig lenge siden nå....
Jeg holder på å lage en oversikt over medlemmene slik at jeg kan få sendt ut invitasjon til pinschertreff snart. Sender du meg din mail adresse så jeg kan få deg også på listen? wink3

Er du ny distriktskontakt i Rogaland vest?

happy3
Bertha har meldt i fra til pinscherklubben.
Så nå har jeg fått listene over medlemmer og skal snart sende ut invitasjon til treff. Hadde vært morro om dere også kom wink3


Sist endret av Monica P den Man Mai 10 2010, 21:45, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
Maren-V

Maren-V


Antall Innlegg : 72
Join date : 13.06.2009
Age : 34
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyMan Mai 10 2010, 21:34

Så bra! Gleder meg til treff!! Smile
Til Toppen Go down
jeanett

jeanett


Antall Innlegg : 75
Join date : 12.09.2009
Bosted : jæren

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyTor Mai 20 2010, 19:31

bor også i Stavanger, eller nærmere bestemt jæren. Mange fine turområder her omkring, så gled deg til det happy6 kansje vi sees på treff!
Til Toppen Go down
http://www.beroax.com
Monica P

Monica P


Antall Innlegg : 410
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger EmptyTor Mai 20 2010, 21:53

jeanett skrev:
bor også i Stavanger, eller nærmere bestemt jæren. Mange fine turområder her omkring, så gled deg til det happy6 kansje vi sees på treff!

Har du fått mail om treff? Vet ikke om jeg har deg på lista, sendte ut mail idag wink3
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
Sponsored content





Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger   Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger Empty

Til Toppen Go down
 
Dvergpinschere/Pinschere med eiere i Stavanger
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Pinschere i Stavanger-området?
» Dvergpinschere
» FRA STAVANGER TIL OSLO
» Oslo - Stavanger
» Venter en liten DvergPinscher gutt og har noen spørsmål til mer erfarne dp eiere !

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: