Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.

Go down 
+7
Nina (Kennel Dijontoma)
Marte
Susanne
Gry Elena
Simira
Dexter
Stine
11 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Stine

Stine


Antall Innlegg : 52
Join date : 10.11.2009
Age : 35
Bosted : Gjøvik

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyOns Apr 28 2010, 21:15

Må dessverre se etter et nytt hjem til min røde pinscher hann Fido.
Dette på grunn av at han er en veldig krevende type, og trenger dessverre mer enn det jeg har mulighet/kompetanse/erfaring til å gi han.
Fido er født 13/11-09 og kommer fra Sverige, Lilla Enebys Kennel.

Et ideelt hjem for Fido er et hjem med tydelige grenser og hvor han likevel får masse tid til å være hund med alt det innebærer. Han trenger noen som er kjent med rasen, og som er villige til å jobbe masse med han, for jeg tviler ikke på at han kan bli en flott hund hvis han får det han trenger.
Han er en kvikk hund, kan de grunnleggende kommandoene som sitt, bli, vær så god, ligg, rull rundt og på plass. Han elsker å lære, trening er noe han synes er fryktelig moro. Også har han stort potensiale innen utstilling, for en kjekk gutt, det er han.
Han er en skikkelig gladgutt, men i gitte situasjoner kan han utagere mot enkelte personer. Han viser seg veldig dominant. Han stresser også en del. Hjemme er han veldig rolig, og slapper godt av, kjeder seg litt innimellom, og da er han jo så klart veeeldig valp, men det er jo bare et tegn på at han ’’virker’’ laughs
Men med en gang vi reiser bort på besøk til andre har han dessverre lett for å stresse en del. Han elsker å kjøre bil, men etter at vi fikk bur synes han nok ikke at det er så innmari moro lenger.

I den siste tiden blitt veldig flink til å være alene hjemme, da han går fritt i stua uten å ødelegge noe som helst/eller ha noen ulykker ifht det å gå på do. Bjeffer ikke, men har inntrykk av at han ikke får roet seg helt ned, siden han ikke spiser grisøre etc som han får før jeg reiser. Det er en glad gutt jeg møter når jeg kommer hjem, og en som må veeeeldig på do Smile

Hvis det er noen som føler at de kan gi Fido det han trenger og ønsker mer info er dere velkomne til å ringe meg på 46256838, eller sende meg en PM her inne på forumet.

Håper noen der ute har et godt hjem til gutten min, kommer til å savne den store personligheten hans wub4
Til Toppen Go down
http://www.stinelangerud.blogg.no
Dexter

Dexter


Antall Innlegg : 3
Join date : 04.05.2010

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Hei   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyTir Mai 04 2010, 13:30

Hvorfor føler du at du må omplassere Fido?

Vi(familien) har en pinchergutt som er omtrent like gammel som din(6mnd), vi opplever at han også trenger mye trening og oppmerksomhet. Har brukt en god stund på alenetrening med han, og han liker ikke å være lenge alene ennå, men det bedrer seg. Han piper en del, og er veldig nyskgjerrig på alt og alle. Men så lenge vi trener/leker mye med han etter at han har vært mye alene er han rolig og avbalansert resten av dagen.

Vi har imidlertid fått høre at ting vil bedre seg ang. stress og urolighet etter valpen er ferdig med puberteten.
Tenkte bare å dele disse erfaringene/tipsene med deg! Smile

Er ingen ekspert på rasen, så andre får korrigere meg hvis det jeg sier er feil.

Hilsen Erik og Dexter.
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyTir Mai 04 2010, 16:29

Så lenge hunden får fornuftige mengder med mental og fysisk aktivisering, så kommer dere til å ha et års tid igjen med hardt arbeid og hormonelle tenåringer, før de blir voksne. De aller fleste roer seg litt og blir litt greiere å ha med å gjøre da, forutsatt riktig trening på veien fram.

Jeg tror at de aller fleste hunderaser krever at man de to første årene har evnen til å trekke pusten dypt, ha is i magen, og la tålmodigheten råde. Dessverre. Jeg gruer meg allerede til neste unghundperiode... :P

Men det går over. Og det blir som oftest flotte hunder av de fleste. wink3
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Dexter

Dexter


Antall Innlegg : 3
Join date : 04.05.2010

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyTir Mai 04 2010, 17:54

Takk for oppmuntrende ord! Det var nyttig for meg å få høre også! happy6
Til Toppen Go down
Stine

Stine


Antall Innlegg : 52
Join date : 10.11.2009
Age : 35
Bosted : Gjøvik

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyOns Mai 05 2010, 12:12

Grunnen til at jeg føler at jeg må omplassere Fido er det at han biter, forstå meg rett, dette er ikke valpebiting.
Han er utrolig dominant, jeg vet det ordet ikke er godkjent hos alle, men det er det denne hunden er.

Han er en glad hund, helt til han flekker alle tennene og går til angrep på folk. Dette kan han gjøre etter at han har gått bort til en person for å få kos, så er det veldig hyggelig i 3 sekunder til han slenger seg rundt, flekker tenner og biter.

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Her er det en hund som tar igjen når han får beskjed om nei, og det blir hardt mot hardt, for han går til angrep, og da er det bare å ligge oppå han til han slutter, ellers så hadde jeg fått mye værre sår enn det jeg allerede har fått.


Sist endret av Stine den Tir Mai 11 2010, 12:32, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.stinelangerud.blogg.no
Dexter

Dexter


Antall Innlegg : 3
Join date : 04.05.2010

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyOns Mai 05 2010, 12:30

Da skjønner jeg situasjonen din. Kjiipt både for deg og hunden.
Håper du finner noen som har tid til å avvenne Fido fra bitingen.
Til Toppen Go down
Stine

Stine


Antall Innlegg : 52
Join date : 10.11.2009
Age : 35
Bosted : Gjøvik

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyOns Mai 05 2010, 12:53

Det håper jeg også, for han er en kjempeflott hund ellers Smile
Til Toppen Go down
http://www.stinelangerud.blogg.no
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyOns Mai 05 2010, 17:42

Har dere fått noe hjelp med dette fra hundetrener eller adferdsekspert? Det høres ut som noe som kan kreve litt jobb, men som er fullt gjennomførbart å fikse så lenge man får riktig hjelp til det!
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Stine

Stine


Antall Innlegg : 52
Join date : 10.11.2009
Age : 35
Bosted : Gjøvik

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyTor Mai 06 2010, 10:16

Ja, har det. Men dette er for mye jobb for meg med null erfaring fra før, det er en ærlig sak.
Derfor ønsker jeg det beste for hunden, at han kommer til noen som har mulighet og ikke minst tid til den jobben dette krever.. for det er en stor jobb!
Til Toppen Go down
http://www.stinelangerud.blogg.no
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyTor Mai 06 2010, 10:32

Stine skrev:
Ja, har det. Men dette er for mye jobb for meg med null erfaring fra før, det er en ærlig sak.
Derfor ønsker jeg det beste for hunden, at han kommer til noen som har mulighet og ikke minst tid til den jobben dette krever.. for det er en stor jobb!

Ja, er ingen kritikk av avgjørelsen, bare så det er sagt! Ville bare vite hva som var prøvd hittil. Har vært i samme situasjon selv, og kom gjennom det, men så har jeg også en god støttespiller som kan gå en tur med Odin de dagene jeg bare ville kaste ham ut vinduet! :P

Håper du finner noen som vil ha ham!
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyTor Mai 06 2010, 10:58

Jeg synes ikke at folk skal lage diskusjoner om at folk tar en avgjørelse på at de vil omplassere hunden sin, det har andre faktisk ikke noe med, jeg vet at mange her gjør det i beste mening men det er nok i utgangspunktet veldig sårt for den som har tatt dette valget om den da også skal måtte forklare seg på et forum wink3
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Susanne

Susanne


Antall Innlegg : 694
Join date : 21.06.2009
Age : 39
Bosted : Bergen

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyTor Mai 06 2010, 11:11

Gry Elena skrev:
Jeg synes ikke at folk skal lage diskusjoner om at folk tar en avgjørelse på at de vil omplassere hunden sin, det har andre faktisk ikke noe med, jeg vet at mange her gjør det i beste mening men det er nok i utgangspunktet veldig sårt for den som har tatt dette valget om den da også skal måtte forklare seg på et forum wink3

Jeg er helt enig med deg her Gry. Godt sakt!
Det er ingen skam å måtte omplassere hunden sin, det kan være mange gode grunner for det. Og jeg syns ikke folk skal grave i det. Så lenge en hund ikke blir en "kasteball" i systemet og får et nytt godt hjem, så vil de aller fleste hunder kunne klare en slik overgang helt fint. Det er som regel mye værre for eieren enn for hunden selv.
Til Toppen Go down
http://sultenhund.wordpress.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyTor Mai 06 2010, 11:33

Gry Elena skrev:
Jeg synes ikke at folk skal lage diskusjoner om at folk tar en avgjørelse på at de vil omplassere hunden sin, det har andre faktisk ikke noe med, jeg vet at mange her gjør det i beste mening men det er nok i utgangspunktet veldig sårt for den som har tatt dette valget om den da også skal måtte forklare seg på et forum wink3

Helt enig!! happy3
Og for de fleste er dette godt gjennomtenkt og siste utvei, og man bør slippe å forklare seg ytteligere.
Tips og råd er vel og bra, men jeg tviler på at det er det man trenger når man har tatt en slik tung avgjørelse..
( og hvis man mener at man har noe konkret og bra å komme med, kanskje man skal sende en pm? )

Lykke til med finne et nytt, godt hjem til gutten din wink3
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyTor Mai 06 2010, 12:39

Det var på ingen måte min mening å diskutere avgjørelsen. Jeg er enig med dere, at de fleste ikke gjør det som en enkel utvei. Men dersom noen råd, tips og oppmuntring faktisk kan gjøre at man kanskje står det over den perioden problemet (hvis det er et problem) varer, så tar jeg ikke fem øre for å komme med det. Og da like gjerne i tråden det gjelder, enn at ts skal få pm fra alle som lurer på det samme. Selv setter jeg ihvertfall utrolig stor pris på de rådene og den hjelpen jeg fikk da jeg var på grensen til å omplassere Odin, som i dag er en ganske grei og lydig hund som ikke skal ut av mitt hjem annet enn med alle fire bena i været. Jeg er klar over at det ikke alt det samme funker for alle, men hvis det kan funke for noen, så er det bra nok for meg.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyFre Mai 07 2010, 00:44

Det var hyggelig å treffe dere idag, Fido er en skikkelig herlig og vakker gutt, og det lugget skikkelig i hjerteroten min, for jeg skulle veldig gjerne tatt han selv...men man får vel se sine begrensninger hva plass og tid angår og ta hensyn til de hundene man allerede har, man skulle jo ønske man hadde mer tid å bruke på dem, ikke mindre.... happy3

Vi krysser nå hvert fall fingrene for at han snart har fått seg et godt og varig hjem hos noen som har tid og kunnskap til å gi ham det han trenger! happy3
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Stine

Stine


Antall Innlegg : 52
Join date : 10.11.2009
Age : 35
Bosted : Gjøvik

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyFre Mai 07 2010, 10:50

Tusen takk Nina, for hjelp ifht annonse.

Det er en nydelig gutt, og selvfølgelig er avgjørelsen sår å ta. Jeg har innsett mine begrensninger her, at jeg rett og slett ikke har kunnskap nok til å håndtere et så merkelig sammensatt problem som jeg synes dette er. Man vet aldri når det skjer, og en dag hvis han ikke får det han trenger, så kommer han til å bite en unge, og da er han ute av denne verden fortere enn man kan si adferdsproblem. Biter han en unge har det ikke noe å si hva som plager han, da får han ikke noe sympati av noen, det blir bare satt ei sprøyte rett og slett.

Og hvis jeg kan forhindre at dette skjer ved å sende han til noen som har tid til å hjelpe han, så da gjør jeg det rett og slett Smile Hadde han bitt en unge under mitt ansvar hadde jeg aldri tilgitt meg selv :(
Til Toppen Go down
http://www.stinelangerud.blogg.no
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyLør Mai 08 2010, 11:00

Lykke til med å finne hjem til gutten happy3
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyLør Mai 08 2010, 11:08

Stine skrev:
Tusen takk Nina, for hjelp ifht annonse.

Det er en nydelig gutt, og selvfølgelig er avgjørelsen sår å ta. Jeg har innsett mine begrensninger her, at jeg rett og slett ikke har kunnskap nok til å håndtere et så merkelig sammensatt problem som jeg synes dette er. Man vet aldri når det skjer, og en dag hvis han ikke får det han trenger, så kommer han til å bite en unge, og da er han ute av denne verden fortere enn man kan si adferdsproblem. Biter han en unge har det ikke noe å si hva som plager han, da får han ikke noe sympati av noen, det blir bare satt ei sprøyte rett og slett.

Og hvis jeg kan forhindre at dette skjer ved å sende han til noen som har tid til å hjelpe han, så da gjør jeg det rett og slett Smile Hadde han bitt en unge under mitt ansvar hadde jeg aldri tilgitt meg selv :(

Det er en fin og sosial gutt du har, som dessverre har kommet skjevt ut på noen områder. Du får passe på nå og legge til rette så han ikke blir satt i en situasjon der han reagerer negativt. wink3 Det hadde vært veldig trist om det skulle gå galt før vi rekker å finne nytt hjem til ham sad3

Jeg fikk noen fine bilder av ham også Smile Du skal se det ordner seg Smile
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyLør Mai 08 2010, 11:13

Her er gutten sammen med Nina Smile Det var noe som måtte speides litt på og da var det god med litt moralsk støtte happy6

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Fido_060510c

En skikkelig sjarmør wub3
Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Fido_060510b
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyLør Mai 08 2010, 13:19

Veldig fin gutt wub4
Til Toppen Go down
Stine

Stine


Antall Innlegg : 52
Join date : 10.11.2009
Age : 35
Bosted : Gjøvik

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyLør Mai 08 2010, 13:48

Der fikk du noen kjempefine bilder ja Very Happy

Han er jo verdens peneste da Smile <3
Til Toppen Go down
http://www.stinelangerud.blogg.no
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyLør Mai 08 2010, 19:18

Nydelig gutt wub4
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyLør Mai 08 2010, 23:32

Stine skrev:
Tusen takk Nina, for hjelp ifht annonse.

Den jobben er det Linn som er så flink og tar seg av, så det skal ikke jeg ha no kred for, hehe...bare liker å få gratis hundenusser når jeg kan jeg...! happy4 Og jammen var ikke nesen min nesten sår av nusser etterpå, så da er jeg fornøyd, hihi...! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptyLør Mai 08 2010, 23:53

For en utrolig nydelig gutt. wub4 wub4 wub4

Lykke til med omplasseringen, håper du finner et nytt hjem som kan hjelpe han på rett "kjøl". happy3
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
MiraHedda

MiraHedda


Antall Innlegg : 232
Join date : 04.11.2009
Bosted : Son, Akershus

Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. EmptySøn Mai 09 2010, 15:06

Utrolig kjekk gutt! wub4 kunne godt tatt han vi, men Mira raser inn i løpetiden sin nå, og det sier seg selv at to like gamle tenåringer som skal bo sammen ikke kommer til å gå bra. dessverre dry

Lykke til vidre med omplasseringa, og håper dere finner et fint hjem! happy3 Forresten. Har dere snakket med Lilla Enebys ? De vil alltid hjelpe til med å omplassere og jeg tipper de kan finne noen som kan ta seg godt av han. De kjenner jo mange Pinschervandte folk som sikkert har lyst på han happy6
Til Toppen Go down
Sponsored content





Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty
PosteTema: Re: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.   Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem. Empty

Til Toppen Go down
 
Lilla Enebys Que'Quite a Charmer ser etter et nytt hjem.
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Lilla Enebys Que'Quite a Charmer :)
» Lilla Enebys Que'Quite a Charmer :) Bloggen vår!
» Theo leter etter nytt hjem :)
» Kerry blue terrieren Diva leter etter nytt hjem
» Se Uch Lilla Enebys Dimma

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Omplassering-
Gå Til: